Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    MPI na Meetings Poland Expo 2010


MPI na Meetings Poland Expo 2010

MPI na Meetings Poland Expo 2010Na zdjęciu: mpi_meetings poland expo

Spotkanie MPI Poland @ Meetings Poland Expo 2010 "Innowacje drogą do zdobycia unikalnej pozycji rynkowej. Co nowego w branzy spotkań?" - będzie wspaniałą okazją aby zapoznać się z wiedzą oferowaną przez Meetings Professional International w Polsce za darmo.

Jest to jedyne organizowane przez MPI Poland Club spotkanie w roku, na które zapraszani są uczestnicy zupełnie bezpłatnie, aby ukazać potencjalnym członkom benefity płynące z przynależności do stowarzyszenia.

Tegoroczne spotkanie będzie przeprowadzone w formie warsztatowej wykorzystując potencjał zgromadzonych do dyskusji osób na temat czterech innowacyjnych obszarów, które każdy meeting planner może zaadaptować na swoje potrzeby, aby zbudować swój unikalny program imprezy i podnieść jego efektywność.

Najgorętsze aktualnie tematy na międzynarodowej arenie spotkań: media społecznościowe oraz społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR), jak również dwa tematy ściśle związane z podniesieniem wydajności kosztowej organizowanych wydarzeń - internetowe platformy RFP oraz wideokonferencje, staną się platformą wymiany doświadczeń między uczestnikami spotkania.

Każdy z czterech zaproszonych koordynatorów spotkania poda na początku trzy pytania, na które uczestnicy będą musieli znaleźć odpowiedz w panelach. Następnie każdy na sali będzie miał możliwość podejść do dowolnej grupy w narożnikach sali gdzie będą omawiać tematy i szukać odpowiedzi na pytania, wymieniać sie doświadczeniami. Po części warsztatowej każda grupa podzieli się ze wszystkimi własnymi wnioskami i radami.

Organizatorzy spotkania mają nadzieję, że przyciągając odpowiednią liczbę korporacyjnych i agencyjnych planistów oraz managerów centrów konferencyjnych i hoteli uda sie zgromadzić potencjał wiedzy, jakiego nie byliby w stanie przekazać pojedynczy mówcy.

źródło: www.mpiweb.pl (PR)