Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.
Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc.
Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Krakowski Radisson Blu pomaga powodzianom


21.09.2010

W wyniku powodzi, w ostatnich miesiącach setki Polaków straciło dorobek życia – wiele osób nadal potrzebuje wsparcia. Dlatego w dniach 28-30 września Radisson Blu Kraków razem z Caritas Polska organizuje akcję pomocy poszkodowanym.


Najbardziej dotknięta powodzią została południowa część Polski. Woda zalała miasta, zniszczyła domy, budynki gospodarcze, mosty i drogi. Wiele osób straciło dobytek całego życia. Nadal potrzebna jest im pomoc!

- Tegoroczne powodzie dotknęły wiele krajów w Europie i na świecie. Nie jesteśmy w stanie pomóc wszystkim, ale razem z Caritas Polska chcemy wesprzeć jak najwięcej osób. Szczególnie, że przed nami coraz zimniejsze dni, a wiele osób nadal potrzebuje pomocy – mówi Nino Rosenlund, Dyrektor Generalny Radisson Blu Hotel, Kraków.

W ramach akcji będą zbierane produkty spożywcze o długim terminie ważności, ubrania, koce, środki czystości, zabawki.
Zbiórka potrwa od 28. do 30. września, codziennie w godzinach od 10.00 do 15.00. Przedstawiciele hotelu przeprowadzą ją na terenie największych krakowskich biurowców: w Krakowskim Parku Technologicznym w Zabierzowie (28.09), Galileo i Edisson przy ul. Armii Krajowej (29.09) oraz Buma Square przy ul. Wadowickiej (30.09).

- Sądzimy, że najbardziej uda nam się zaangażować do akcji osoby pracujące w tych miejscach, jednak chcemy pomóc jak największej liczbie osób dlatego zależy nam na zainteresowaniu wszystkich Krakowian – mówi Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży.
 

                                                                                  


Wszystkie zebrane produkty Caritas Polska przekaże powodzianom z najbardziej poszkodowanych regionów kraju – głównie w województwach małopolskim, śląskim, opolskim i podkarpackim.

Akcja „Pomoc Powodzianom” jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności Radisson Blu w Krakowie. Od połowy 2010 roku, działania z zakresu CSR realizowane są przez hotel pod wspólnym hasłem: Blu Loves Green.

 

 

źródlo: www.radissonblu.com (PR)
 

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne