Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    MPI Poland Club podsumowuje 2011 rok


MPI Poland Club podsumowuje 2011 rok

MPI Poland Club podsumowuje 2011 rokNa zdjęciu: mpi poland

W ubiegłym roku polski klub MPI wzmacniał swoją pozycję w branży spotkań przede wszystkim poprzez położenie nacisku na wysokiej jakości profesjonalną edukację. Zmiany strukturalne i zaangażowanie członków sprzyjały efektywnemu wdrażaniu nowej strategii klubu.

- To był  rok gdzie MPI globalnie zmieniło swoją strategię koncentrując się na edukacji jako najważniejszym, wskazanym przez członków, aspekcie decydującym o ich zaangażowaniu w Meeting Professionals International – podkreśla Wojciech Liszka Prezes MPI Poland Club -  Dlatego począwszy od 2012 roku zdecydowanie większy udział składek członkowskich będzie przeznaczony do wykorzystania przez oddziały na pozyskanie międzynarodowych trenerów sprawdzonych i rekomendowanych przez globalną organizację.  W 2011 roku zorganizowano cztery spotkania, na których wystąpili zarówno polscy i zagraniczni mówcy. W marcu odbyło się forum dla przyszłych liderów MPI skierowane do studentów. Na marcowym generalnym zgromadzeniu dyskutowano m.in. o możliwościach, jakie stwarzają dla branży social media, o wirtualnych spotkaniach i systemach rejestracyjnych gości. Kolejne dwa spotkania poświęcone zostały tematyce lokalnej jak najbardziej aktualnej - półrocznej prezydencji Polski w Unii i wyzwaniom oraz zagrożeniom, jakie niesie dla branży organizacja EURO 2012. Więcej uwagi poświęcono też spotkaniom networkingowym - w trakcie targów EIBTM w Barcelonie MPI Poland Club zorganizował networking dla polskich i hiszpańskich członków stowarzyszenia w Hard Rock Cafe. Podsumowaniem rocznej działalności było spotkanie przedświątecznym zorganizowane w warszawskiej restauracji Blue Tower. MPI Poland Club wspierał także Kraków Convention Bureau i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego w przeprowadzeniu konkursu na najlepsze programy motywacyjne w regionie Krakowa i Małopolski. - W 2011 roku organizowaliśmy mniej ale stawialiśmy na jakość – zaznacza Wojciech Liszka -  Koncentrowaliśmy się na tematach nurtujących branżę i odpowiadających ich potrzebom. źródło: www.mpiweb.pl