Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

MPI Poland Club podsumowuje 2011 rok

mpi poland

30.01.2012

W ubiegłym roku polski klub MPI wzmacniał swoją pozycję w branży spotkań przede wszystkim poprzez położenie nacisku na wysokiej jakości profesjonalną edukację. Zmiany strukturalne i zaangażowanie członków sprzyjały efektywnemu wdrażaniu nowej strategii klubu.

 

 


- To był  rok gdzie MPI globalnie zmieniło swoją strategię koncentrując się na edukacji jako najważniejszym, wskazanym przez członków, aspekcie decydującym o ich zaangażowaniu w Meeting Professionals International – podkreśla Wojciech Liszka Prezes MPI Poland Club -  Dlatego począwszy od 2012 roku zdecydowanie większy udział składek członkowskich będzie przeznaczony do wykorzystania przez oddziały na pozyskanie międzynarodowych trenerów sprawdzonych i rekomendowanych przez globalną organizację. 

W 2011 roku zorganizowano cztery spotkania, na których wystąpili zarówno polscy i zagraniczni mówcy. W marcu odbyło się forum dla przyszłych liderów MPI skierowane do studentów. Na marcowym generalnym zgromadzeniu dyskutowano m.in. o możliwościach, jakie stwarzają dla branży social media, o wirtualnych spotkaniach i systemach rejestracyjnych gości. Kolejne dwa spotkania poświęcone zostały tematyce lokalnej jak najbardziej aktualnej - półrocznej prezydencji Polski w Unii i wyzwaniom oraz zagrożeniom, jakie niesie dla branży organizacja EURO 2012.

Więcej uwagi poświęcono też spotkaniom networkingowym - w trakcie targów EIBTM w Barcelonie MPI Poland Club zorganizował networking dla polskich i hiszpańskich członków stowarzyszenia w Hard Rock Cafe. Podsumowaniem rocznej działalności było spotkanie przedświątecznym zorganizowane w warszawskiej restauracji Blue Tower.

MPI Poland Club wspierał także Kraków Convention Bureau i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego w przeprowadzeniu konkursu na najlepsze programy motywacyjne w regionie Krakowa i Małopolski.
- W 2011 roku organizowaliśmy mniej ale stawialiśmy na jakość – zaznacza Wojciech Liszka -  Koncentrowaliśmy się na tematach nurtujących branżę i odpowiadających ich potrzebom.



źródło: www.mpiweb.pl

Poleć artykuł:
Napisz komentarz:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne