Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Konferencja promująca produkt markowy Katowice MICE


Konferencja promująca produkt markowy Katowice MICE

Konferencja promująca produkt markowy Katowice MICENa zdjęciu: konferencja szkolenie katowice

30 marca 2011 r. (środa) w Urzędzie Miasta Katowice odbędzie się kolejna konferencja promująca produkt markowy Katowice MICE „Energia Spotkań”.

Wśród głównych tematów tego wydarzenia znajdą się najnowsze trendy w turystyce biznesowej na świecie, nowości w turystyce biznesowej w Polsce, zagraniczna promocja Polski jako atrakcyjnej lokalizacji dla turysty biznesowego oraz rozwój turystyki biznesowej na Śląsku. Przedstawione zostaną także przykłady dawnych terenów poprzemysłowych, które zostały przekształcone w nowoczesne destynacje przemysłu spotkań. Ważną częścią konferencji będzie ukazanie projektu Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach.

Do grona prelegentów należą: · Pan Rob Davidson – starszy wykładowca Zarządzania Wydarzeniami na Uniwersytecie Greenwich w Londynie, · Pan Sławomir Wróblewski - Wykładowca Wyższej Szkoły Handlu i Prawa, Wyższej Szkoły Ekonomicznej i Szkoły Głównej Handlowej, sekretarz generalny Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz organizator targów „Meetings Poland Expo”, · Pan Krzysztof Cieślikowski – wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej, badacz przemysłu spotkań na Śląsku, · Pan Krzysztof Celuch - kierownik Convention Bureau of Poland Polskiej Organizacji Turystycznej, prodziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI Poland Club, · Pan Janusz Nowak – kierownik projektu Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach.

Do udziału w konferencji KCB zaprasza przedstawicieli branży hotelarskiej, centrów konferencyjnych, profesjonalnych organizatorów kongresów i konferencji, firm eventowych, oraz firm i instytucji zajmujących się promocją i rozwojem turystyki. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne, liczba miejsc ograniczona.

Szczegółowy program konferencji zostanie opublikowany na początku marca na stronie www.convention.katowice.eu.

Konferencja promująca produkt markowy Katowice MICE „Energia Spotkań” jest częścią projektu „Przeprowadzenie kampanii promocyjnej produktu turystyki biznesowej Katowic” współfinansowanego w 67 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013 oraz w 33 % ze środków budżetu Miasta Katowice.

źródło: www.convention.katowice.eu (PR)