Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Know-how Promocja wydarzeń - konferencji i eventów

organizacja kinferencji i eventów

08.06.2011

W dobie social media, dużego zainteresowania internetowymi kanałami komunikacji, często zapomina się o tradycyjnych formach promocji. Warto więc przypomnieć kilka innych, ciekawych sposobów na nagłośnienie wydarzenia.
 

 

Załóżmy, że do promocji wydarzenia mamy już przygotowaną stronę internetową, blog, stopkę w e-mailu z  informacją o planowanym evencie a także użyliśmy już najpopularniejszych internetowych narzędzi marketingowych.  W tym momencie warto jest poznać kilka innych metod pozwalających nagłośnić planowane wydarzenie. Jakie metody warto zastosować radzi Iwona Kubisz, od wielu lat związana z przemysłem spotkań.

Wiadomość głosowa
Stwórz krótką wiadomość głosową, przypominającą o rejestracji na wydarzenie, np.
„Zarejestruj się i nie przegap ekscytującego Spotkania Najlepszych Menadżerów Sprzedaży
12-19.09.2012.”  Większa ilość informacji jest zbędna w tego typu przekazie głosowym. Mając podstawowe wiadomości,  Internet pozwala szybko wyszukać pozostałe informacje.


Wykorzystaj listy, papier firmowy, faktury

W komunikacji z innymi partnerami ciągle korzystamy z papieru, wysyłając faktury czy pisząc wiadomości na papierze firmowym. Dlaczego nie zamieścić dodatkowej informacji  z logo wydarzenia na kopercie? Wiele oczu skanuje listy i faktury, które są wystawione przez Twoją organizację. Często te osoby, to właśnie poszukiwana grupa docelowa. Na papierze powinna znaleźć się krótka wzmianka, w tym koniecznie informacja o terminie i miejscu!


Krótkie życiorysy
Czy Twój Dyrektor przemawia na tym wydarzeniu? Sprawdź, czy można dodać bios na temat zbliżającej się konferencji. Wyślij również wiadomość do wszystkich pracowników w Twojej firmie i zapytaj, czy mogą dodać tę informację do swojego profilu np. na LinkedIn.


Gadżety reklamowe
Można również wysłać kilkanaście promocyjnych gadżetów do mediów, lub głównych klientów. Istnieje duża szansa, że oni również spotykają się z Twoją grupą docelową i mogą być zainteresowani tym wydarzeniem. Warto też rozważyć  wprowadzenie zniżek na konferencje lub kilka darmowych wejściówek.


Nagraj film wideo

Przeprowadź wywiad z mówcami (jednym lub dwoma) oraz sponsorami o jakości wydarzenia. Mile widziane są wypowiedzi samych organizatorów. Pokaż w wideo atrakcyjne miejsce konferencji i jego otoczenie. Przeprowadź wywiad z lokalnym convention bureau – oni powiedzą Twoim uczestnikom, dlaczego pokochają miasto, w którym odbędzie się wydarzenie.


Reasumując - jeśli nic nie zrobisz w celach promocyjnych wydarzenia, nikt Cię nie znajdzie. A stąd droga do porażki już krótka - jeśli nikt Cię znajdzie, sala przygotowana na podjęcie gości konferencyjnych stać będzie pusta...


Autor: Iwona Kubisz
Współpraca redakycjna: Paulina Król


źródło: www.konferencje.pl

Poleć artykuł:
Napisz komentarz:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne

Co nowego?

Hotele konferencyjne; Ośrodki konferencyjne; Wille, dworki, pałace Centra kongresowe i targowe; Ośrodki konferencyjne; W budowie Hotele konferencyjne Hotele konferencyjne; W budowie Hotele konferencyjne; W budowie