Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Relacja z konferencji promującej produkt markowy Katowice MICE "Energia Spotkań"


Relacja z konferencji promującej produkt markowy Katowice MICE "Energia Spotkań"

Relacja z konferencji promującej produkt markowy Katowice MICE "Energia Spotkań"

29 czerwca 2010 w hotelu Angelo w Katowicach odbyła się konferencja promująca produkt markowy Katowice MICE „Energia Spotkań”. Jej organizatorem było Convention Bureau Katowice i Miasto Katowice.

Wydarzenie to zgromadziło przeszło 60 uczestników reprezentujących zarówno sektor prywatny jaki i publiczny. Obecni byli m.in. dyrektorzy i  przedstawiciele działów marketingu śląskich hoteli, centrów konferencyjnych, firm konsultingowych, profesjonalni organizatorzy kongresów i konferencji, a także reprezentanci samorządu terytorialnego, Górnośląskiego Związku Metropolitalnego, Śląskiej Izby Turystyki, Śląskiej Organizacji Turystycznej oraz szkół wyższych.

W konferencji tej wzięli także udział goście spoza Śląska,  m.in. Pan Robert Davidson -  wykładowca turystyki biznesowej na Uniwersytecie Westminster w Londynie, światowej klasy ekspert w dziedzinie turystyki biznesowej, Pan Sławomir Wróblewski – prezes firmy Meeting Management, doradca przemysłu turystycznego i branży spotkań, organizator imprez, wydawca specjalistycznych publikacji oraz Pan Jan Rudomina – dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Nowym Jorku.

Głównymi tematami konferencji był rozwój produktu turystyki biznesowej w województwie śląskim (Pan Krzysztof Cieślikowski – wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej), proces transformacji dawnych europejskich ośrodków przemysłowych w nowoczesne destynacje rynku spotkań (Pan Robert Davidson) , prezentacja doświadczeń przy organizacji Europejskiego Kongresu Gospodarczego (Pani Agnieszka Jakubczyk – Dyrektor Działu Promocji PTWP SA) oraz dużej inwestycji hotelowej (Pan Tomasz Piórkowski – Dyrektor Generalny Hotelu Angelo).

Ważną częścią tego wydarzenia była również prezentacja na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, w tym  organizacji zielonych konferencji (Pan Maciej Ogieniewski – Prezes Zarządu Meeting Designers).

Konferencja ta stanowiła dobrą okazję do ukazania mocnych i słabych stron Katowic i regionu oraz szans i zagrożeń stojących przed nimi w kontekście tworzenia ich marki jako atrakcyjnego miejsca do organizacji wszelakiego rodzaju wydarzeń biznesowych. Istotną jej częścią była również dyskusja, m.in. dotycząca możliwej współpracy w tym temacie między sektorem publicznym i prywatnym.

Konferencja promująca produkt markowy Katowice MICE „Energia Spotkań” była częścią projektu „Przeprowadzenie kampanii promocyjnej produktu turystyki biznesowej Katowic” współfinansowanego w 67 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013 oraz w 33 % ze środków budżetu Miasta Katowice.

źródło: www.convention.katowice.eu (PR)

zdjęcia: Archiwum UM Katowice