Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Czym jest FAM Trip?


Czym jest FAM Trip?

Czym jest FAM Trip?Na zdjęciu: eventy na mazurach

Agencja Incentive Concept Poland zrealizowała na Mazurach study tour na zlecenie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Dziesięciu event managerów i meeting planerów z Anglii, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Szwecji przez 4 dni odkrywało uroki i potencjał Mazur. Do realizacji projektu agencja została wybrana w drodze przetargu.

Agencja, wraz z lokalnym partnerem – agencją Bartbo, opracowała program pobytu grupy event mangerów oraz meeting planerów w rejonie warmińsko-mazurskim. Region ten rozwija się bardzo dynamicznie pod kątem turystyki biznesowej, czego efekty uczestnikom chciał pokazać PAIZ. Celem wyjazdu było zapoznanie grupy z ofertą hotelową oraz incentive regionu, pokazanie jego potencjału oraz ciekawych miejsc, a także przedstawienie lokalnych partnerów biznesowych. Uczestnicy wyjazdu każdą noc spędzili w innym hotelu, dzięki czemu doświadczyli różnorodności oferty regionu na własnej skórze, co jak podkreśla Seweryn Jakubiec – Operations Manager w Incentive Concept Poland przy tego typu wydarzeniach jest bardzo ważne: „Zadbaliśmy o to, by program był możliwie wypełniony tak, aby ten piękny region pokazać w jak najpełniejszym wymiarze. Z drugiej strony nie zabrakło czasu wolnego, kiedy uczestnicy mieli okazję zgłębić interesujące ich aspekty. Myślę, że podczas tego wyjazdu udało nam się osiągnąć optymalny balans, o czym świadczą bardzo pozytywne reakcje wyrażone w ankietach przeprowadzonych na koniec pobytu. Docenione zostało miejsce, przyroda, scenariusz jak i nasze zaangażowanie w organizację”.     Oprócz spotkań z lokalnymi partnerami z branży hotelarskiej oraz MICE uczestnicy wzięli udział w zajęciach na łonie natury. W programie znalazła się przejażdżka bryczką, kolacja w karczmie, wyścig psich zaprzęgów, zawody off-road, regaty żaglówkami oraz rejs statkiem. Różnorodność programu została entuzjastycznie przyjęta przez uczestników: „Mazury to dla mnie wielkie odkrycie: region oferuje miejsca i usługi najwyższej jakości w niesamowicie konkurencyjnych cenach” – powiedziała Nathalie Bossant – meeting planner z Francji. Wielu gości podkreśliło ogromny potencjał regionu zaznaczając, że kluczowe dla ich klientów są kwestie dojazdów. Równocześnie docenili dużą liczbę inwestycji drogowych. Także w drodze przetargu Agencja Incentive Concept Poland pozyskała zlecenie na organizację wrześniowego pobytu ośmiu event managerów oraz event plannerów z Niemiec, Francji oraz Wielkiej Brytanii według scenariusza przygotowanego przez Poland Convention Bureau. Przetarg ogłosiła Polska Organizacja Turystyczna. Zagraniczni goście poznawali Warszawę w jej niecodziennym wymiarze. Goście odwiedzili Centrum Nauki Kopernik oraz Muzeum Gazownictwa, mieli także okazję przejechać się zabytkowym tramwajem do legendarnej Fabryki Trzciny.

W programie znalazł się również turniej off-golf w post-industrialnym budynku na Woli i zwiedzanie Stadionu Pepsi Arena z pokazem tricków piłkarskich przygotowanym przez mistrza Krzysztofa Golonkę. -  Podczas wyjazdu studyjnego obowiązkowym punktem jest przedstawienie lokalnej oferty kulinarnej – opowiada Jakubiec. - Nasi goście odwiedzili cenione lokalne restauracje: Ale Glorię, Belvedere, U Kucharzy i Halkę. Ciekawym elementem była nauka gotowania polskich potraw u znanego mistrza kuchni – Kurta Schellera, połączona z degustacją samodzielne przygotowanych potraw – dodaje. Wyjazdy studyjne typu FAM trip – z języka angielskiego „familiarization trip”, to wyjazdy zapoznawcze, które muszą spełniać aspekt edukacyjny, dzięki czemu przynoszą korzyści dla managera oraz jego klientów. Managerowie biorący udział w tego typu wyjazdach podkreślają, że o wiele łatwiej sprzedać destynację, którą sami znają, a jak powszechnie wiadomo, wszystko najlepiej sprawdza się w praktyce.

źródło: www.icpgroup.pl