Strona główna
/
Artykuły
/
Relacja z konferencji promującej produkt markowy Katowice MICE "Energia Spotkań"
Relacja z konferencji promującej produkt markowy Katowice MICE "Energia Spotkań"
29 czerwca 2010 w hotelu Angelo w Katowicach odbyła się konferencja promująca produkt markowy Katowice MICE „Energia Spotkań”. Jej organizatorem było Convention Bureau Katowice i Miasto Katowice.
Wydarzenie to zgromadziło przeszło 60 uczestników reprezentujących zarówno sektor prywatny jaki i publiczny. Obecni byli m.in. dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu śląskich hoteli, centrów konferencyjnych, firm konsultingowych, profesjonalni organizatorzy kongresów i konferencji, a także reprezentanci samorządu terytorialnego, Górnośląskiego Związku Metropolitalnego, Śląskiej Izby Turystyki, Śląskiej Organizacji Turystycznej oraz szkół wyższych.
W konferencji tej wzięli także udział goście spoza Śląska, m.in. Pan Robert Davidson - wykładowca turystyki biznesowej na Uniwersytecie Westminster w Londynie, światowej klasy ekspert w dziedzinie turystyki biznesowej, Pan Sławomir Wróblewski – prezes firmy Meeting Management, doradca przemysłu turystycznego i branży spotkań, organizator imprez, wydawca specjalistycznych publikacji oraz Pan Jan Rudomina – dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Nowym Jorku.
Głównymi tematami konferencji był rozwój produktu turystyki biznesowej w województwie śląskim (Pan Krzysztof Cieślikowski – wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej), proces transformacji dawnych europejskich ośrodków przemysłowych w nowoczesne destynacje rynku spotkań (Pan Robert Davidson) , prezentacja doświadczeń przy organizacji Europejskiego Kongresu Gospodarczego (Pani Agnieszka Jakubczyk – Dyrektor Działu Promocji PTWP SA) oraz dużej inwestycji hotelowej (Pan Tomasz Piórkowski – Dyrektor Generalny Hotelu Angelo).
Ważną częścią tego wydarzenia była również prezentacja na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, w tym organizacji zielonych konferencji (Pan Maciej Ogieniewski – Prezes Zarządu Meeting Designers).
Konferencja ta stanowiła dobrą okazję do ukazania mocnych i słabych stron Katowic i regionu oraz szans i zagrożeń stojących przed nimi w kontekście tworzenia ich marki jako atrakcyjnego miejsca do organizacji wszelakiego rodzaju wydarzeń biznesowych. Istotną jej częścią była również dyskusja, m.in. dotycząca możliwej współpracy w tym temacie między sektorem publicznym i prywatnym.
Konferencja promująca produkt markowy Katowice MICE „Energia Spotkań” była częścią projektu „Przeprowadzenie kampanii promocyjnej produktu turystyki biznesowej Katowic” współfinansowanego w 67 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013 oraz w 33 % ze środków budżetu Miasta Katowice.
źródło: www.convention.katowice.eu (PR)
zdjęcia: Archiwum UM Katowice
Poprzedni artykuł
Targi Event 2010 - coraz mniej wolnych miejsc
Następny artykuł