Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Śląskie jednoczy się w promocji

uzdrowisko dolny śląsk

24.01.2011

Pod hasłem „DoWód na udany wypoczynek” rozpoczyna się kampania promocyjna dziesięciu dolnośląskich gmin, które dzięki partnerskiej współpracy otrzymały środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na wspólną promocję produktu turystycznego „Uzdrowiskowy Dolny Śląsk”.


Uzdrowiskowy Dolny Śląsk tworzą: Jelenia Góra, Świeradów – Zdrój, Niemcza, Kudowa – Zdrój, Duszniki – Zdrój, Polanica – Zdrój, Szczawno – Zdrój, Jedlina – Zdrój, Lądek – Zdrój, Bystrzyca Kłodzka.

 

– Naszym celem było pozyskanie jak największej ilości funduszy z Unii Europejskiej. Oczywiście każda gmina mogła się sama starać o dofinansowanie, ale dzięki wspólnemu działaniu mogliśmy liczyć na znacznie większe pieniądze. Wspólna promocja może również skutecznie odświeżyć wizerunek Dolnego Śląska jako znanego od stuleci regionu o wysokich walorach turystycznych i uzdrowiskowych – powiedziała podczas inauguracji kampanii Katarzyna Młodawska, naczelnik Wydziału Promocji i Polityki Informacyjnej Urzędu Miasta w Jeleniej Górze.

Dzięki ogólnopolskiej kampanii reklamowej o wartości ponad 2 mln zł dolnośląskie gminy uzdrowiskowe zaprezentują pod nową wspólną marką swój potencjał „All Inclusive”. - To znakomita inwestycja w promocję regionu. Projekt będzie reklamował coś, co istnieje od dawna, lecz wcześniej nie zostało nazwane i tak czytelnie określone - uważa dr Piotr Gryszel z Katedry Marketingu i Gospodarki Turystycznej Akademii Ekonomicznej w Jeleniej Górze.

Autorzy kampanii liczą, że dolnośląskie uzdrowiska, które przez lata były jednym z najatrakcyjniejszych kurortów Europy, będą znowu modnym adresem „wyjazdów do wód”. Reklamując się wspólnie pod hasłem „DoWód na udany wypoczynek” dolnośląskie kurorty chcą zainteresować swoją bogatą ofertą osoby poszukujące atrakcyjnych form aktywnego spędzenia wolnego czasu, turystyki i rekreacji oraz prawdziwego sanus per aquam (łac. zdrowie przez wodę), jakie mogą zapewnić tylko zabiegi z wykorzystaniem uzdrowiskowych źródeł wód leczniczych i mineralnych.

Kampania promocyjna (przeprowadzona w okresie od 1 lutego do 15 marca br.) obejmie m.in. akcję outdoorową, reklamę w Internecie, reklamę telewizyjną, publikację reklam prasowych, której zadaniem jest skuteczne dotarcie do potencjalnych współczesnych gości kąpielowych dolnośląskich uzdrowisk. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk będzie widoczny na ponad 800 billboardach na terenie dziesięciu największych województw, a reklama telewizyjna pojawi się w  TVN, TVN 24, TVN CNBC oraz TVN Style. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk pojawi się w również m.in. na łamach czasopism Twój STYL, Newsweek i Polityka, oraz w magazynie pokładowym linii lotniczych. Kampania internetowa obejmuje swoim zasięgiem m.in. onet.pl. gazeta.pl oraz około 30 portali specjalistycznych.

 

 

źródło: http://uzdrowiskowydolnyslask.pl (PR)

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne