Strona główna
/
Artykuły
/
Krótko i na temat: 15 czynników, które mają wpływ na wybór obiektu konferencyjnego
Krótko i na temat: 15 czynników, które mają wpływ na wybór obiektu konferencyjnego
Na zdjęciu: lista wybór obiektu konferencyjnegoNa podstawie rozmowy z Beatą Kaczmarską, Integra; Moniką Tymińską, Marketing Advertising House; Damianem Haftkiewiczem, Stereomatic Agency oraz Jerzym Postawką, Jorge Group Polska.
Na co należy zwracać uwagę przy wyborze obiektu konferencyjnego?1. Ilość dostępnych miejsc w obiekcie
2. Standard dostępnych sal konferencyjnych i ich kubatura
3. Wysokość sali
4. Właściwa wentylacja
5. Media i możliwości techniczne
6. Możliwość odpowiedniego ustawienia krzeseł i stołów
7. Otoczenie: - zieleń, parki, stawy, jeziora, - teren do rekreacji, - namiot biesiadny lub zadaszone grillowisko;
8. Współpraca z samym obiektem: - podejście przedstawicieli obiektu do klienta, - jakość obsługi, elastyczność, - wartości dodane do ceny, - poziom rabatowania, - dotychczasowe doświadczenia i to czy obiekt był "przychylny" w kwestiach tak zwanych nietypowych: np czy pozwolił nam postawić nasze standy, naszą recepcję czy jakieś nietypowe 'budowle".
9. Referencje – czyli ogólna opinia o obiekcie
10. Lokalizacja
11. Odległość np. od dworca lub lotniska jeśli uczestnicy konferencji dojeżdżają
12. Ilość miejsc parkingowych
13. Serwis i nastrój, poziom usług, czystość
14. Tryb pracy - czas, czyli to jak szybko obiekt reaguje na nasze zapytania i zmiany
15. Cena i elastyczność cenowa
źródło: www.konferencje.pl
Poprzedni artykuł
Konferencja "Narzędzia wspierające pracę działów HR" już w maju
Następny artykuł