Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Qubus Hotel: Certyfikacja systemu ISO dla usług konferencyjnych


Qubus Hotel: Certyfikacja systemu ISO dla usług konferencyjnych

Qubus Hotel: Certyfikacja systemu ISO dla usług konferencyjnychNa zdjęciu: Qubus Hotel Bielsko-Biała

W czerwcu 2012 r. w sieci Qubus Hotel przeprowadzono ponowną certyfikację systemu ISO przez jednostkę TUV Rheinland. Dodatkowo zakres certyfikacji został poszerzony o obszar „usługi konferencyjne”.

Jest to bardzo istotna i ważna zmiana, bowiem certyfikat jest potwierdzeniem wysokiego poziomu usług  konferencyjnych i hotelowych w sieci Qubus Hotel. Wdrożony przez sieć system zarządzania jakością został potwierdzony międzynarodowym certyfikatem jakości przyznanym przez firmę TUV Polska już w 2006 roku. Certyfikacja jest świadectwem zgodności systemu zarządzania jakością z normą EN ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009). Oznacza to, że pracownicy znają i pracują według swoich instrukcji stanowiskowych, uczą się na błędach i sukcesach stosując rozwiązania sieciowe. - W Qubus Hotel przykładamy dużą wagę do normy ISO. Na bieżąco pracujemy nad poprawianiem i utrzymaniem wysokiej jakości usług. Dzięki temu wzrasta zadowolenie nie tylko Gości hotelowych, ale także pracowników firmy – mówi Michał Ogórek Pełnomocnik Zarządu ds. Systemu Zarządzania Jakością. - Oprócz audytorów wewnętrznych oraz weryfikacji niezależnych ekspertów, najważniejszym świadectwem wysokiej jakości naszych usług jest dla nas zaufanie jakim obdarzają nas nasi Goście. Do tej pory mieliśmy przyjemność gościć w naszych obiektach już pół miliona zadowolonych klientów, a to zobowiązuje nas do ciągłego udoskonalania naszych norm – dodaje Ogórek. źródło: www.qubushotel.com