Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Agdar Plaza stosuje marketing partyzancki


Agdar Plaza stosuje marketing partyzancki

Agdar Plaza stosuje marketing partyzancki

Pierwsza tego typu balonowa kampania marketingowa w Polsce - 5 000 balonów promuje Centrum Konferencyjne Adgar Plaza  

Kampania marketingowa Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza „Ideas are born here” (Tu rodzą się pomysły) rozpoczęła się 13 września 2010 r. Celem akcji jest rozpowszechnienie w stolicy informacji na temat nowoczesnego i doskonale wyposażonego Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, które mieści się w dzielnicy biznesowej na Mokotowie. Po raz pierwszy w Polsce marketing partyzancki jest wykorzystywany do promocji tego rodzaju usług. Kampania będzie prowadzona do 16 września 2010 r. W tym czasie 5 000 balonów z hasłem akcji zostanie przyczepionych do losowo wybranych samochodów zaparkowanych w wybranych punktach miasta. W sumie akcja obejmie swoim zasięgiem 1 na 40 samochodów poruszających się codziennie po ulicach stolicy. - Zdecydowaliśmy się na zastosowanie techniki marketingu partyzanckiego z wykorzystaniem nieszkodliwych i niegroźnych balonów z kilku powodów. Przede wszystkim, kolorowe baloniki budzą pozytywne skojarzenia z dzieciństwem, zabawą, wolnością i nieskrępowaną wyobraźnią. Przy pomocy tego symbolu chcieliśmy wyrazić hasło Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza – „Ideas are born here”. Poza tym liczymy na to, że chociaż na chwilę wprawimy w dobry humor Warszawiaków, którzy na koniec dnia, po wyjściu z pracy znajdą przy swoim samochodzie balonik, który będą mogli łatwo odczepić i zabrać ze sobą do domu. A dodatkowo mamy nadzieję, że zapamiętają nasze centrum konferencyjne jako idealne miejsce do organizacji szkoleń, konferencji, seminariów i spotkań biznesowych - wyjaśnia Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza. Kampania „Ideas are born here” jest prowadzona przez Centrum Konferencyjne Adgar Plaza w starannie wybranych punktach Warszawy, przede wszystkim w dzielnicach biznesowych, w pobliżu budynków, w których znajdują się biura polskich i międzynarodowych firm. Nowoczesne i doskonale wyposażone Centrum Konferencyjne Adgar Plaza znajduje się w budynku biurowym Adgar Plaza A przy ul. Postępu 17 A w dzielnicy biznesowej na warszawskim Mokotowie. Stanowi ono idealne miejsce organizacji konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych, prezentacji oraz innego rodzaju wydarzeń specjalnych. Jest to jeden z nielicznych obiektów tej klasy w Warszawie znajdujących się poza hotelami. Centrum Konferencyjne Adgar Plaza o łącznej powierzchni 750 m2 obejmuje 4 sale konferencyjne, które mogą pomieścić nawet do 300 osób. Centrum oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, w tym video- i telekonferencje, bezpłatny dostęp do bezprzewodowej sieci internetowej WiFi oraz kompleksową obsługę cateringową. Ponadto Centrum Konferencyjne Adgar Plaza umożliwia dowolną aranżację przestrzeni, a także dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia sal. Osoby korzystające z oferty centrum mogą korzystać z podziemnego parkingu w cenie 2 zł za godzinę. Centrum Konferencyjne Adgar Plaza należy do kompleksu biurowego Adgar, który składa się z budynku Adgar Business Centre o powierzchni 11 600 m2 oraz dwóch nowych 10-piętrowych budynków klasy A: Adgar Plaza A i B o łącznej powierzchni 27 000 m2. Wszystkie trzy budynki tworzą razem nowoczesny, dobrze wyposażony kompleks biurowy o całkowitej powierzchni najmu 39 000 m2 zapewniający warunki sprzyjające efektywnej pracy. Adgar Postępu Sp. z o.o., inwestor i deweloper Adgar Plaza, jest spółką córką Adgar Investments Development Ltd., znanej i renomowanej międzynarodowej firmy działającej na rynkach nieruchomości, między innymi w Izraelu, Kanadzie, Belgii oraz Polsce.  

źródło: www.adgarplaza.pl   (PR)