Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Warszawskie spotkanie MPI już JUTRO!


Warszawskie spotkanie MPI już JUTRO!

Warszawskie spotkanie MPI już JUTRO!

Odpowiedzialny biznes zyskuje na popularności. Rośnie liczba firm, które kierują się odpowiedzialnym podejściem. Hotele coraz częściej angażują się w projekty mające na celu pomoc potrzebującym. Troska o środowisko naturalne staje się widoczna podczas organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Społeczna odpowiedzialność na dobre zadomowiła się w biznesie. Firmy, które chcą zmieniać świat na lepszy w końcu mają taką możliwość. Przykłady można mnożyć. Courtyard by Marriott postanowił zadbać o zdrowie swoich gości proponując im odpowiedzialną dietę. O naturę troszczy się Ritz-Carlton, który we współpracy z firmą Prima, podjął się produkcji butelek przyjaznych środowisku. Krakowski Radisson Blu wspiera dzieci, potrzebujące pomocy. Sofitel Grand Hotel Sopot organizuje koncert charytatywny, przekazując zebrane pieniądze na Fundację Marka Kamińskiego, a podczas oficjalnego otwarcia hotelu Hilton w Gdańsku odbyła się licytacja, z której dochód przeznaczono na pomoc osobom autystycznym. Ciągle powstają nowe trendy, nowe standardy, których implementacja jest jawnym wsparciem środowiska naturalnego. Przykładem może być BSI 8901 – nowy standard stosowany w branży eventowej. Działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu wdrażane mogą być na poszczególnych etapach planowania i realizacji konferencji, bądź innego rodzaju spotkania. CSR to dobrowolna strategia jaką obierają instytucje by wesprzeć innych ludzi, środowisko i zadbać o dobro społeczne. Stosując Corporate Social Responsibility zarówno na etapie tworzenia polityki firmy jak i podczas eventu najważniejszy jest cel, którym powinno być propagowanie pozytywnych zmian. Odpowiedzialne podejście danej firmy może pomóc także w budowaniu marki i reputacji, i przyczynić się do wzmocnienia wizerunku. - Hasło „CSR” przestaje być abstrakcją i staje się częścią hotelarskiej rzeczywistości. Mamy bardzo wielu klientów, którzy zwracają uwagę na tego typu działania. W pewnym sensie właśnie te wymagania otwierają nam oczy i poszerzają horyzonty w prowadzeniu biznesu. – mówi Iwona Furtek, PR Marketing Coordinator,  Hotel Radisson Blu Kraków. O standardach w zarządzaniu spotkaniami, o tym dlaczego powinniśmy pomagać i o innych aspektach działań CSR w branży MICE dowiedzieć się będzie można podczas konferencji Take Care of Your Environment organizowanej przez MPI Poland Club, która odbędzie się 16 września w Warszawie. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mpiweb.pl źródło: www.konferencje.pl