Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

MPI Poland Winter Meeting 2010 Czas zebrać zysk z inwestycji


26.02.2010

 Szkolenie ' Czas zebrać zysk z inwestycji' organizowane przez MPI odbędzie się już 22 marca w hotelu Radisson Blu w Warszawie.


MPI od kilku lat współpracuje z European Event ROI Institute w celu szkolenia organizatorów spotkań. Zamysłem tego typu szkoleń jest nauczenie w jaki sposób eventy, konferencje i targi mogą być jeszcze bardziej zyskowne. MPI stosuje metodologię ROI w celu wykazania konkurencyjności spotkań w stosunku do innych elementów marketingu mix.
MPI Poland Club stworzyło niepowtarzalną okazję! Już 22 marca 2010 roku, będzie możliwość uczestniczenia w  jednodniowym kursie, który poprowadzi światowej sławy autorytet, konsultant wielu europejskich koncernów - Elling Hamso. Oparł on metodologię ROI na badaniach spotkań przeprowadzonych przez Jacka Philipsa, lidera ROI w zarządzaniu.
Podczas tego szkolenia nauczą się Państwo, jak stosować metodologię ROI, jako narzędzie do efektywnego planowania wydarzeń i spotkań, a także jak mierzyć ich rezultaty w stosunku do celów, na różnych poziomach planowania.
Kurs dostarczy wiedzy na temat wszystkich aspektów i poziomów oceny spotkań. Od najprostszych ocen badania satysfakcji, do kompletnej oceny - finansowego pomiaru ROI. Ocena taka, jest potrzebna  podczas organizacji dużych i kosztownych wydarzeń, aby pokazać zleceniodawcom zasadność wydawanych na nie środków finansowych.

 

Kto powinien uczestniczyć?
Kurs skierowany jest do organizatorów spotkań, którzy planują i organizują spotkania zarówno w korporacjach, stowarzyszeniach i w agencjach eventowych, jak również do dostawców usług, czyli managerów obiektów konferencyjnych i hoteli.

Program szkolenia:

10.00 – 11.30
- ROI Methodology introduction and background
- How meetings and events create value

 

11.30 – 11.45  Coffee Break

 

11.45 – 12.45
- Setting objectives and measuring results at 5 levels
- Isolating the effects of the meeting from other influences

12.45 – 13.30
  Lunch

13.30 – 14.30
- Data collection methods
- How to design good surveys and get a high response rate
- Using the ROI Methodology in practice for all meetings and events

14.30 – 14.45
  Coffee Break

14.45 – 16.00

- Exercises - putting theory into practice

 

Opłaty i rejestracja:

Wczesna rejestracja do 05.03.2010         
Member MPI    460 PLN                          
Non Member    530 PLN      

                    
Rejestracja po 05.03.2010

Member MPI     640 PLN

Non Member    710 PLN


Szkolenie odbędzie się w języku angielskim. Rejestracja na stronie:  www.mpiweb.pl

O prowadzącym
:
Elling Hamso - Meeting Management Consultant i Managing Partner w European Event ROI Institute.
Początek swojej kariery zawodowej rozpoczął na stanowisku Senior Executive w norweskim przemyśle naftowym, a dalszą karierę rozwijał jako konsultant zarządzający i manager w agencji eventowej. Był członkiem europejskiego oddziału MPI. W 2006 roku magazyn Conference and Incentive Travel umieścił go na 5 miejscu listy najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań i eventów w Wielkiej Brytanii. Hamso z wykształcenia jest specjalistą zarządzania, doktorem Nauk o Strategiach Relacji z Klientami na Uniwersytecie w Manchesterze.

 

Poleć artykuł:
Napisz komentarz:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne

Co nowego?

Hotele konferencyjne; Ośrodki konferencyjne; Wille, dworki, pałace Hotele konferencyjne Hotele konferencyjne; W budowie Hotele konferencyjne; W budowie Alternatywne; Ośrodki konferencyjne; Sale konferencyjne w biurowcach