Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    I Międzynarodowa Konferencja Specjalistów ds. Turystyki Biznesowej


I Międzynarodowa Konferencja Specjalistów ds. Turystyki Biznesowej

I Międzynarodowa Konferencja Specjalistów ds. Turystyki Biznesowej

W dniach 29-30 marca 2010r. odbędzie się w Szczecinie I Międzynarodowa Konferencja Specjalistów ds. Turystyki Biznesowej pt."Instrumenty, strategie i wyzwania w przyciąganiu kongresów do miast nie będących stolicami". Będą na niej gościć znakomici prelegenci, m.in. znany wszystkim Rob Davidson, specjaliści ds. włoskiego sektora MICE, a także polscy fachowcy. W programie przewidziane są także warsztaty dla uczestników, ściśle związane z tematem konferencji.  

 29.03.2010: Dzień 1 - Poniedziałek

8:00 – 9:00 Rejestracja uczestników 9:00 Powitanie uczestników przez Prezydenta Miasta Szczecin, Dziekana Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Dyrektora Biura Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej 9:10 – 10:40 Strategie sprzedaży i marketingu odpowiednie dla spotkań i seminariów, Strategie komunikacji w sektorze MICE, Case history – włoskie firmy, które odniosły sukces – Danilo Di Pasquale 10:40 – 11:10 Hotel i jego rola w pozyskiwaniu kongresów: jakie usługi są odpowiednie do zaistnienia w sektorze MICE, Działania firm w pobudzaniu rynku kongresów – Lorenzo Casiraghi 11:10 – 11:30 Przerwa kawowa 11:30 – 12:00 Scenariusze co do przyszłości rynku kongresów według obserwacji Convention Bureau di Rimini, Case history 12:00 – 12:30 Zastosowanie zarządzania relacjami z klientami i narzędzi marketingu bezpośredniego przez Convention Bureaus – Rob Davidson 12:30 – 13:00 Szanse i zagrożenia dla przyszłości przemysłu spotkań w Polsce – Sławomir Wróblewski 13:00 – 14:00 Lunch 14:00 – 14:40 Charakterystyka rynku spotkań i wydarzeń biznesowych w Polsce w 2009 roku - próba analizy – Krzysztof Celuch 14:40 – 15:20 Województwo śląskie i Katowice jako atrakcyjna destynacja na rynku turystyki konferencyjnej – Krzysztof Cieślikowski 15:20 – 15:50 Wybrane aspekty funkcjonowania Convention Bureau. Ujęcie instytucjonalne – Adam Pawlicz 15:50 – 16:10 Przerwa kawowa 16:10 – 16:40 Turystyka biznesowa w hotelach województwa zachodniopomorskiego – Marta Sidorkiewicz 16:40 – 17:00 Podsumowanie pierwszego dnia obrad 17:00 – 19:00 Czas wolny, możliwość zwiedzenia Szczecina lub udania się do Spa Baltica w tym samym budynku 19:00 – 21:00 Uroczysta kolacja 21:00 Możliwość udania się do klubu Rocker, wejście gratis

 30.03.2010: Dzień 2 - Wtorek

7:00 – 9:00 Śniadanie 9:00 – 9:20 Wystąpienie wicedyrektora Wydziału Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Szczecin – Dariusza Horniaka 9:20 – 09:40 Convention Bureau Szczecin – Alicja Jankowska 9:40 – 10:10 Szczecin Floating Garden 2050 – Krzysztof Adamski, Biuro Promocji i Informacji Urzędu Miasta Szczecin 10:10 – 10:30 Konya jako nowa destynacja turystyki biznesowej – Ali Senol 10:30 – 11:00 Nowy model współpracy z klientem i produkcji wydarzeń poprzez agencję kreatywną - Damian Haftkiewicz, Stereomatic Agency Group 11:00 – 11:20 Przerwa kawowa 11:20 – 13:00 Warsztaty 13:00 – 13:10 Pożegnanie uczestników 13:10 – 14:00 Lunch

źródło: www.conventionszczecin.eu