Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Pracownik Gdańsk Convention Bureau laureatem międzynarodowego konkursu


Pracownik Gdańsk Convention Bureau laureatem międzynarodowego konkursu

Pracownik Gdańsk Convention Bureau laureatem międzynarodowego konkursu

Z nieukrywaną radością pragniemy poinformować, że Marta Wiśniewska (Gdańsk Convention Bureau) została laureatką międzynarodowego  konkursu organizowanego przez ICCA, the International Congress and Convention Association oraz EIBTM (międzynarodowe targi turystyki biznesowej w Barcelonie) i została zaproszona przez obie organizacje na Forum for Young Professionals 2010 w Barcelonie.

ICCA to najważniejsze międzynarodowe stowarzyszenie działające w sektorze turystyki biznesowej, zrzesza ponad 900 firm z  85 krajów na świecie. Tym samym zajmuje czołową pozycję w branży. Raz do roku ICCA współorganizuje w Barcelonie spotkanie pod nazwą: Forum for Young Professionals (FYP). To spotkanie 20 młodych profesjonalistów z różnych krajów i kontynentów, którzy przy pomocy trenerów, światowej sławy ekspertów w przemyśle spotkań będą wspólnie pracować nad przygotowaniem i zaprojektowaniem międzynarodowej konferencji. Do konkursu mogli stanąć  młodzi profesjonaliści z całego świata (do 30ego roku życia), których zadaniem było napisanie eseju na jeden z czterech tematów zaproponowanych organizatorów. Na FYP 2010 w Barcelonie zaproszonych zostało 20 autorów najlepszych prac z całego świata. Jesteśmy tym bardziej dumni, że Gdańsk będzie miał swojego przedstawiciela w tym prestiżowym spotkaniu. Gratulacje! Marta Wiśniewska napisała esej na temat największych wyzwań stojących przed międzynarodowym przemysłem spotkań. W swojej pracy postawiła tezę, że dziś w dobie powszechnie dostępnego Internetu, kiedy praktycznie na wszystkie pytania możemy odnaleźć odpowiedź „w sieci”, kiedy tak powszechne są spotkania i szkolenia w formie online, jednym ważniejszych wyzwań jest umiejętne motywowanie ludzi do udziału w konferencjach.  Atrakcyjne miejsca, kraje, zapierające dech hotele i obiekty konferencyjne, najnowsze technologie to za mało… Konferencja nie sprzeda się sama. Organizatorzy spotkań biznesowych muszą zaprojektować kompleksowy produkt, który jednocześnie zagwarantuje indywidualne podejście do potrzeb pojedynczego uczestnika. W eseju zostały przedstawione różne koncepcje m.in. włączanie i zachęcanie uczestników do czynnego uczestnictwa na etapie projektowania konferencji, możliwość indywidualnego doboru tematów, wpływu na selekcję prelegentów, itp. Autorka poruszyła także kwestie ekologicznych rozwiązań przy planowaniu konferencji oraz „społecznej odpowiedzialności”, jaką odczuwa najmłodsza generacja profesjonalistów (Generation Y). Liderem tegorocznego Forum będzie Rob Davidson, starszy wykładowca Turystyki Biznesowej na Uniwersytecie Westminster w Londynie, gdzie prowadzi kurs Masters w Conference Events Management. Czego „młodzi profesjonaliści” mogą się spodziewać w Barcelonie na FYP? Na pewno otrzymają świeże spojrzenie na zarządzanie przemysłem spotkań i przemysł, zidentyfikują nowe trendy oraz potencjał rynku, podniosą kwalifikacje zawodowe, zawiążą nowe przyjaźnie i zdobędą niesamowicie cenne doświadczenie w pracy w wielokulturowym środowisku. Jeszcze raz gratulujemy.  

źródło: www.gdanskconvention.pl (PR)