Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Zmiany na kluczowych stanowiskach w Grupie Hotelowej Orbis


Zmiany na kluczowych stanowiskach w Grupie Hotelowej Orbis

Zmiany na kluczowych stanowiskach w Grupie Hotelowej OrbisNa zdjęciu: Tomasz Zubek, Michał Bienias i Wojciech Wiklański

Tomasz Zubek, Michał Bienias i Wojciech Wiklański to trzej pracownicy Orbisu, którzy awansowali na wyższe stanowiska. Pełnią oni funkcję kolejno kierownika ds. kluczowych klientów, dyrektora ds. sprzedaży w hotelu Novotel Warszawa Centrum oraz kierownika zarządzania przychodami hoteli marek ibis, ibis Styles i ibis budget. Tomasz Zubek w latach 2002–2007 pełnił obowiązki kierownika ds. kluczowych klientów w Grupie Hotelowej Orbis. W kolejnych latach pracował w strukturach hoteli Holiday Inn Warszawa Józefów i Radisson Blu Centrum w Warszawie. Po pięciu latach przerwy, w pierwszym kwartale 2012 roku, Zubek powrócił do Grupy Hotelowej Orbis awansując na stanowisko kierownika ds. sprzedaży franczyzy. Michał Bienias rozpoczął pracę w Grupie Hotelowej Orbis w 2010 roku od stanowiska Regional Key Account Managera w Krakowie. Przez prawie dwa lata odpowiedzialny był za rozwój sprzedaży w segmencie korporacyjnym oraz Mice na terenie południowej Polski, by później objąć stanowisko National Key Account Managera w centralnym biurze sprzedaży w Warszawie. Łącząc nowe obowiązki z rozpoczętym w Accor Hungary Academy programem studiów Talent Development Program odpowiedzialny był za zarządzanie sprzedażą oraz współpracą z największymi przedstawicielami branż IT, Consulting oraz FMCG w Polsce. Po siedmiu miesiącach we wrześniu br. Michał Bienias objął stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży w hotelu Novotel Warszawa Centrum. Również we wrześniu 2012 r. do zespołu odpowiedzialnego za revenue management dołączył Wojciech Wiklański jako Kierownik Zarządzania Przychodami hoteli marek ibis, ibis Styles i ibis budget. W Grupie Hotelowej Orbis rozpoczął swoją karierę w roku 1990 od stanowiska recepcjonisty w hotelu Orbis Cracovia, gdzie do 2008 roku obejmował kolejne, coraz wyższe stanowiska. W 2011 roku ukończył program studiów Top Talent i  został Kierownikiem ds. Zarządzania Przychodami w hotelu Novotel Kraków Centrum. Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli pięciogwiazdkowych po ekonomiczne jednogwiazdkowe. Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego. Jest on obecny w 92 krajach, w których dysponuje 3,5 tys. hotelami z 440 tys. pokoi. źródło: www.orbis.pl