Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.
Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc.
Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Inspiracje ze świata Trawa w sali konferencyjnej


16.09.2010

Świeży, trawiasty dywan w sali konferencyjnej pomaga skupić uwagę – twierdzą specjaliści.

 

 

 


Aby wprowadzić więcej kreatywności do tradycyjnych spotkań biznesowych, w hotelach Crowne Plaza w Wielkiej Brytanii i Irlandii sale konferencyjne wyposażono w pachnące dywany ze świeżej trawy. Zielone pokoje, wypełnione prawdziwą trawą mają pomóc stymulować myślenie twórcze wśród uczestników spotkania.

Według badań przeprowadzonych przez InterContinental Hotels Group (IHG), do której należy między innymi marka Crowne Plaza, 40% uczestników traci koncentrację w ciągu pierwszych 20 minut spotkania, często w wyniku niesprzyjających warunków otoczenia.

 

Według specjalistów do 25 roku życia zanika 98% naszej twórczości. Inicjatywa hoteli Crowne Plaza ma pomóc w osiągnięciu pełnego potencjału. Nie tylko patrzenie na zieloną trawę, ale również dotyk przypomina o dzieciństwie, dzięki czemu znikają społeczne bariery, ograniczające kreatywność. Każdy raz na jakiś czas powinien zrzucić buty i przespacerować się boso po trawie. W ten sposób wróci do czasów kiedy kreatywność była nie skrępowana żadnymi zasadami.

Dywanami ze świeżej trawy wyłożono pomieszczenia konferencyjne w Crowne Plaza London Docklands, Crowne Plaza Glasgow i Crowne Plaza Dublin Northwood w dniach od 16 do 20 sierpnia.

Spotkania z założenia powinny być owocne, ale wiadomo, że nie zawsze są wystarczająco inspirujące. - Dywany ze świeżej trawy w salach konferencyjnych, są jedną z rzeczy, jaką marka Crowne Plaza robi w trosce o klienta biznesowego, by pomóc czerpać jak najwięcej korzyści z podróży służbowych – twierdzi Eleanor Conroy. Crowne Plaza.


Innym przykładem jest program SleepAdvantage, który wprowadzony został na początku roku. Program charakteryzowały strefy ciszy, aromatyczne olejki i rady Dr Chrisa Idzikowskiego, dzięki czemu goście mieli budzić się wypoczęci i pełni zapału do pracy.


źródło: na podstawie www.ihgplc.com
 

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne