Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Gdańsk Convention Bureau radzi jak social media mogą pomóc w marketingu firmy


17.09.2010

W dniu 10 września 2010 Gdańsk Convention Bureau zorganizowało trzecie z cyklu 8 szkoleń realizowanych w ramach Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych.

 
Gospodarzem spotkania był Hotel Nadmorski w Gdyni. Szkolenie poprowadziła Mady Keup - międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie e-marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta. Aktualnie Mady Keup jest wykładowcą w Szkole Biznesu SKEMA, jednak jako doświadczony konsultant i doskonały trener bardzo często prowadzi szkolenia i wykłady na arenie międzynarodowej.

Głównym tematem szkolenia było wykorzystanie social media w branży turystycznej, czyli jak hotele, organizatorzy konferencji i inne podmioty w branży mogą efektywnie korzystać m. in. z Facebooka, Twittera i LinkedIn, aby zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą i przyciągnąć turystów biznesowych do naszego regionu. Uczestnicy wspólnie zastanawiali się, czy prowadzenie tych działań jest opłacalne, czy może przynieść oczekiwane rezultaty. Mady poruszyła również temat Web 2.0, Web 3.0 oraz zachowań i potrzeb najmłodszej generacji ludzi korzystających z usług branży turystycznej – generacji Y. Wskazała również na ogromne znaczenie i rolę Biur Convention w promowaniu destynacji. Zauważyła też, że jakość usług i infrastruktury w naszym regionie bardzo się poprawiły od jej ostatniej wizyty około 10 lat temu.

Podczas szkolenia prowadzone były warsztaty podczas których uczestnicy mieli okazję porównać różne portale społecznościowe, porozmawiać na temat ich użyteczności, do kogo są skierowane i jaką funkcję pełnią. Mieli również możliwość podzielenia się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami w pracy.

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnym szkoleniu w dniu 09 listopada 2010 w Hotelu Dwór Oliwski (temat szkolenia: Sposoby współpracy z obiektami konferencyjnymi, liniami lotniczymi i usługodawcami związanymi z przemysłem spotkań - na przykładzie miast europejskich) na stronie www.gdanskconvention.pl  znajdą formularz zgłoszeń i dodatkowe informacje o szkoleniu.
 

 

źródło: www.gdanskconvention.pl (PR)

Poleć artykuł:
Napisz komentarz:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne