Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu

14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu

12.09.2017

Pałac Kultury i Nauki, warszawska syrenka, a może Zamek Królewski? Nie kończą się dyskusje, co jest najlepszym znakiem rozpoznawczym stolicy. Równie trudno utworzyć listę najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu. Podjęliśmy wyzwanie!

 

 

Śródmieście to jedna z najbardziej zróżnicowanych architektonicznie dzielnic stolicy. Na stosunkowo niewielkiej powierzchni (dopiero na 14. miejscu wśród warszawskich dzielnic, mniejsze są tylko Praga-Północ, Ochota, Ursus i Żoliborz) znajdują się liczne ośrodki kulturalne, naukowe, gastronomiczne, hotele i kluby. Nasza toplista obejmuje obiekty o zróżnicowanym charakterze, które sprawdzą się świetnie przy dużych sympozjach, firmowych jubileuszach, organizowanych z rozmachem galach oraz mniejszych szkoleniach. Wnętrza nowoczesne i zabytkowe, eleganckie i te o niezobowiązującej atmosferze. Mamy nadzieję, że w naszym zestawieniu znajdziesz najbardziej odpowiedni dla siebie obiekt na eventy i konferencje w centrum Warszawy.

 

 

Hotel Bellotto

Stylowe kolacje i luksusowe wnętrza pod pięcioma gwiazdkami


 

 

 

Pokaz mody w reprezentacyjnej Sali Kolumnowej, seminarium w Sali Żółtej, elegancki bankiet w Sali Niebieskiej z wyjściem do ogrodu, konferencje w Sali Malinowej, rozmowy biznesowe w Sali Owalnej z kominkiem. Dodajmy do tego zabytkowe wnętrza Pałacu Prymasowskiego, znakomitą lokalizację przy warszawskiej Starówce, atrakcyjną ofertę konferencyjno-eventową, pomnóżmy przez 5 gwiazdek i mamy Hotel Bellottto. Zorganizowanie imprezy w odrestaurowanych piwnicach obiektu (ponad 350 mkw.) o półkolistych sklepieniach i ceglanych ścianach z pewnością wyróżni Twoje wydarzenie na tle podobnych eventów odbywających się w bardziej klasycznych wnętrzach. Wielbiciele słodkości mogą zajrzeć do miejscowej cukierni Miodowa Cafe, a ci gustujący w śródziemnomorskich smakach – wybrać się na kolację biznesową do restauracji Focaccia

Zobacz obiekt.


 

Hotel Belwederski

Konferencje w pobliżu malowniczego parku

 

 

 

 

Bliskość jednego z najpiękniejszych miejsc stolicy – zespołu pałacowo-ogrodowego Łazienki Królewskie, możliwość wypoczynku i regeneracji na spacerze wśród zielonych alejek, nowocześnie wyposażone i poddawane ciągłej modernizacji przestrzenie hotelowego centrum konferencyjnego. To wszystko oferuje organizatorom spotkań warszawski trzygwiazdkowy Hotel Belwederski. W dwóch wysokich, klimatyzowanych, jasnych salach zaaranżujesz eventy na odpowiednio 25 i 80 osób w układzie teatralnym. Gości konferencji lub eventu możesz też zakwaterować na miejscu. Hotel sieci AMW udostępnia 110 miejsc w 53 eleganckich i komfortowo wyposażonych pokojach.

Zobacz obiekt.

 

 

Hotel Bristol Warsaw

Salony konferencyjne w sercu Traktu Królewskiego

 

 

 

 

Czy możesz wyobrazić sobie bardziej eleganckie miejsce na Twoją konferencję? W samym sercu śródmiejskiego Traktu Królewskiego, obok Pałacu Prezydenckiego, przy najbardziej reprezentacyjnej stołecznej ulicy działa od 1901 r. Hotel Bristol. Elegancja to słowo dobrze podsumowujące charakter tego miejsca, w którym przestrzenie konferencyjne noszą dumne miano salonów. Hotel należy do grupy Luxury Collection, zrzeszającej obiekty o największym prestiżu, wyjątkowej aranżacji i oferujących duży wybór usług Concierge. Od Sali Balowej Chopin, przez salę Restauracji Marconi, po kameralne saloniki Reymont i Słowacki, Twoi goście cieszyć się będą wysmakowanym wykończeniem w stylu Art Deco i nowoczesnym wyposażeniem multimedialnym. A po zakończonym spotkaniu udaj się na wypoczynek do hotelowego SPA, jednego z przeszło 200 pokoi w standardzie pięciu gwiazdek albo zaproś gości biznesowych do Wine Baru Bristol lub słynnej, działającej od 1901 roku Cafe Bristol w stylu wiedeńskim. Hotel Bristol Warsaw – tu wypada bywać.

Zobacz obiekt.

 

 

Dom Towarowy Braci Jabłkowskich

Konferencje w Śródmieściu w modernistycznych przestrzeniach

 

 

 

 

Jeden z symboli międzywojennej Warszawy, zbudowany na początku ubiegłego stulecia wg utrzymanego w duchu modernistycznym projektu architektów Jankowskiego i Lilpopa. Do roku 1950 działał tam, początkowo jedyny w stolicy, Dom Towarowy Braci Jabłkowskich. Po wojnie budynek służył celom handlowym, społecznym i biurowym. Od 2003 r. mieszkańcy stolicy korzystali z działającego w nim domu towarowego Traffic Club. Rok obecny przyniósł zaś początek całkiem nowego etapu w historii słynnego śródmiejskiego gmachu. Po zakończonym remoncie do dyspozycji organizatorów spotkań oddano nowe piętro z 780 mkw. przestrzeni konferencyjno-eventowej. Przeszklone, wysokie na ponad 3 m i doświetlone światłem słonecznym sale służą jako miejsce aranżacji bankietów, promocji, pokazów mody czy targów, dla blisko 500 osób w ustawieniu teatralnym. Łączna powierzchnia całego Domu Towarowego, dostępna dla gości konferencji i szkoleń to niemal 2500 mkw. Klienci korporacyjni w procesie przygotowania wydarzenia mogą liczyć na pomoc personelu obiektu w kwestiach oświetlenia, scenografii, nagłośnienia czy cateringu.

Zobacz obiekt.

 

 

Endorfina Foksal

Obiad w restauracji w stylu new-old, konferencje w stylu ogrodowym lub event w Ogrodzie Pałacu Zamojskich


 

 

 

Łatwiej byłoby wymienić, czego w Endorfinie Foksal nie można przygotować. Organizator eventów ma tu wszystko, co do szczęścia potrzebne. Lubisz zabytkowe budynki czy nowoczesne przestrzenie? Kameralne saloniki, a może przestronne, przeszklone sale? Zapraszamy na spacer po Endorfinie Foksal. Neorenesansowy pałac z drugiej połowy XIX wieku, wyszukane wnętrza restauracji Endorfina, mniej zobowiązująca, lecz nadal przyciągająca wzrok restauracja Ambasada na kameralne spotkania biznesowe do 20 osób. Ponadto nowoczesny Klub z profesjonalnym nagłośnieniem Sound System Mayer, a gdy Twoja wizja dotyczy imprezy plenerowej, np. garden party, mamy rozwiązanie - Endorfinę Foksal otacza piękny park, warszawski "Vauxhall". Pogoda bywa kapryśna, ale i tu można wyprzedzić ewentualne niedogodności i na bankiet, pokaz mody czy jubileusz zaprosić gości do całorocznej Oranżerii, w której wnętrzu rosną stare drzewa. Warto dodać, że z obiektem współpracują znani artyści scen polskiej i zagranicznych, co pomoże uświetnić Twoje wydarzenie. Szykujesz zjazd lub spotkanie branżowe na 700 osób? W Endorfinie zarezerwujesz odpowiednią salę i zaprosisz uczestników na konferencje w centrum Warszawy. Ofertę dla siebie znajdą zwolennicy zdrowego żywienia (restauracja Ambasada serwuje dania typu raw food), osoby poszukujące miejsca na konferencje w stylu ogrodowym, fani spotkań w klubowych klimatach z cygarem w ręku, w otoczeniu dobrej muzyki, oraz luksusowych wnętrz i potraw podawanych w Pałacowej restauracji Endorfina. Dojazd na Nowy Świat z pewnością nie sprawi nikomu trudności, a obiekt dysponuje własnym parkingiem.  

Zobacz obiekt.


 

Forteca

Gale, bankiety i spotkania biznesowe w zabytkowym forcie Legionów

 

 

 

 

W zielonej i spokojnej części Śródmieścia, blisko rynku Nowego Miasta i Bulwarów Wiślanych znajduje się wzniesiony w połowie XIX w. fort, w którym mieści się obecnie Forteca. Otoczony fosą i zabytkowymi, ceglanymi murami obiekt, daje gościom konferencji i spotkań poczucie bezpieczeństwa i oddzielenia od zgiełku centrum miasta. Do wnętrza zabytkowej warowni prowadzi most. Jak głosi legenda, system podziemnych korytarzy znajdujących się pod zabudowaniami nawet do dziś nie został w pełni odkryty. Tymczasem jednak wróćmy na powierzchnię. Centralna, zbudowana na okrągłym planie o średnicy 24 m, sala budynku posłużyć Ci może do organizowania stojących bankietów nawet do 600 osób. Przestrzeń ta będzie się bardzo dobrze prezentować na fotorelacjach z uroczystych gal, konferencji lub koncertów. Oprócz wspomnianej, 400-metrowej sali, do dyspozycji klientów korporacyjnych Forteca oddaje również mniejsze pomieszczenia w podziemiach fortu, w których przygotujesz wydarzenia korporacyjne. Miejsce to znane jest doskonale nie tylko bywalcom pasjonującym się militarną historią Warszawy. Teren zielony pozwala na zaaranżowanie tu zabaw piknikowych dla pracowników firmy.

Zobacz obiekt.

 

 

Hotel Marriott

Idealny na bankiet na tarasie, imprezy integracyjne oraz większe i mniejsze konferencje w Śródmieściu

 

 

 

 

Marriott to uznana marka. Pięciogwiazdkowiec w Alejach Jerozolimskich zachęca bogatą ofertą biznesową. 2600 mkw. powierzchni, którą możesz wykorzystać na zjazdy, bankiety i działalność promocyjną. Ciepłe miesiące roku sprzyjają zorganizowaniu przyjęcia lub nawet grilla na tarasie 2. piętra hotelu, a jeśli szukasz miejsca na luksusowy bal na ponad 500 gości, zainteresuj się Salą Balową (prawie 600 mkw.), którą w razie potrzeby przeprowadzenia np. szkoleń w mniejszych grupach, podzielisz na mniejsze przestrzenie. A może zintegrować zespół, zapraszając go na drinka do Panorama Sky Baru, położonego na 40. piętrze hotelu Marriott? Oryginalnie zaprojektowane i bardzo fotogeniczne wnętrza, wspaniały widok na północno-wschodnią Warszawę, duży wybór drinków na pewno przypadną do gustu zaproszonym gościom. Jeśli jednak Tobie i Twoim pracownikom futbol w duszy gra albo może chciałbyś zaproponować uczestnikom zjazdu wspólne kibicowanie wieczorem naszym drużynom, zajrzyjcie do Champions Sports Bar Restaurant. Urządzony w stylu amerykańskiego baru sportowego lokal pozwoli wygodnie śledzić mecz, a w menu znajdą się również przysmaki rodem z USA. Przy okazji może uda się spotkać któregoś ze znanych sportowców, którzy chętnie zaglądają do Hotelu Marriott…

Zobacz obiekt.

 

    

Miejsce

Klub ludzi z hobby. Miejsce otwarte na ludzi z pomysłem na siebie

 

 

 

 

Jak zaznaczają sami właściciele, nie chcą być tylko kolejną restauracją, barem, miejscem z powtarzanym wiele razy konceptem. Myślą przewodnią jest tu podróż, co nie dziwi, gdyż Miejsce jest także w ruchu. Zbudowany z kontenerów morskich lokal ma w swojej ofercie wycieczki po Wiśle, ale to nie wszystko. Możesz tu zorganizować obiad firmowy, zamawiając dostępne już w menu dania, lub podrzucić własny przepis. Ideą Miejsca jest wspólne tworzenie czegoś wartościowego, zatem goście mogą podzielić się własnymi inspiracjami, czy to kulinarnymi, czy muzycznymi. Jest to też ciekawa przestrzeń na zorganizowanie warsztatów. Przeszklona sala szkoleniowa, z widokiem na rzekę i kominkiem, pozwoli przygotować event lub konferencje w centrum Warszawy. Interesują Cię inne, pozarestauracyjne atrakcje? Nie ma sprawy. W Miejscu możesz liczyć na szkolenia kulinarne, koncerty, pływanie na wakebordzie itp. Na brzegu można zrelaksować się na wygodnych leżakach pod parasolami. Wszystko jest możliwe do zorganizowania, liczy się dobry pomysł.

Zobacz obiekt.

 

 

Mysia 3

Eventy w śródmiejskim, loftowym klimacie

 

 

 

 

Przechodząc obok typowego dla tej części Śródmieścia budynku o surowo ciosanych kształtach i minimalistycznie zdobionej elewacji, nie domyśliłbyś się zapewne, jak nowoczesne, designerskie i stylistycznie wysmakowane wnętrza kryje w sobie. Na 3. piętrze gmachu przy ulicy Mysiej 3 mieści się bowiem przestrzeń poświęcona w całości organizacji wydarzeń biznesowych, spotkań oraz eventów. To 400 mkw. przestrzeni konferencyjnej, którą możesz zaaranżować i ukształtować w dowolny sposób – pod kątem powierzchni, scenografii, a nawet kolorystyki, bo neutralna biel wnętrz nie kontrastuje z żadnym wybranym przez Ciebie kolorem. Centrum składa się z trzech stref, które można użytkować jako całość lub podzielić przy pomocy systemu przesuwnych ścian. Wybierając Mysią 3 jako miejsce na Twoje wydarzenie: wystawę, premierę produktu lub przyjęcie, możesz skorzystać z oferty współpracującej z Mysią 3 firmy cateringowej, która prowadzi także na miejscu bar.

Zobacz obiekt.

 

 

Pałac Kultury i Nauki PKiN

Eventy w salach konferencyjnych najbardziej charakterystycznego budynku stolicy

 

 

 

 

Budowla uwieczniana na wszystkich widokówkach, bez fotografii na jej tle pobyt w stolicy się nie liczy. Najwyższy obiekt w Warszawie (237 m!), a w nim jedno z największych centrów kongresowych na Mazowszu. Zapowiadając event w Pałacu Kultury i Nauki, możesz mieć pewność, że nikt nie zgubi się w poszukiwaniu miejsca imprezy: bardziej „w centrum” być nie można. Konferencje, pokazy mody, targi, wystawy, promocje, występy artystyczne, szkolenia… lista jest długa. Do tego przestrzenie o różnym metrażu i zróżnicowanym wystroju. Sala Gotycka na 30. piętrze Pałacu posiada niebagatelny atut w postaci wyjścia na taras widokowy. Goście Twojego sympozjum mogą podziwiać w ten sposób panoramę miasta. Wystawny bankiet w późnorenesansowym zamku? Prawie. W tym stylu utrzymana jest Sala Marmurowa (na 680 osób w ustawieniu teatralnym), przystosowana również do organizacji pokazów mody lub koncertów. Podobnie wrażenie na gościach zrobi spotkanie firmowe przygotowane np. w Sali Renesansowej, nad wejściem do której znajduje się balkon (jak go wykorzystać podczas eventu – to już zależy od kreatywności organizatorów). Największa z przestrzeni, Sala Kongresowa, jest jeszcze w trakcie modernizacji, ale niebawem zostanie włączona do oferty biznesowej. Organizatorom poza nią pozostaje jeszcze, bagatela,… kilkadziesiąt sal do wyboru!

Zobacz obiekt.

 

 

Reduta Banku Polskiego

Eventy i konferencje w Śródmieściu – jak w banku!

 

 

 

 

To miejsce tchnie historią, a każdy jego metr przypomina nam o burzliwej przeszłości stolicy. Powstały na początku ubiegłego stulecia gmach służył jako siedziba rosyjskiego banku. Po zakończeniu I wojny światowej mieściły się w nim krajowe kasy pożyczkowe. W trakcie powstania warszawskiego budynek był miejscem ciężkich walk, po których pozostało jedynie zachodnie skrzydło, poddane na początku lat 90. gruntownej renowacji i stanowiące dziś część biurowca Senator. Dziś Reduta to niezwykłe miejsce i scena wydarzeń kulturalnych i biznesowych.  Tu poczujesz przestrzeń! Dzięki wyjątkowemu klimatowi Sala Wystawowa oraz Sala Szara z Komnatą doskonale sprawdzą się jako miejsca  na aranżację spektakli, eventów, promocji, a także imprez tematycznych, dużych gali i konferencji na 90–360 osób.  

Zobacz obiekt.

 

 

Teatr Wielki – Opera Narodowa

Gale, koncerty i sympozja w jednej z największych sal operowych świata

 

 

 

 

Teatr Wielki – Opera Narodowa to instytucja mająca wielkie zasługi nie tylko dla kultury. Jej wnętrza otwarte są również dla ludzi biznesu, którzy w tych stylowych przestrzeniach mogą zrealizować kreatywne pomysły na wydarzenia firmowe i eventy w centrum miasta. Cóż, Sala Moniuszki, w której na parterze, w amfiteatrze oraz na 3 balkonach pomieścić się może 1760 osób, to duże pole do popisu dla event plannera. Odpowiednio ważne wydarzenie wymaga równie imponującego otoczenia. A takim bez wątpienia jest ta jedna z największych sal operowych na świecie. Uroczysta gala wręczenia nagród, koncert, sympozjum – ograniczyć Cię może tylko wyobraźnia. Na jubileuszową kolację lub bankiet możesz zaprosić swoich gości do którejś z Sal Redutowych. Warto pomyśleć o ciekawym zaaranżowaniu tych przestrzeni o nietypowym kształcie litery T. Kryształowe świeczniki, żyrandole imponujących rozmiarów, marmurowe posadzki, filary – Foyer Główne wyróżnia się na tle pozostałych przestrzeni Teatru. Najczęściej odbywają się tu mniejsze przyjęcia oraz koncerty, a dużym atutem Foyer jest bezpośrednie wyjście na taras z widokiem na Plac Teatralny

Zobacz obiekt.

 

 

The View

Eventy z widokiem na wszystkie strony Warszawy


 

 

 

Propozycja dla klientów, poszukujących miejsca na event, które wzniesie go na najwyższy poziom. Dosłownie i w przenośni. Na dwóch piętrach budynku Spektrum Tower  mieści się klub The View. Na 28. kondygnacji na organizatorów spotkań czeka sala główna o powierzchni ok. 500 mkw., z przestrzenią taneczną, w której przeprowadzisz też konferencję prasową, szkolenie czy prezentację produktu. Podczas wydarzenia wykorzystać można podwieszone na ścianach ekrany LED. Spotkania korporacyjne lub posiedzenia zarządu zorganizujesz również w znajdującym się na tym samym piętrze Black VIP Roomie – stumetrowym apartamencie z własnym barem z obsługą i innymi udogodnieniami. Jednak największą atrakcją i magnesem przyciągającym event plannerów jest położony na ostatniej, 32. kondygnacji wieżowca, taras o powierzchni 500 mkw. z pełną panoramą centrum stolicy. W razie niepogody uczestników imprez przed deszczem ochroni składany dach, zaś przed chłodem – przeźroczyste namiotowe ściany boczne, elektryczne ogrzewanie i system parasoli grzewczych. Na dachu nie zabrakło także systemu nagłośnienia, strefy VIP,  lóż z podświetlanymi stolikami i bujnej roślinności.

Zobacz obiekt.

 

 

Villa Foksal

Spotkania firmowe, warsztaty kulinarne i konferencje w Śródmieściu

 

 

 

 

Tuż przy Trakcie Królewskim, kilka kroków od Nowego Światu, w odrestaurowanej kamienicy mieści się restauracja Villa Foksal. Miejsce to przyciąga nie tylko miłośników znakomitej kuchni, ale również organizatorów konferencji, zjazdów i innych wydarzeń o charakterze prywatnym i biznesowym. Przestrzenie lokalu można w dowolny sposób aranżować, uzyskując przy tym jedną, dużą salę, dla 500 gości w ustawieniu typu koktajl lub też Salę Główną (120 osób w ustawieniu konferencyjnym), a na bardziej kameralne spotkania – Salonik VIP oraz Salonik Lobby. Do zorganizowania gali, prezentacji lub warsztatów posłużyć może także przeszklona, a przez to całoroczna Oranżeria dla 250 osób. Oprócz możliwości spróbowania specjałów takich jak krem z wędzonej marchewki z kardamonem, czy sandacz z pieczonym porem, pudrem z bekonu i Bottargi i sosem Soubise, goście restauracji mają również okazję uczestniczenia w akademii kulinarnej Szefa Kuchni – Marcina Wojtczaka. W ofercie lokalu jest także obsługa cateringowa wydarzeń u klienta oraz pokazy live cooking.

Zobacz obiekt.

Poleć artykuł:
Napisz komentarz:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne

Co nowego?

Alternatywne Hotele konferencyjne Centra kongresowe i targowe; Hale widowiskowo-sportowe; Ośrodki konferencyjne Hotele konferencyjne Alternatywne; Centra kongresowe i targowe; Ośrodki konferencyjne