Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Warszawskie spotkanie MPI już JUTRO!


15.09.2010

Odpowiedzialny biznes zyskuje na popularności. Rośnie liczba firm, które kierują się odpowiedzialnym podejściem. Hotele coraz częściej angażują się w projekty mające na celu pomoc potrzebującym. Troska o środowisko naturalne staje się widoczna podczas organizacji różnego rodzaju wydarzeń.

Społeczna odpowiedzialność na dobre zadomowiła się w biznesie. Firmy, które chcą zmieniać świat na lepszy w końcu mają taką możliwość.

Przykłady można mnożyć. Courtyard by Marriott postanowił zadbać o zdrowie swoich gości proponując im odpowiedzialną dietę. O naturę troszczy się Ritz-Carlton, który we współpracy z firmą Prima, podjął się produkcji butelek przyjaznych środowisku. Krakowski Radisson Blu wspiera dzieci, potrzebujące pomocy. Sofitel Grand Hotel Sopot organizuje koncert charytatywny, przekazując zebrane pieniądze na Fundację Marka Kamińskiego, a podczas oficjalnego otwarcia hotelu Hilton w Gdańsku odbyła się licytacja, z której dochód przeznaczono na pomoc osobom autystycznym.

Ciągle powstają nowe trendy, nowe standardy, których implementacja jest jawnym wsparciem środowiska naturalnego. Przykładem może być BSI 8901 – nowy standard stosowany w branży eventowej.

Działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu wdrażane mogą być na poszczególnych etapach planowania i realizacji konferencji, bądź innego rodzaju spotkania.

CSR to dobrowolna strategia jaką obierają instytucje by wesprzeć innych ludzi, środowisko i zadbać o dobro społeczne. Stosując Corporate Social Responsibility zarówno na etapie tworzenia polityki firmy jak i podczas eventu najważniejszy jest cel, którym powinno być propagowanie pozytywnych zmian.

Odpowiedzialne podejście danej firmy może pomóc także w budowaniu marki i reputacji, i przyczynić się do wzmocnienia wizerunku.

- Hasło „CSR” przestaje być abstrakcją i staje się częścią hotelarskiej rzeczywistości. Mamy bardzo wielu klientów, którzy zwracają uwagę na tego typu działania. W pewnym sensie właśnie te wymagania otwierają nam oczy i poszerzają horyzonty w prowadzeniu biznesu. – mówi Iwona Furtek, PR & Marketing Coordinator,  Hotel Radisson Blu Kraków.

O standardach w zarządzaniu spotkaniami, o tym dlaczego powinniśmy pomagać i o innych aspektach działań CSR w branży MICE dowiedzieć się będzie można podczas konferencji Take Care of Your Environment organizowanej przez MPI Poland Club, która odbędzie się 16 września w Warszawie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mpiweb.pl


źródło: www.konferencje.pl
 

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne

Co nowego?