Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Relacja ze spotkania MPI Poland, które odbyło się podczas Targów Meetings Poland EXPO


19.11.2010

"Innowacje drogą do zdobycia unikalnej pozycji rynkowej. Co nowego w branży spotkań?” – spotkanie pod tym tytułem zorganizowane przez MPI Poland odbyło się wczoraj – 18. 11 podczas Targów Meetings Poland EXPO 2010 w Warszawie.

 

Spotkanie miało charakter warsztatowy. W jednej sali toczyły się jednocześnie cztery dyskusje. Każdy uczestnik spotkania wybrał interesujący go temat i dołączył do wybranej grupy. Do wyboru były następujące tematy: media społecznościowe, społeczna odpowiedzialność biznesu, internetowe platformy RFP i videokonferencje.

Temat mediów społecznościowych zgłębiał Tomasz Janczak, Hoobi Media. Tomasz omówił poszczególne platformy społecznościowe od Facebooka począwszy, przez Twittera, Linkedin, GoldenLine, na mikroblogach kończąć. Założyciel Hoobi Media podkreślił jak ważny jest ciągły monitoring mediów - śledzenie informacji jakie pojawiają się o naszej firmie oraz śledzenie działań konkurencji. Uczestnicy grupy wymienili się doświadczeniami dotyczącymi korzystania z poszczególnych serwisów podczas promocji swojej firmy,

O Społecznej Odpowiedzialności Biznesu opowiadał Wojciech Liszka, Radisson Blu Hotel, Kraków. Uczestnicy warsztatu poświeconemu CSR podzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi organizacji wydarzeń odpowiedzialnych społecznie. Na przykładzie case study, jaki przedstawiła jedna z uczestniczek dyskusji, grupa wspólnie zastanawiała się jak taka impreza powinna zostać przygotowana.

Temat internetowych platform RFP przybliżył słuchaczom Michał Stradomski, Nobell Congressing, konferencje.pl. Grupa, pod okiem Michała przedyskutowała wady i zalety formularzy internetowych stosowanych w zapytaniach ofertowych. Wspólnie doszli do wniosku, że forma checklisty jest lepsza i wygodniejsza niż zwykłe zapytanie ofertowe i skraca czas pracy. Minusem okazał się fakt braku bezpośredniego kontaktu z klientem, jaki nawiązywany jest podczas komunikacji e-mailowej bądź telefonicznej.

Na pytania dotyczące videokonferencji odpowiadał Paweł Piekarczyk, Netix. W grupie tej toczyła się dyskusja o przyszłości videokonferencji. Paweł opowiedział o nowościach, trendach, narzędziach nowej generacji, hologramach i pokazach 3D. Branża videokonferencji ma naprawdę wiele do zaoferowania, co docenili uczestnicy warsztatu.

Oprócz profesjonalistów branży spotkań, w warsztacie wzięli udział również studenci Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie.
 

 

źródło: www.konferencje.pl

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne