Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Targi Event 2010 - coraz mniej wolnych miejsc


Targi Event 2010 - coraz mniej wolnych miejsc

Targi Event 2010 - coraz mniej wolnych miejsc

Trwa gorący okres rezerwacji powierzchni wystawienniczej na jedynych w Polsce branżowych targach dla branży eventowej. Wprawdzie druga edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów Eventów i Kongresów rozpocznie się dopiero 7 października w Warszawie, jednak większość miejsc została już zarezerwowana, a atrakcyjnych lokalizacji jest coraz mniej.

Olbrzymie możliwości

Targi Event stwarzają warunki do zaprezentowania pełnej i różnorodnej oferty oraz gotowych rozwiązań dla branży eventowej. Nie bez znaczenia jest miejsce targów – Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska – jeden z najnowocześniejszych obiektów tego typu w Polsce, posiadający bezsłupową, klimatyzowaną halę wystawienniczą, duże bramy rozładunkowe, nowocześnie wyposażone zaplecze konferencyjne. Olbrzymie możliwości techniczne obiektu pozwalają na zaprezentowanie potencjału produktów i usług wykorzystywanych przy organizacji eventów – od skomplikowanych elementów przestrzennych po efekty specjalne.

Przede wszystkim branża

Targi Event jako wydarzenie branżowe, są bez wątpienia doskonałą okazją do kontaktów z bezpośrednimi jak i pośrednimi organizatorami wydarzeń, którzy potrzebują sprzętu inspiracji oraz wiedzy. Wśród odwiedzających znajdują się: • przedstawiciele agencji eventowyh, reklamowych i PR-owych oraz zajmujących się kompleksową organizacją wesel, • organizatorzy targów, zjazdów, konwencji i kongresów oraz wydarzeń sportowych, politycznych i kulturalnych, • przedstawiciele samorządów odpowiedzialni za organizację imprez i wydarzeń w miastach, gminach i dzielnicach, • event managerowie korporacji oraz dużych firm.

W Targach Event wzięło udział blisko 3 tys. branżowych odbiorców.

Wygodny podział

Organizatorzy zapewniają, że tegoroczne targi zostaną podzielone na wygodne sektory tematyczne, co będzie sprzyjać łatwemu dotarciu do właściwej grupy produktów i usług. Aktualne sektory: strefa rozrywki, bezpieczeństwo i porządek, techniki eventowe, obiekty eventowo-konferencyjne (w tym meeting bar). Tematyka tegorocznych targów obejmuje: produkty i technologie eventowe, scenografię, atrakcje eventowe, bar i catering, obsługę eventów, miejsca eventowe, bezpieczeństwo i porządek, nośniki reklamy, a także produkty i usługi uzupełniające: gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów, pogotowia BTL.

Wydarzenia przyciągające uwagę

Tegoroczny program targów będzie wyjątkowo różnorodny. Został on skonstruowany w taki sposób, aby stał się dodatkową atrakcją dla zwiedzających. Słuchacze będą mogli m.in. znaleźć odpowiedzi na pytania: • W jaki sposób zaplanować przestrzeń eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników? • Jak wykorzystać nowe technologie do promocji eventu? • Jakie są wymagania prawne dotyczące organizacji imprez masowych? • Co zrobić, aby zwiększyć frekwencję podczas eventu? • Jak wywołać burzę medialną wokół wydarzenia?

Więcej informacji Organizator: MT Targi tel.: 022 529 39 00, wew. 38 e-mail: targievent@mttargi.pl

źródło: www.targievent.pl (PR)