Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Hotel Haffner gościł Szkolenie TAOSB, organizowane przez GCB


Hotel Haffner gościł Szkolenie TAOSB, organizowane przez GCB

Hotel Haffner gościł Szkolenie TAOSB, organizowane przez GCBNa zdjęciu: szkolenie taosb sopot

14 czerwca odbyło się kolejne szkolenie w ramach Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych (TAOSB).

Spotkanie było okazją do zapoznania się z możliwościami wykorzystania obiektów kultury oraz tzw. unique venues znajdujących się na terenie regionu, jako miejsc organizacji konferencji, imprez incentive i eventów firmowych - na przykładach polskich i innych europejskich obiektów. Szkolenie, na specjalne zaproszenie GCB, poprowadziła Miranda Ioannou - trener, wykładowca oraz konsultant z ponad 20 letnim doświadczeniem w organizacjach międzynarodowych oraz w zarządzaniu przemysłem spotkań w stowarzyszeniach na Cyprze, EMEA oraz USA. Prowadzi wykłady i szkolenia  na temat biznesu, zarządzania, HR, marketingu, nowych mediów oraz szeroko pojęte tematy z branży spotkań. Miranda Ioannou jest w  Zarządzie Meetings Management Sector Co-Chair oraz w Zarządzie Stowarzyszenia ICCA - Sektor Śródziemnomorski. Obejmuje także stanowisko Dyrektora Zarządzającego w SCS Limited. Tym razem gospodarzem spotkania był Hotel Haffner, w Sopocie.  W trakcie szkolenia poruszone zostały zagadnienia związane z aktualnymi trendami rozwoju turystyki biznesowej. Podczas warsztatów uczestnicy wspólnie analizowali możliwości konferencyjne Gdańska i Region Pomorskiego, jak je wykorzystać i wspólnie promować. Odbyło się też case study, gdzie 6-8 osobowe zespoły planowały wydarzenia biznesowe z wykorzystaniem istniejących w regionie Unique venues, do których zaliczamy m.in. Stocznię Gdańsk, Muzea, Ceglarnię w Rzucewie, Polską Filharmonię Bałtycką, Dwór Artusa, PGE Arenę, Ergo Arenę, Halę Widowiskową w Gdyni i wiele innych. Grupy planowały eventy także na trójmiejskich plażach. Uczestmocy zastanawiali się jak wykorzystać unikalne walory naszego regionu, aby oferta przyciągała organizatorów spotkań biznesowych oraz incentive. Spotkania, jak TAOSB, są wspaniałą okazją do spotkania z branżą, wymiany doświadczeń, nawiązania współpracy oraz poznania aktualnych światowych kierunków rozwoju turystyki biznesowej. Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych, jak zawsze prowadzona była w języku angielskim. Gdańsk Convention Bureau zapewniło tłumaczenie symultaniczne. Patronat medialny nad TAOSB objęło MICE Poland. Przyjazd ekspertów branży w ramach szkoleń, Gdańsk Convention Bureau traktuje także jako promocję regionu. Przy okazji czerwcowego spotkania Mirandzie przedstawione zostały obiekty, w których odbędą się spotkania towarzyszące nadchodzącej konferencji ICCA Research Sales Marketing Programme: Sofitel Grand Sopot i dwór Artusa. Ponadto odwiedziła Ergo Arenę, PGE Arenę, Polską Filharmonię Bałtycką, Centralne Muzeum Morskie oraz Gdańską Browarnię. Miranda miała także okazję zwiedzić Stare Miasto wraz z przewodnikiem. Na każde ze szkoleń Gdańsk Convention Bureau zaprasza wszystkie osoby, które organizują konferencje, przygotowują oferty, obsługują spotkania biznesowe, szkolenia, specjalistów ds. organizacji imprez w biurach podróży, agencjach eventowych, planistów konferencji  w stowarzyszeniach i instytucjach, Profesjonalnych Organizatorów Konferencji, hotelarzy z działów ds. bankietów, konferencji, marketingu. W 2011 roku odbędą się jeszcze dwa spotkania w ramach TAOSB. Prowadzone są rozmowy z kolejnym prelegentem, zapowiadają się naprawdę ciekawe warsztaty.

źródło: www.gdanskconvention.pl