Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.
Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc.
Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Konkurs na najlepsze marki hotelowe Hotel Brand Awards 2015 rozpoczęty

Hotel Brand Awards konkurs 2015 kategoria conference

11.08.2015

Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Profitroom nagrodzą najlepsze marki hoteli 2015 roku wyróżnieniem Hotel Brand Awards 2015. Zgłoszenia do konkursu trwają do 12 sierpnia br. Jedną z kategorii jest kategoria "conference"!

 

Cel konkursu Hotel Brand Awards 2015 to wyłonienie hotelu, który posiada najlepszy marketing marki, prezentowany w Internecie na podstawie określonych w regulaminie konkursu kryteriów i kategorii oraz w opinii wybranych przez organizatorów przedstawicieli branży.

 

W konkursie startować mogą właściciele i przedstawiciele obiektów, uprawnieni do reprezentowania obiektu na podstawie KRS lub odpowiednich pełnomocnictw. Muszą to być obiekty mieszczące się na terenie Polski oraz postrzegane jako hotele z własną marką (także te należące do sieci liczącej nie więcej niż 10 obiektów).
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz, który dostępny jest na stronie www.hotelawards.pl. Hotele można zgłaszać w 10 różnych kategoriach, jednak nie więcej niż w dwóch jednocześnie. Są to:

- hotele spa,
- boutique,
- conference,
- business,
- family,
- premium,
- holiday resorts,
- medical,
- historic
- rising star. 

Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 12 sierpnia 2015 r.

 

Konkurs podzielony jest na trzy etapy. Pierwszy etap konkursu jest dla uczestników bezpłatny. Otrzymanie nominacji i deklaracja udziału w drugim etapie zobowiązuje do opłaty w wysokości 490 zł. Szczegółowy harmonogram konkursu przedstawia się następująco:

 

- 22 lipca – 12 sierpnia 2015
przyjmowanie zgłoszeń (termin zamknięcia zgłoszeń może zostać przesunięty)

- 13 – 20 sierpnia 2015
Etap I – nominacje i rating ekspertów branży hotelarskiej

- 24 sierpnia 2015
ogłoszenie listy nominowanych marek hoteli w każdej kategorii na stronie internetowej konkursu

- 25 sierpnia – 08 września 2015
Etap II – analiza paramentryczna

- 22 września
Etap III – przeprowadzenie plebiscytu

- 25 września
ogłoszenie wyników na uroczystej gali podczas targów Invest Hotel w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich.

 

W każdej kategorii konkursowej nagrodzone zostaną otrzymują trzy pierwsze miejsca. Uczestnicy, zajmujący miejsca drugie i trzecie otrzymują tytuł „Super Star Award” oraz raport, prezentujący wyniki konkursu dla zgłoszonego hotelu. Miejsce pierwsze w ramach każdej kategorii otrzymuje tytuł „Brand of The Year”, statuetkę oraz raport.

 

Do konkursu zaangażowani są niezależni eksperci specjalizujący się w różnych dziedzinach związanych z hotelarstwem i brandingiem. Na finalną ocenę decydujący wpływ będzie mieć 200 przedstawicieli branży hotelarskiej podczas konferencji <HMC> Hotel Marketing Conference 2015, która odbędzie się w trakcie trwania targów Invest-Hotel 2015.

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne