Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Best Western rośnie w siłę


Best Western rośnie w siłę

Best Western rośnie w siłęNa zdjęciu: best western symfonia

Hoteli Best Western w Polsce przybywa, nominowany został nowy Regionalny Dyrektor Sprzedaży na Polskę, marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna wśród klientów - a to dopiero początek zmian.

- Naszym celem na 2011 rok było posiadanie 10 hoteli Best Western w Polsce. Przekroczymy tę liczbę o dwa. Jest spore zainteresowanie hotelami Best Western, ponieważ nasza koncepcja jest przyjazna dla przedsiębiorców, a jednocześnie zapewnia dostęp do międzynarodowego rynku turystycznego. Nasza sieć ma ogromny potencjał wzrostu w Polsce i chcemy być przygotowani na tę ekspansję - mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę. W Polsce marka Best Western jeszcze kilka lat temu nie cieszyła się popularnością. Gwałtowny rozwój nastąpił w ciągu ostatnich trzech lat. Obiecujące są także prognozy dotyczące ruchu turystycznego w Polsce. "Według GUS do roku 2015 liczba turystów przyjeżdżających do Polski wzrośnie o ponad 13% w stosunku do tegorocznego poziomu, a będą to przede wszystkim turyści poszukujący hoteli oferujących najlepszy stosunek jakości do ceny."  - Wziąwszy pod uwagę fakt, że dzisiaj mamy w Polsce tylko nieco ponad 200 hoteli sieciowych na prawie 1800 zarejestrowanych obiektów, uważamy, że Best Western ma szansę zostać sieciowym liderem na rynku usług hotelarskich do roku 2015 - stwierdził Gheorghe Cristescu. Ostatni hotel przyłączony został do sieci 20 października 2011 roku. Wtedy to oficjalnie otwarto Best Western Hotel Portos, którego operatorem jest firma PUHIT S.A. Trzygwiazdkowy obiekt, po generalnym remoncie i zmianie marki, jest już drugim hotelem Best Western w Warszawie. Spółka PUHIT zdecydowała się na rebranding kolejnego obiektu ze względu na korzyści, jakie przyniósł on należącemu do niej hotelowi Felix. To jednak nie koniec wspólnych inwestycji PUHIT i Best Western. Od początku października także Kraków może pochwalić się drugim obiektem tej sieci dzięki rebrandingowi hotelu Monopol na Best Western Kraków Old Town. Obecnie firma  pracuje nad kilkoma ważnymi projektami, które mają pozwolić jej na dalszy rozwój, zgodny z planami Best Western International. źródło:  www.bestwestern.pl


Poprzedni artykuł

Wigilia z SBE