Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie uruchamia studia eventowe


Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie uruchamia studia eventowe

Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie uruchamia studia eventoweNa zdjęciu: studia eventowe

W październiku 2010 roku Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, prowadząca studia licencjackie i magisterskie m.in. w specjalnościach reklama i public relations, uruchomiła jednosemestralne Podyplomowe Studia Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu. Studia organizowane są we współpracy z Event Managers Club oraz Evenea.pl.

- Wydarzenia są najszybciej rozwijającą się formą komunikacji biznesowej. W okresie ostatnich trzech lat przyrost liczby wydarzeń był w Polsce większy, niż przyrost liczby nowych użytkowników przyłączanych do Internetu. Wydarzenia generują coraz to nowe formy komunikacji z uczestnikami i przyjmują nowe funkcje w marketingu, mówi Adam Grzegorczyk, Rektor Wyższej Szkoły Promocji. - Wiedza na temat wydarzeń promocyjnych ewoluuje bardzo powoli. W Polsce wydano dotychczas dwie monografie dotyczące event marketingu i kilka publikacji poświęconych sponsoringowi. Naukowców zajmujących się tą tematyką można policzyć na palcach obu rąk. Jednocześnie lawinowo rośnie liczba agencji eventowych i pracujących w nich osób. Konkurencja na tym rynku sprowadza się do podstawowego czynnika - kompetencji, dodaje Adam Grzegorczyk. Zajęcia prowadzone są w 4-godzinnych blokach. Wykładowcy to doświadczeni fachowcy z branży specjalizujący się w tematyce eventowej oraz nauczyciele akademiccy: Joanna Bastrzyk (Studio Dwa), dr Marek Datko (autor książki pt. Sponsoring. Strategia, promocja, komunikacja), prof. Adam Grzegorczyk (autor książki pt. Sponsoring kultury), Michał Jabłoński (They.pl), Monika Krusiewicz (Event Managers Club), Agnieszka Niburska (manager ds. PR HBO), Justyna Ogłozińska (Senior Marketing Brand Manager Claudia), Agnieszka Oleszczuk-Widawska (evenea.pl), Piotr Pietrzak (Havas Sports Entertainment), Dominika Popiel (WOŚP), Jacek Stachera (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy), Marek Szpendowski (Viva Art Music), Sylwia Ziemacka (Euro RSCG 4D). Studia odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym (6 weekendów) i kończą się egzaminem. - Studenci są bardzo zadowoleni z poziomu studiów. Cenią sobie również ćwiczenia oraz interaktywność podczas zajęć. Wynika to z ankiet, jakie przeprowadzane są po każdym zjeździe wśród słuchaczy, mówi Joanna Konopka, Kierownik Studiów Podyplomowych w Wyższej Szkoły Promocji. W marcu 2011 roku rozpoczyna się kolejna edycja studiów

źródło: www.wsp.pl (PR)