Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.
Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc.
Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Inga Ganowska brand managerem w Grupie Hotelowej Orbis

inga ganowska orbis

12.03.2012

Do jej obowiązków będzie należała realizacja działań mających na celu rozwój marek oraz maksymalizacja skuteczności strategii marketingowych.
 

 

 

 

Jako Brand Manager Mercure & Orbis Hotels, Ganowska będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie markami, opracowywanie i realizację strategii marketingowych oraz public relations. Do jej zadań będzie również należało wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych i dystrybucyjnych.

- Hotele Mercure i Orbis zlokalizowane są zarówno w biznesowych dzielnicach dużych miast, jak i wakacyjnych kurortach, posiadają komfortowe pokoje, świetną kuchnię i niezwykły personel. Jestem przekonana, że takie połączenie przemawia za ich dużym potencjałem rozwoju. Mercure to światowa marka, która może się poszczycić doskonałą reputacją wynikającą z jej jakości usług, oryginalności i oferowanego komfortu. Cieszę się, że będę mogła wesprzeć zespół Grupy Hotelowej Orbis i zarządzać komunikacją dla tak uznanych, rozpoznawalnych marek hotelowych - mówi Inga Ganowska.

Ganowska posiada 8-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej i ponad 10-letnie w obszarze komunikacji marketingowej. Przez wiele lat pracowała w hotelu Marriott, gdzie pełniła m.in. funkcję kierownika ds. sprzedaży. Następnie związana była z Sigma International, a także z Narodowymi Funduszami Inwestycyjnymi zarządzanymi przez Everest Capital Polska Sp. z o.o., gdzie opracowywała i realizowała strategie z zakresu marketingu i public relations. Przez 10 lat pełniła funkcję dyrektora Zarządzającego w agencji Fischer&Zubek PR Partners Sp. z o.o.

Inga Ganowska uzyskała tytuł magistra Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła studia podyplomowe w obszarze public relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Psychologii Klienta w Marketingu Usług w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie.

 


źródło: www.publicdialog.pl

            www.orbis.pl

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne