Konferencje.pl - tysi─ůce miejsc na konferencje. Zero k┼éopot├│w. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zle─ç nam wyb├│r idealnej sali konferencyjnej spo┼Ťr├│d ponad 4000 hoteli, o┼Ťrodk├│w, pa┼éac├│w, a tak┼╝e teatr├│w i muze├│w oraz innych oryginalnych miejsc. Wy┼Ťlij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpo┼Ťrednio na sw├│j adres e-mail.

Marcowy ÔÇMeetings WeekÔÇ rozpocznie wsp├│┼éprac─Ö stowarzysze┼ä bran┼╝owych w 2013 roku

Przedstawiciele SKKP, MPI, SOIT i SBE podczas spotkania

28.01.2013
Branża spotkań dorobiła się już kilku stowarzyszeń i klubów branżowych. W miniony czwartek, 24 stycznia 2013 r. przedstawiciele czterech najważniejszych z nich (SKKP, MPI, SOIT i SBE) spotkali się na wspólnej debacie. Celem spotkania była rozmowa o tym, jak mogliby współpracować dla dobra branży.
 
Na spotkaniu przedstawiono charakterystyk─Ö i plany poszczeg├│lnych stowarzysze┼ä oraz zadeklarowano organizacj─Ö „Meetings Week” – tygodnia spotka┼ä bran┼╝y spotka┼ä.
 
SKKP chce lobbowa─ç
 
S┼éawomir Wr├│blewski z SKKP zauwa┼╝y┼é, ┼╝e rynek spotka┼ä dzieli si─Ö na trzy zasadnicze cz─Ö┼Ťci. S─ů to: spotkania i eventy korporacyjne, konferencje stowarzysze┼ä oraz spotkania, seminaria i szkolenia instytucji publicznych. Wr├│blewski zaapelowa┼é o stworzenie w Polsce ruchu promocji spotka┼ä -  przedstawiania ich wa┼╝nej roli, jak─ů pe┼éni─ů w gospodarce, na wz├│r ameryka┼äskiego programu "Keep America Meeting". Ponadto zaapelowa┼é o wykorzystanie potencja┼éu konferencyjnego jaki posiadaj─ů agencje rz─ůdowe, ich programy wymiany osobowej, a tak┼╝e umowy mi─Ödzynarodowe jakie posiadaj─ů Polska Akademia Nauk i poszczeg├│lne miasta. Jego zdaniem powinno si─Ö naciska─ç, aby w bud┼╝etach licznych instytucji promuj─ůcych Polsk─Ö uwzgl─Ödnia─ç promocj─Ö rynku turystyki biznesowej. Trzeba te┼╝ lepiej wykorzysta─ç potencja┼é PARP i ko┼äcz─ůce si─Ö fundusze unijne. Wr├│blewski stwierdzi┼é r├│wnie┼╝, ┼╝e jednym z podstawowych cel├│w SKKP jest lobbing w tych instytucjach, aby wype┼énia┼éy statutowe zapisy i kontakty mi─Ödzynarodowe poprzez organizacj─Ö wi─Ökszej liczby konferencji. Ust─Öpuj─ůcy prezes SKKP Piotr Wilczek (nied┼éugo po debacie stanowisko prezesa SKKP obj─Ö┼éa Anna J─Ödrocha) doda┼é, ┼╝e opr├│cz wywierania wp┼éywu na instytucje, SKKP ma na celu tak┼╝e edukacj─Ö bran┼╝y i promocj─Ö jej us┼éug w kraju i za granic─ů. Wilczek zaapelowa┼é o wsp├│ln─ů promocj─Ö polskiego produktu konferencyjnego poza Polsk─ů, zwr├│ci┼é tak┼╝e uwag─Ö na konieczno┼Ť─ç wypracowania wsp├│lnego s┼éownika bran┼╝owego, kt├│ry usystematyzowa┼éby niejasne poj─Öcia, kt├│rymi pos┼éuguj─ů si─Ö ludzie pracuj─ůcy w bran┼╝y.
 
MPI proponuje "Meetings Week"
 
Wojciech Liszka, prezes MPI Poland, odci─ů┼é si─Ö od propozycji lobbingu twierdz─ůc, ┼╝e jego organizacja chce pozosta─ç apolityczna i skupia si─Ö na edukacji bran┼╝y i przyci─ůganiu do niej m┼éodych ludzi. Liszka zaproponowa┼é stowarzyszeniom zorganizowanie pod koniec marca 2013 roku tygodnia spotka┼ä bran┼╝owych pod nazw─ů "Meetings Week". Pytany o cele i szczeg├│┼éy tego przedsi─Öwzi─Öcia odpowiedzia┼é, ┼╝e zostanie on wyklarowany podczas dalszych rozm├│w z cz┼éonkami innych stowarzysze┼ä.
 
SOIT promuje sw├│j program wsparcia sprzeda┼╝y
 
Micha┼é Czerwi┼äski z SOIT stwierdzi┼é, ┼╝e celem jego organizacji jest promocja efektywnych program├│w wsparcia sprzeda┼╝y w korporacjach. Zach─Öca┼é do w┼é─ůczenia si─Ö innych stowarzysze┼ä do tego dzie┼éa, poniewa┼╝ przedstawiony przez niego "program wspierania sprzeda┼╝y" ┼é─ůczy r├│┼╝ne aspekty rynku spotka┼ä - rozpoczyna go du┼╝a konferencja (kick-off meeting) w polskim hotelu, nast─Öpnie przez oko┼éo 8 miesi─Öcy trwa program wsparcia sprzeda┼╝y, kt├│ry ko┼äczy sie wyjazdem incentive. Prezes SOIT stwierdzi┼é, ┼╝e jest to droga promocji bran┼╝y, jak─ů jego organizacja jest zainteresowana, poniewa┼╝ dowodzi ona skuteczno┼Ťci "event├│w" jako narz─Ödzia biznesowego. Jego zdaniem przedstawiciele korporacji nie zrezygnuj─ů z imprez, je┼Ťli b─Öd─ů widzie─ç w nich ┼║r├│d┼éo zwi─Ökszenia zysk├│w a nie koszt o niejasnych celach.  Praktyka cz┼éonk├│w SOIT wskazuje, ┼╝e takie podej┼Ťcie jest skuteczn─ů recept─ů na ci─Ö┼╝kie czasy, "kryzysu nie wida─ç" - doda┼é.
 
SBE zorganizuje event campy
 
Na koniec spotkania prezes SBE, Andrzej Bagniuk zgodzi┼é si─Ö z tez─ů o konieczno┼Ťci promocji spotka┼ä, jako efektywnego narz─Ödzia biznesowego. Zapowiedzia┼é te┼╝ now─ů inicjatyw─Ö SBE, jak─ů maj─ů by─ç cykliczne spotkania "Event Camp", z kt├│rych pierwsze zgodzi┼é si─Ö zorganizowa─ç w ramach jednocz─ůcego bran┼╝─Ö "Meetings Week".
 
autor: Michał Stradomski
Poleć artykuł:
Napisz komentarz:
lista aktualno┼Ťci

Newsletter

RSS - Aktualno┼Ťci

W ka┼╝dy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artyku┼éy w Twojej skrzynce. B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco!

Najnowsze oferty specjalne

Co nowego?

Hotele konferencyjne; O┼Ťrodki konferencyjne; Wille, dworki, pa┼éace Hotele konferencyjne Hotele konferencyjne; W budowie Hotele konferencyjne; W budowie Alternatywne; O┼Ťrodki konferencyjne; Sale konferencyjne w biurowcach