Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Konferencja ICCA w Gdańsku: rejestracja już otwarta


Konferencja ICCA w Gdańsku: rejestracja już otwarta

Konferencja ICCA w Gdańsku: rejestracja już otwartaNa zdjęciu: ICCA Gdańsk

Właśnie rozpoczęła się rejestracja na konferencję ICCA Research Sales Marketing Programme (ICCA RSM), która w przyszłym roku w dn. 7-9 lipca odbędzie się w Gdańsku.

ICCA, jako najważniejsze międzynarodowe stowarzyszenie działające w sektorze turystyki biznesowej, zrzesza ponad 900 firm z  85 krajów na świecie. Gdańsk Convention Bureau od sierpnia 2007 roku jako jedyna organizacja z Pomorza jest członkiem ICCA. Natomiast Prezes Zarządu GOT Anna Górska od 2008, jako jedyny przedstawiciel z Polski jest członkiem zarządu oddziału CEC ICCA, który obejmuje swoim zasięgiem Europę Centralną.

Ze względu na rangę imprezy wiele miast z całego świata co roku ubiega się, składając swoją ofertę,  o możliwość organizacji konferencji i pragnie zaprosić uczestników do swojego miasta. Konferencja co roku odbywa się w najciekawszych, atrakcyjnych turystycznie miejscach na świecie, takich jak Dublin czy Paphos. Teraz przyszedł czas na Gdańsk, a dzięki promocji tego wydarzenia na arenie międzynarodowej, które prowadzone jest przez ICCA, nasza destynacja ma niepowtarzalną szansę być jeszcze bardziej rozpoznawalną na świecie.

ICCA RSM to unikalny program kształcenia, który koncentruje się na badaniach sprzedaży i marketingu w przemyśle spotkań – mówimy tu o marketingu miast, regionów, kraju, a także poszczególnych obiektów konferencyjnych. Poprzez interaktywne sesje ICCA uczy i przedstawia sposoby właściwej identyfikacji rynku, badanie podejścia klientów, oraz zachęca poszczególne kraje i regiony do wymiany doświadczeń. Celem spotkania ICCA RSM jest stworzenie platformy współpracy, wymiany informacji oraz transferu know-how pomiędzy uczestnikami globalnego rynku spotkań. W spotkaniu ICCA RSM powinien uczestniczyć każdy, którego praca polega na weryfikowaniu różnych źródeł informacji i baz danych klientów, poszukiwaniu informacji na temat potencjalnych spotkań biznesowych, porównywaniu ofert firm i dostosowaniu ich do potrzeb klientów, rozwijaniu własnej bazy danych, przeprowadzaniu specjalistycznych badań rynku, promowaniu destynacji (obiektu, miasta, regionu, kraju), poszukiwaniu sponsorów eventów, współpracy z podwykonawcami, rozwijaniu strategii e-commerce, a także wszystkie osoby zainteresowane poszukiwaniem nowych destynacji. Rejestracja na stronie: http://www.iccaworld.com/dbs/programme2011

źródło: www.gdanskconvention.pl