Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.
Hevent Organizacja Imprez

Hevent Organizacja Imprez

Mickiewicza 26/5, 43-300 Bielsko Biała
www.hevent.pl

Dane kontaktowe

Artur Szulc Dyrektor 33 82...... Pokaż telefony

Opis

"Hevent" - hotel events "Imprezy tworzą ludzie i ich pasja do kreowania niesamowitych wydarzeń". Właścicielem marki "Grupa Eventowa Hevent" jest firma "Centrum Atrakcji", która zajmuje się kompleksową organizacją i bezpośrednim wykonaniem imprez tematycznych, organizacją imprez w hotelach, organizacją pikników i festynów oraz konferencji. Tak szerokie spektrum działania możliwe jest dzięki grupie zatrudnionych specjalistów, którzy przypisani do konkretnych działów w naszej firmie mogą zająć się realizacją każdego zadania. Nie bylibyśmy w stanie kompleksowo obsługiwać naszych klientów gdyby nie podział naszej firmy na poszczególne działy zajmujące się odpowiednio: Dział imprez tematycznych i organizacji konferencji, Dział imprez integracyjnych i wyjazdów motywacyjnych, oraz atrakcji extreme. Dział organizacji imprez masowych w tym pikników i festynów dla miast i firm. "GRUPA HEVENT" to marka stworzona przez managerów gastronomii i hotelarstwa oraz grupę osób bezpośrednio związanych z branżą rozrywkową, artystyczną i sportową, którzy zapewniają kompleksową oprawę każdej imprezy, zarówno tych organizowanych na salach bankietowych, jak i w pobliżu hotelu. "GRUPA HEVENT" nie jest agencją, a zatrudniając ponad 60 osób tworzy i realizuje własne pokazy, atrakcje, programy rozrywkowe, wieczory tematyczne, własne autorskie programy integracyjne oraz atrakcje aktywne. Oferta naszej firmy jest polecana w ponad 200 prestiżowych hotelach na terenie całego kraju. W ciągu lat pracy i doświadczeń pozyskaliśmy wiele bezcennych referencji od specjalistów z branży MICE oraz od klientów biznesowych. Jako nieliczni w kraju możemy pochwalić się unikalnymi i autorskimi rozwiązaniami w branży eventów, do których należą między innymi pakiety integracyjne z organizacją bezpłatnych wieczorów tematycznych oraz usługa „event before event” tak lubiana przez naszych hotelarskich partnerów i ich gości. Zapraszam do podróży po naszej stronie Artur Szulc Dyrektor

Usługi

  • Organizacja konferencji

  • Artur Szulc - Konferansjer - Hevent Organizacja Imprez Artur Szulc - Konferansjer
    Założyciel Grupy Eventowej Hevent, twórca i realizator setek eventów dla firm. 15 letnie doświadczenie jako animator, aktor, twórca wielu choreografii i scenicznych układów animacyjno ruchowych. 10 letnie doświadczenie taneczne oraz ciągły rozwój pod okiem najlepszych aktorów estradowych sprawił, że od 5 lat prowadząc wszelkiego rodzaju wydarzenia jako konferansjer zawsze: zaskakuje, intryguje i realizuje założone cele. Człowiek o wielu twarzach, prowadzący zarówno eklskuzywne gale i konferencje jak i najbardziej zwariowane eventy kostiumowe.
  • Zobacz jak powstają wspaniałe pikniki i festyny - Hevent Organizacja Imprez Zobacz jak powstają wspaniałe pikniki i festyny
    Od ponad 10 lat organizujemy pikniki i festyny. Jesteśmy bezpośrednim wykonawcą licznych atrakcji oraz posiadamy bogate zaplecze techniczne i sprzętowe. Organizujemy pikniki i festyny firmowe obsługujemy koncerty gwiazd, pokazy, wynajmujemy hale namiotowe i estrady. Organizujemy pikniki dla dzieci dla małych grup jak i wielkie imprezy masowe. Zapraszamy do zapoznania się z pełna ofertą na www.hevent.pl Zobacz jak organizujemy pikniki i festyny http://www.youtube.com/watch?v=NnVQiVFgjII

Atrakcje

  • Konferansjerzy

  • Artur Szulc - Hevent Organizacja Imprez Artur Szulc

    „Imprezy tworzą ludzie i ich pasja do kreacji niesamowitych widowisk”. ur. w 1981r. w Bielsku-Białej gdzie od 5 roku życia uczestniczył w zajęciach animacyjno – tanecznych, tańcząc w różnych formacjach przez kolejne 10 lat. Od 1993r. pod opieką aktorów Teatru Polskiego w Bielsku-Białej stawiał pierwsze kroki na scenie uczestnicząc jako nastolatek w organizowanych festiwalach i przeglądach teatralnych. Do dziś związany z teatrem oraz licznymi stowarzyszeniami artystycznymi tworzy liczne formy artystycznego wyrazu scenicznego. W 2002r. odkrył pasję w organizacji i prowadzeniu różnorodnych imprez występując na dużej scenie po raz pierwszy jako konferansjer w 2003r. Związany z branżą eventową jako konferansjer, choreograf i scenograf realizował i prowadził ponad 300 różnorodnych udokumentowanych imprez. Od 2010r. wybierany jako konferansjer wielu prestiżowych konferencji oraz animacji tematycznych. W swoim portfolio zgromadził wiele cennych doświadczeń i obecnie jest polecany przez grupę prestiżowych hoteli oraz wiele znanych firm. Znany jako człowiek o wielu twarzach, plastyczny, zabawny, umiejący doskonale wykorzystać humor sytuacyjny, zadziwia, bawi i intryguje uczestników wielu realizowanych wydarzeń. Potwierdzenie referencji można uzyskać m.inn.: Courtyard by Marriott – prowadzenie imprezy dla najważniejszych Gości hotelu - 100 os. Unity Line – prowadzenie imprezy na promie dla najważniejszych Gości Cypryjskiego armatora, LIDL - trzykrotne prowadzenie corocznej imprezy integracyjnej - 120 os, Real - trzykrotne prowadzenie corocznej imprezy integracyjnej - 100 os, Eurosklep - czterokrotne prowadzenie imprez i spotkań integracyjnych - 150 os, Ergo Hestia - prowadzenie imprezy integracyjnej - 80 os, Cadburry Wedel - czterokrotnie jako prowadzący spotkania integracyjne - 70 os, Makita Polska - prowadzenie gali dla 250 os Kumman - sześciokrotne prowadzenie imprezy integracyjnej dla 60 os, Kreisel - prowadzenie gali dla 90 os, Renault Lattitiude - prowadzenie premiery w budynku Altusa - Katowice, Grupa Żywiec - trzykrotne prowadzenie imprezy integracyjnej - 50 osób, Tauron Polska Energia - dwukrotne prowadzenie imprezy integracyjnej - 600 osób BPSC - trzykrotnie jako prowadzący coroczne spotkania integracyjne - 90 os, Inbud - prowadzenie pikniku z okazji otwarcia osiedla - 300 os, Miejski Zarząd Wodociągów i Kanalizacji w Krakowie - prowadzenie pikniku - 600 osób, PSD - prowadzenie dwóch corocznych bankietów i gali - 150 osób, Galwanotechnika – prowadzenie konferencji dla 250 uczestników Eaton Automotive – współtworzenie oprawy retorycznej podczas światowej konferencji, iNet Group – siedmiokrotnie wybierany jako prowadzący spotkania integracyjne - 300 os, Pasaż Grunwaldzki – Wrocław – prowadzenie 4 urodzin, Galeria Piastów – prowadzenie nocy czarów, Galeria Sarni Stok – prowadzenie eventów cyklicznych, Galeria M1 w Czeladzi i Zabrzu – prowadzenie finałów loterii oraz eventów cyklicznych. Galeria Sfera - organizacja i prowadzenie dnia dziecka Prowadzenie konferencji oraz różnorodnych wydarzeń dla: Tauron, PGNiG, Orlen Upstream, Elektrolux, Polpharma, Krahn, Bombardier, Philips, Simens, BZWBK S.A, ZUE S.A., Esab, USP Pharmacja, Urząd Dozoru Technicznego, Huhtamaki, KGIPR, Sysmex, Kelvin, Instal Katowice, Takoni, TRW Automotive i inni

  • Atrakcje - przerywniki

  • Biesiada Śląska - Hevent Organizacja Imprez Biesiada Śląska

    Przygotowaliśmy dla Państwa niezapomniane typowo śląskie atrakcje. Kultura i zwyczaje Śląskie jako jedne z bardziej charakterystycznych w Polsce są doskonałym źródłem wielu regionalnych zabaw, konkursów oraz dają możliwość organizacji unikalnej imprezy tematycznej. Przeniesiemy Państwa w świat prawdziwe śląskich podwórek, gdzie wszech obecna gwara, piwo i kiełbasa dodają kolorytu, każdej lokalnej imprezie. W czasie wieczornej imprezy Gości uraczymy kilkoma gatunkami typowo śląskiego piwa. Wspólnie nauczymy się śląskiej gwary i posłuchamy grajków tzw. kapeli podwórkowej. Impreza w śląskim stylu to: kolorowe stroje, dużo babskiego śmiechu, wiele konkursów i zabaw. Prowadzący imprezę Alojz, Bercik i Franka już przy wejściu zaskoczą Gości niepowtarzalną aparycja i furą dobrego humoru. Podczas całej imprezy przygrywać Państwu będzie typowo śląska kapela podwórkowa, która zaprezentuje najsłynniejsze śląskie szlagiery. Wszyscy Goście będą mieli możliwość przebrania się w typowo śląskie stroje oraz zostaną zaproszeni do śląskiego salonu piękności, gdzie nasza charakteryzatorka każdej babce śląskich rumieńców i wdzięku doda. Chcąc zaprezentować wszystkie śląskie zwyczaje dla Gości jako przystawkę proponujemy kiełbasę na gorąco i kufelek piwa, aby reszta ustalonych wedle życzenia dań gładko wchodziła. "Gdy już brzuchy pełne będą to się, dopiero zabawa śląska zacząć może, gdzie zarówno nasze śląskie baby i chłopy wykazać się będą musiały". Serdecznie zapraszamy Artur Szulc.

  • Harnaś tatrzański zbój
    W czasie wieczoru Państwa Goście zostaną wplątani w intrygę Harnasiowych potyczek i zbójowania. Na biesiadującą grupę napadną zbóje, których ataki muszą odeprzeć Państwa Goście - oczywiście pod wodzą samego Harnasia, czy im się to uda? - to, już jest niespodzianka kogo i kto do niewoli weźmie i jak się z tego wyplątać trzeba będzie. Dużo się dzieje, dużo się pije, a także i na ciupagi czasem się bije. Kulminacją wieczoru będzie walka o złotą ciupagę i koronacja całej ekipy zbójeckiej. Zapraszamy do zabawy.
  • Lata 20-te, 70-te, 80-te - Hevent Organizacja Imprez Lata 20-te, 70-te, 80-te
    Mamy dla Państwa gości przygotowane zarówno przedwojenne gazety jak i peruki typu afro albo kartki do "spożywczaka". Realizujemy stylizowane konkursy i pokazy taneczne z odpowiednio dobranym podkładem muzycznym. Tworzymy scenografie, dekoracje konkursy i zabawy. A wszystko po to, aby w przyjazny i humorystyczny sposób oddać realia minionych czasów. *Pełną wersję tej oferty mogą Państwo otrzymać po kontakcie mailowym lub telefonicznym.
  • Biesiady

  • Biesiada u szlachcica - Hevent Organizacja Imprez Biesiada u szlachcica
    Zorganizujemy dla Państwa Gości prawdziwą szlachecką biesiadę, rozdamy szabelki i będziem pić napoje z metalowych garńców. Polecamy organizację wieczoru szlacheckiego w szczególności w czasie pieczenia prosiaka lub ogniska. Oczywiście mamy przygotowaną wersję organizowaną w lokalach.
  • Góralskie zbójowanie - Hevent Organizacja Imprez Góralskie zbójowanie
    Gdy już wszyscy biesiadnicy nasycą się mięsiwem podanym na drewnianych ręcznie rzeźbionych dechach oraz zakosztują niezwykłych regionalnych dodatków czas na toast nadchodzi. Harnaś trzymając w drewnianym pucharku trunek zbójników częstuje wszystkich Gości i po zbójeckim okrzyku pić do dna karze. Wtem góralscy muzycy, którzy do tej pory po cichu do potraw przygrywali dają znać o istnieniu swoim i na trombicie wszystkich głosem trombity na nogi stawiają i na parkiet do zbójeckiego tańca zapraszają. Najbardziej opornych biesiadników piękne góralki na parkiet wyciągają, kusząc niezmiernie wdziękami swoimi tak że najtrwadszym chłopom odmówić nie sposób. Gdy już parkiet pełen i w jednym rytmie zbójnickie kroki przez harnasia prezentowane wszyscy naśladować umieją, Harnaś na pierwszy konkurs Gości zaprasza. Pierwsi ci co najwięksi się wydają w szranki w góralskich "strongmenach" stają i bale podnoszą i z wiadrami chodzą, aby wyłonić, który z nich najsilniejszy i na miano herszta bandy zasłużył. Gdy już wiadomo, kto najszwarniejszy nagrody góralki rozdają. Tak więc po męskich zmaganiach czas panie na parkiet zaprosić i do konkursu skrobania ogóra wyciągnąć, aby się wszystkie przekonały że to trudna sztuka, potem im wbijać gwoździe karzą, aby jak to góralki i w męskiej robocie dobre były. Dla tych co najambitniej walczyły nagroda czeka wielka. Po kolejnych tańcach i trunkowym przepijaniu czas na kolejne zmagania góralskich drwali co się wrzynać będą w głąb wielkich bali. Konkurencji kilka przed uczestnikami, a to cięcie drzewa a to bicie kijami. Gdy już towarzystwo dobrze w bojach i nie tylko zaprawione nadszedł czas na finał tych góralskich harców i się zaczęło... . Prowadzący imprezę Harnaś na środek sali wyszedł w towarzystwie swoich góralek, które pochodnie trzymały na beczce usiadł i tak do wszystkich głośno zawołał: "Hej no na wielkiej hali zeszło się chyba z dwustu górali, i jedli i pili i się zmagali, w góralskich zawodach na najsprawniejszych górali. I tak się męczyli i tak się pocili aż tych najlepszych spośród siebie wyłonili. Wtem gro zbójów z lasu wypadło i chcieli skosztować to picie i jadło, najstarszy z nich Harnaś jak dąb cały głośno zawołał - "niech żyją górale i ich naród cały", i tych co w góralskich zmaganiach wygrali postanowili pasować na zbójów wielkich, a nie najlepszych górali i wręczył im glejt stary jako dowód ich męstwa i chwały i tak to się brać cała bawiła aż do ranka jadła i miodunkę piła. Harnaś prowadzący imprezę zaprosił jak w opowieści było wszystkich najsprawniejszych i tych co najbardziej w imprezie się udzielali i na harnasi pasował, nagrody wręczył i na pamiątkę certyfikat dyplomowego zbója wręczył. Zapraszamy Państwa do współpracy. Artur Szulc.
  • Autorskie programy imprez

  • Boogie Night - Hevent Organizacja Imprez Boogie Night
    Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru w szalonym stylu boogie. Goście zostaną przeniesieni do miejsca, które za pomocą scenografii, efektów świetlnych i dźwiękowych oraz charakteryzacji artystów przemieni się w prawdziwe disco najlepszych dekad XX wieku. Panować tu będą nie tylko królowie popu i rock’n’rolla, ale także świetna zabawa z dużą dawką humoru, niezapomniane konkursy oraz najlepsza muzyka. Podczas wieczoru razem z Gośćmi cofniemy się w czasie do lat 60-tych, 70-tych i 80-tych, gdzie można będzie spotkać Elvisa Presleya, Big Daddy’ego czy Michaela Jacksona, wszystko to w atmosferze cekinów, kolorowych świateł, peruk afro i zwariowanych strojów. Nie zabraknie również pokazów tanecznych oraz wokalnych, a także konkursów i zabaw tematycznych o tak tajemniczych nazwach jak rowery miłości, skrzynia pokoju czy też zgadywanie przez dotykanie. Zapraszamy do współpracy. Artur Szulc.
  • Diabelskie party - Hevent Organizacja Imprez Diabelskie party
    Prezentujemy Państwu wspaniałą formę rozrywki i relaksu dla bawiących się Gości, którzy przejęci zabawą, oszukańczymi sztuczkami i grami tak przejęci będą, że ani się nie spostrzegą jak i im pakt z diabłem przyjdzie zawrzeć. Całość imprezy jest opatrzona muzyką i efektami świetlnymi oraz akustycznymi. Urządzimy Państwa Gościom prawdziwe piekło na ziemi ?.
  • Dracula Night - Hevent Organizacja Imprez Dracula Night
    Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego w stylu Dracula Night. Specjalnie dla Państwa Gości organizujemy niezapomniane widowiska, atrakcje i konkursy. Animatorzy: Hrabia Dracula, pomocnik Draculi Dwerger, pogromca Draculi dr Twens oraz zależnie od wybranej przez Państwa Gości wersji aktorzy i animatorzy pomocniczy odgrywający postaci wampirów, duchów lub mieszkańców Transylwanii. Ponieważ organizowane przez nas wieczory tematyczne są tworzone po to by zaskakiwać i zadziwiać Gości, gwarantujemy niesamowitą zabawę i doskonałe przedstawienie między innymi poprzez zastosowanie efektów dźwiękowych i wizualnych. Żałujemy, że nie da się opisać oprawy muzycznej ani całości prezentowanych pokazów i atrakcji. Poniżej przedstawiamy tylko namiastkę. W wersji rozszerzonej naszego wieczoru Państwa Goście wprowadzani są w mroczną historię poszukiwań Hrabiego Draculi. Snujący się po podłodze dym, przerażające krzyki, zapach kadzideł i pogromcy wampirów to początek naszej wieczornej przygody prosto z Transylwanii. Goście dzieleni są na drużyny wampirów i ich pogromców, każda z nich otrzymuje rekwizyty, które będą symbolizowały przynależność do grupy. Polowanie czas zacząć, lecz wilkołaki, nietoperze i dziwne zjawy będą przeszkadzały niezłomnym pogromcom w dotarciu do grobowca Draculi, który razem z druga połową Gości będzie próbował zwerbować na swoją stronę jak najwięcej swoich wrogów. Doskonałe przedstawienie, rywalizacja, konkursy i zabawa oraz pełne tańca i niesamowitej muzyki show to gwarancja doskonałej zabawy. Niniejsza aranżacja pełna jest zwrotów akcji, doskonałej gry aktorskiej, efektów dźwiękowych i świetlnych, które wraz z perfekcyjnie przygotowaną scenografią tworzą niespotykane widowisko, a o tym czy Dracula wygra pojedynek czy też zwyciężą jego pogromcy zdecydują Goście i wyniki ich zmagań.
  • Festiwale muzyczne - Hevent Organizacja Imprez Festiwale muzyczne

    Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego w stylu festiwali muzycznych. W oparciu o siły artystyczne aktorów Teatru Polskiego w Bielsku-Białej, Teatru Rozrywki w Chorzowie oraz solistów scen muzycznych i aktorów telewizyjnych przygotowany został dwuczęściowy koncert (przedstawienie) przeznaczony do prezentacji zarówno na scenach teatrów, jak i w wersji bardziej rozrywkowej w salach koncertowych (konferencyjnych) np. hoteli. Część I koncertu pt. "Festiwale, Festiwale" zawiera piosenki gwiazd polskich i zagranicznych, które wykonywane były na licznych festiwalach w Sopocie i Opolu. Występy aktorów ucharakteryzowanych na poszczególne "gwiazdy" piosenek festiwalowych przeplatane są zabawami z publicznością, które prowadzi konferansjer (na życzenie także w wersji anglojęzycznej). Ta lekko parodiująca część koncertu o długości około 80 minut jest przygotowaniem do II części koncertu, w której widzowie biorą już bezpośredni udział. Część II koncertu pt. "wspomnień czar" jest prezentacją fragmentów największych polskich przebojów z lat 60-tych, 70-tych i 80-tych. Każda część trwa około 17 min, dając w sumie doskonałą ponad godzinną zabawę. Każdy z widzów otrzymuje śpiewnik i może czynnie uczestniczyć we wspólnej zabawie. Teksty śpiewanych piosenek ponad to wyświetlane są na dużym ekranie dając swobodę zabawy w karaoke.

  • Podróż Dookoła Świata - Hevent Organizacja Imprez Podróż Dookoła Świata

    Zapraszamy do niezapomnianej podróży do pięciu krajów, gdzie za każdym razem przeniesiecie się Państwo do niesamowitego miejsca. Niepowtarzalną atmosferę stworzy zarówno doskonała-zmienna scenografia dopasowana do każdego etapu wieczoru, efekty dźwiękowe, a także charakteryzacja naszych artystów. Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego Dookoła Świata. Specjalnie dla Państwa organizujemy niezapomniane widowiska, atrakcje i konkursy. Zapraszamy do niezapomnianej podróży do pięciu krajów, gdzie za każdym razem przeniesiecie się Państwo do niesamowitego miejsca. Niepowtarzalną atmosferę stworzy zarówno doskonała-zmienna scenografia dopasowana do każdego etapu wieczoru, efekty dźwiękowe, a także charakteryzacja naszych artystów. Całość wieczoru podzielona jest na pięć bloków tematycznych: Japonia, Hawaje, Dziki Zachód, Bawaria, Rosja. Każdy z bloków prowadzony jest przez dwóch ucharakteryzowanych animatorów oraz dwóch pomocników (kobieta i mężczyzna). Każdy część rozpoczyna się wprowadzeniem do danego tematu oraz prezentacją kraju. Podczas każdego bloku organizowane będą konkursy z nagrodami oraz atrakcje, w których uczestnicy będą mogli brać czynny udział. Podczas wieczoru zaprezentowane zostaną również pokazy taneczne, takie jak taniec gejsz czy Latino. Zapraszamy. Artur Szulc.

  • Salsa night - Hevent Organizacja Imprez Salsa night
    Dla Państwa grupy proponujemy zorganizowanie tego wieczoru bazując na 4 tańczących parach oraz instruktorze, który w przyjemny i zabawowy sposób poprowadzi całą imprezę. W przypadku gdy na imprezie będzie większa ilość Panów możemy zaprosić do współpracy hostessy, które zaproszą do tańca nawet najbardziej opornych uczestników imprezy. Istnieje możliwość przeprowadzenia degustacji whisky i cygar. Na życzenie Gości możemy wstawić także stoły do ruletki, black jacka czy pokera. Ten unikalny pomysł zapewni uczestnikom wieczoru wspaniałą rozrywkę i moc wrażeń. Państwa Goście wezmą udział w prawdziwej aukcji, na której mają szansę zakupić eleganckie pamiątki, dzięki którym ten wieczór na długo pozostanie w ich pamięci. Koleżeńska rywalizacja podniesie adrenalinę i zachęci do zabawy wszystkich Gości, a całość zostanie urozmaicona występami artystycznymi naszych aktorów i wokalistów.
  • Skrzypek na dachu
    Skrzypek na dachu Czyli kultura Żydowska na wesoło Kolejny z naszych popisowych pomysłów na organizację wieczoru tematycznego. Imprezę jak przystało na żydowskie święto prowadzi Rabin Abram, który rozpoczyna wieczór w bardzo niecodzienny sposób. Dalsze atrakcje są rodem z filmu "Skrzypek na dachu": -taniec z butelkami na głowie -gdybym był bogaty i taniec mleczarza -zabawa w handlowanie i kłótnia o jeden grosz żydowskie wesele nauka tańców żydowskich -konkurs jedzenia macy -konkurs dzielenia na czworo Dla uczestników konkursów i zabaw mamy: brody i pejsy oraz specjalne rekwizyty.
  • Szkockie zwyczaje
    Wszyscy Państwa Goście otrzymają od nas szkockie spódniczki w kratę i jak na Szkotów przystało whisky kosztować będą. Dla podkreślenia szkockiej atmosfery oprawę akustyczną zapewni zespół prezentujący Szkocką i Irlandzką muzykę folkową oraz formacja taneczną, która zaprezentuje i nauczy podstaw Szkockich tańców. Oczywiście w czasie imprezy nie zabraknie zabaw i konkursów, do których między innymi należą: - rzut balem na odległość - konkurs przystosowany także do organizacji w lokalach -składanie szkockiej kraty -odnoszenie beczki z piwem - nauka pozdrowień szkockich szkockie zabawy taneczne
  • Święto piwa - Hevent Organizacja Imprez Święto piwa
    Octoberfest jako najbardziej znane na świecie święto piwa obchodzone jest najhuczniej w Bawarii. Kolorowe flagi, zielone "pumpy", czapeczki, jodłowanie wspaniałe bawarskie barmanki i dużo zabawy to główne elementy tego święta. W czasie wieczornej imprezy naszych Gości uraczymy kilkunastoma gatunkami piwa podanymi przez typowe bawarskie dziewczyny. Wspólnie nauczymy się jodłować, posłuchamy bawarskiej kapeli, która muzyką na żywo będzie podrywać Gości do tańca. Octoberfest to święto różnego rodzaju piwnych konkursów do których należą między innymi: konkurs noszenia piwa, konkurs degustacji i wyszynku piwa, nauka jodłowania, granie na bawarskim rogu, nauka i konkurs niemieckich tańców ludowych, konkurs podnoszenia beczki, noszenie bawarskiej dziewczyny konkurs mierzenia brzuchów i wiele innych niespotykanych pełnych uśmiechu i przyjaznej rywalizacji zabaw. Całość wieczoru opatrzona będzie doskonałą scenografią, a dla wszystkich Gości mamy przewidziane pamiątkowe kufle i wspaniałe tematyczne nagrody. Zapraszamy. Artur Szulc.
  • Wieczór Bollywood
    Na ścianach zawisną plakaty z najsłynniejszymi filmami i aktorami. Dodatkowo w klimat wprowadzały będą hinduskie figurki oraz kolorowe chusty i materiały. Wyłonimy tancerzy, aktorów, dublerów oraz fan-kluby bollywoodzkich gwiazd. W tej imprezie każdy z uczestników będzie musiał odnaleźć się w swojej roli, w której zostanie obsadzony przez kolegów. Zabawa formie podaj dalej, przeplatana muzyczno -konkursowymi indyjskimi hitami zakończy się sesją zdjęciową na czerwonym dywanie. - Kącik z tatuażami - malowanie henną to spełnienie marzeń o tatuażu dla niejednego uczestnika. W przygotowanym klimatycznym kąciku nasze wizażystki zrobią Wam tatuaż z henny jaki chcecie i gdzie chcecie :), a to i tak po trzech tygodniach zniknie... Tatuaż wykonywany będzie przez wizażystkę. - Kącik relaksu - zajmijcie miejsce na mega dużych poduchach w złotej loży, w kąciku relaksu zasmakujecie orientu paląc tytoń z oryginalnych wodnych fajek. Gwarantujemy najlepsze smaki, oraz doskonały klimat pod opieką ucharakteryzowanych animatorek. - Kącik fotograficzny - FOTO od ręki... paparazzi w turbanie wykona dla Was gwiazdorskie portfolio. Zdjęcia z sesji w bollywoodzkich kostiumach będą drukowane i wręczane na miejscu imprezy. Prowadzący imprezę konferansjer w roli hinduskiego reżysera przeprowadzi szereg tematycznych konkursów min.: supergwiazdy będą musiały zebrać największy wąż poparcia, przeprowadzimy castingi na aktorów i tancerzy, Fankluby stworzą dopingujące transparenty, choreografowie przeprowadzą przyśpieszone kursy tańca. Stworzymy również image SUPERGWIAZD w konkursie szybkościowym na zasadach "kto pierwszy ten lepszy" z dostępnej garderoby dobiorą sobie kostiumy i dodatki itd. Podczas wieczoru w czterech wyjściach swoje umiejętności pokaże również grupa taneczna. Choreografie rodem z Bollywood oraz odpowiednie kostiumy dopełnią klimat wieczoru.
  • Wieczór Chiński
    Elementy wieczoru standardowego: - Aktor animator - chińczyk prowadzący imprezę -Cztery hostessy -Chińskie przywitanie kieliszkiem sake -Rozdanie wszystkim uczestnikom zabawy różnych rekwizytów w tym mieczy samurajskich i wachlarzy -Nauka tańców wschodnich -Zapasy sumo w piankowych kostiumach - Konkurs malowania chińskich znaków -Zabawa w karateków -Jedzenie Pałeczkami na czas - Wypuszczenie lampionów świetlnych
  • Wieczór Japoński - Hevent Organizacja Imprez Wieczór Japoński

    Pokazy, gejsze, degustacja sushi i sake, wspaniała scenografia, oprawa multimedialna pokazów, zabawne konkursy, przebrania i peruki dla wszystkich Gości to tylko nieliczne atrakcje czekające na Państwa.

    Wieczór Japoński - Niespotykane atrakcje, piękna scenografia i charakteryzacja. Mamy przyjemność zaprezentować Państwu unikalny wieczór japoński. Na Państwa Gości przed wejściem na salę bankietową będą czekały gejsze, które przywitają Gości kieliszkiem oryginalnej sake i poczęstują ciasteczkami z wróżbą. Aromat kadzideł, japońska muzyka i oryginalna scenografia zapewnią doskonałe pierwsze wrażenie. Państwa Gości przywita aktor – ucharakteryzowany Japończyk, który zaprosi na wspaniałą kolację i opowie o czekających na Gości atrakcjach, do których między innymi należeć będą: - pokazy tańca gejsz z wachlarzami i parasolkami - pokaz starej szkoły walki, pokazy walk w tradycyjnych japońskich zbrojach - ceremonia strzelania z łuku - nauka wkładania kimona - pokaz robienia sushi wraz z degustacją - konkurs rozbijania styropianowych desek - konkurs Bojutsu i Hatsenuki - przechodzenie drogą pijanego mistrza - wspólny taniec japoński na wesoło „Franek kimono – Bruce Lee karate mistrz” - konkurs naśladowania różnych stylów walk: styl szefa, styl sekretarki itp. (Goście odgadują jakie postaci z ich firmy są naśladowane – doskonała zabawa) - konkurs jedzenia pałeczkami - mistrzostwa sumo w specjalnych piankowych kostiumach - konkurs medytacji na słupie Możemy zapewnić przebrania i peruki dla wszystkich Gości łącznie z japońską charakteryzacją. Niezwykłą atmosferę wprowadzą liczne elementy scenograficzne oraz oświetleniowe, na sali zostaną rozwieszone japońskie lampiony a papierowe ściany stworzą doskonałe tło do wszelkich pokazów i prezentacji. Zapraszamy Państwa na wyjątkowy i malowniczy wieczór pełen niespotykanych i wspaniałych atrakcji. Zapraszamy do poniższej galerii zdjęć, które mówią same za siebie. Ceny realizacji wieczoru do uzgodnienia. Zapraszam Artur Szulc

  • Wieczór piracki-Piraci na bezludnej wyspie - Hevent Organizacja Imprez Wieczór piracki-Piraci na bezludnej wyspie
    W ten niesamowity wieczór zaprosimy Państwa Gości w świat morskiej podróży, gdzie za sprawą naszych bohaterów zakosztujecie Państwo smaku prawdziwej przygody. Razem z nami wypłyniecie pirackim statkiem, cumując na bezludnej wyspie, gdzie szumnie dźwięczą fale, gdzie kokosy mają smak rumu, gdzie syreny tańczą w takt żeglarskich pieśni i gdzie zabawa kończy się dopiero o świcie. Sala bankietowa zostanie zaaranżowana zarówno na rajską wyspę jak i statek piracki, dzięki scenografii, oświetleniu i efektom dźwiękowym. O wspaniały nastrój podczas wieczoru zadba Kapitan Jack wraz ze swoją dzielną, acz niesforną załogą, lekko podchmielonych wilków morskich. Podczas wieczoru Goście – rozbitkowie statku Kapitana Jacka znajdą się na dzikiej wyspie, gdzie króluje klimat egzotyki oraz przyjazny tubylczy lud – Piętaszek i jego plemię. Warunkiem tymczasowego pobytu na wyspie będzie udział w konkursach i zabawach przygotowanych zarówno przez piratów jak i mieszkańców wyspy. Razem z naszymi animatorami sprawdzicie Państwo, co znajduje się pod kokosową skorupką, zmierzycie się z dzbanami odwagi, zatańczycie egzotyczny taniec tuż nad ziemią i jak na prawdziwych piratów przystało zmierzycie swój wigor i spryt siłując się na ręce, przenosząc beczki czy szorując pokład morską pianą. Podczas tego wieczoru mamy przygotowanych dla Państwa wiele atrakcji, które rozgrzeją Państwa Gości do dalszej zabawy na parkiecie z naszym DJ. Dodatkowo wystąpić mogą dla Państwa nasi tancerze, którzy przemienią się między innymi w dzikie plemię, prezentując żywiołowy taniec Uga Buga.
  • Wieczór Rosyjski - Hevent Organizacja Imprez Wieczór Rosyjski

    Wieczór polecany dla wesołej i aktywnej grupy Gości, gwarantujący doskonałą zabawę, integrację i atrakcje z duuuuużą dawką rosyjskiego humoru. Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego w stylu rosyjskich zabaw. Specjalnie dla Państwa organizujemy niezapomniane widowiska, atrakcje i konkursy. Aktorzy - animatorzy to dwóch „Rosjan” prowadzących konkursy i zabawy dla prawdziwych mężczyzn, otoczonych czwórką pięknych młodych dziewczyn, które odziane w rosyjskie stroje wraz z dwoma tancerzami zadbają o doskonała rozrywkę wszystkich Gości. Do niezapomnianych atrakcji tego wieczoru należy zaliczyć między innymi: * pokaz i nauka tańców rosyjskich * występy wokalne „Ałła Pugaczowa” oraz „Mariusia” - ucharakteryzowana aktorka * konkurs picia siwuchy * składanie Kalasznikova na czas * konkursy sprawdzające rosyjską sprawność i siłę * konkursy drużynowe * Niektórym Gościom wypożyczamy gadżety tematyczne - czapki, ordery. * najlepsi "Rosjanie" wezmą udział w walce o atrakcyjną nagrodę główną Zapraszamy na typowo aktywny i wesoły wieczór - gwarantując doskonałą zabawę. Artur Szulc

  • Wieczór wojskowy - Hevent Organizacja Imprez Wieczór wojskowy
    W czasach, kiedy służba wojskowa nie jest już obowiązkiem, kiedy niektórzy z Państwa Gości zapomnieli już o tej przygodzie, a inni nie mieli okazji w ogóle jej zakosztować miło będzie nam zaprosić Państwa do odwiedzenia przygotowanych przez nas specjalnie na ten wieczór koszarów, gdzie zabawa łącząca absurdy i zwyczaje wojskowe pozwoli stanąć wszystkim w jednym szeregu. Poborowi przybyli do jednostki. Jednostki specjalnej, gdzie rządzą i najwyższe odznaczenia noszą kobiety. Wieczór wojskowy to wojsko w pigułce, gdzie nie obędzie się bez stosownych procedur, musztry i ćwiczeń. Ale czego nie zrobi żołnierz, by wyjść na wymarzoną przepustkę!!! Kiedy Goście zakończą kolację rozpoczniemy pobór do naszego wojska. Wezwani po nazwiskach poborowi będą musieli stawić się na wizytę lekarską do naszej uroczej pani doktor (animatorka), która kompleksowo sprawdzi stan zdrowia naszych bohaterów i przyzna odpowiednią kategorię. Po zakończeniu badań do jednostki wkroczą: generał (konferansjer prowadzący wieczór) w towarzystwie dwóch wymagających pań oficer (animatorki) oraz żołnierskich hostess, którzy podczas wieczoru sprawdzą predyspozycje kandydatów do służby dla Ojczyzny. Na wstępie generał odczyta regulamin musztry sił zbrojnych i zasad etyki zawodowej żołnierza, po czym wszyscy zostaną zaprzysiężeni, by wspólnie zaśpiewać kultową wojskową pieśń "Przyjedź mamo na przysięgę" i rozpocząć ćwiczenia, do których należeć będą między innymi: Sztafeta żołnierska, Wiązanie buta na czas, Czyszczenie deski klozetowej szczoteczką, Głuchy telefon, Ścielenie żołnierskiego łoża, Składanie broni, Oraz wiele innych zabaw i konkursów tematycznych Wszystkie zadania i polecenia dla "żołnierzy" przeprowadzone będą w trzech blokach, na zakończenie, których, dla ukojenia żołnierskich serc występować będzie nasza znakomita wokalistka, która w aktorski sposób zaprezentuje szlagiery wojskowe. Po zakończonych animacjach zaprosimy Państwa do wspólnego śpiewania, nie tylko hitów żołnierskich podczas karaoke, a także zabawy tanecznej, którą poprowadzi dla Państwa DJ.
  • Zlot czarownic - Hevent Organizacja Imprez Zlot czarownic
    Specjalne oświetlenie, snujący się dym, demoniczna muzyka, elementy dekoracyjne rodem z Łysej Góry sprawią, że Goście poczują się jak na prawdziwym Zlocie Czarownic. Całość wieczoru prowadzić będzie konferansjer - Wiedźmin w towarzystwie pięknych i zarazem demonicznych Wiedźm. Podczas wieczoru organizowane będą zabawy i konkursy, do których należeć będą między innymi otwieranie skrzyni Wiedźmina, przygotowywanie czarodziejskiej mikstury, rozpoznawanie ziół, latanie na miotle, odczytywanie zaklęć. Podczas tego wieczoru będą mogli Państwo poznać swoją przyszłość u prawdziwej wróżki, która z kart Tarota przepowie przyszłe losy. Iluzjonista udowodni, że magia istnieje przecinając asystentkę na pół bez kropli krwi. O klimat grozy podczas wieczoru zadbają również nasi tancerze, którzy wyłaniając się z dymu, prezentować będą układy choreograficzne w tajemniczych wcieleniach. Podczas tego wieczoru poczujecie Państwo nadprzyrodzone siły.
  • Imprezy w klimacie lat 1920 - 1990

  • Casino Night - Prohibicja - Hevent Organizacja Imprez Casino Night - Prohibicja

    Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru w stylu Prohibicja, lata 20-te.Zapraszamy Państwa do świata tajnego kasyna, gdzie mafijni ojcowie załatwiają swoje ciemne interesy, a zapach wszechobecnego hazardu unosi się w powietrzu. W czasach kiedy trudno o jakiekolwiek trunki, a milicja kontroluje każdy lokal, nasi Goście zmuszeni będą do ukrywania się ze spożywaniem jakichkolwiek alkoholi, a przyłapani na jego spożywaniu będą surowo ukarani, poprzez przymusowy udział w licznych konkursach i zabawach. Państwa Goście będą mieli okazję zakosztować smaku wygranej i poczuć prawdziwe emocje, grając w ruletkę, kości czy black jacka i inne gry karciane na prawdziwych stołach prosto z kasyna, obsługiwanych przez zawodowych krupierów. Całość wieczoru będzie okraszona występami aktorów i animacjami znanymi między innymi z musicalu "Casino" i "Kabaret". Dla Państwa możemy przeprowadzić takie inscenizacje jak napad na kasyno, czy rewia taneczna. Oczywiście przy stołach będą obecne nasze hostessy, które w powabnych fraczkach będą namawiały Gości do szybkiego podnoszenia stawek. Serdecznie zapraszamy do współpracy. Artur Szulc.

  • Chicago Jazz - Hevent Organizacja Imprez Chicago Jazz
    Ten niepowtarzalny klimat lat 20-tych podkreślą liczne elementy scenograficzne, za pomocą których odtworzymy wystrój jednego z lokali typu “Royal Club Chicago”. Zdjęcia muzyków, hostessy w kostiumach z tamtych lat, kelnerzy we frakach oraz pokazy barmańskie to tylko niektóre z elementów animacyjnych, które tworzyć będą całą atmosferę, w której mieszanka zapachu słodkich perfum naszych aktorek dopieszczona będzie wyrafinowaną nutą zapachu markowych cygar, a subtelny swing gościć będzie wśród Państwa Gości. Wchodzących na sale Gości witać będą muzycy, grający „Rythm and Bluesa” na: trąbce, saksofonie i puzonie. W pozostałych częściach wieczoru muzycy będą wykonywali zachęcające do tańca, krótkie jingle. Państwa Goście będą mieli okazję zakosztować smaku wygranej i poczuć prawdziwe emocje, grając w ruletkę, kości, black jack'a oraz inne gry karciane na prawdziwych stołach prosto z kasyna, obsługiwanych przez zawodowych krupierów. Gwiazdą wieczoru będzie Roy Benet, król elegancji rodem z „lat 20-tych” w białym garniturze i kapeluszu, który zagwarantuje wyważoną dawkę wyrafinowanego humoru i doskonałej muzyki. Roy Bennet to angielski wokalista o jamajskich korzeniach, który wraz z polskimi instrumentalistami wykona covery najsłynniejszych gwiazd tamtych czasów. Będą to utwory min: Louisa Armstronga, Reya Charlesa, Jamesa Browna. Roy podbija serca słuchaczy swoja dynamiczną osobowością oraz ekspresją w swoich piosenkach. Prowadzący spotkanie aktor przeobrazi się w “chicagowskiego konferansjera”, który utrzymując klimat imprezy zapowiadał będzie różnego rodzaju atrakcje i pokazy. Serdecznie zapraszamy. Artur Szulc
  • Imprezy historyczne

  • Czasy PRL - Komedia MIŚ - Hevent Organizacja Imprez Czasy PRL - Komedia MIŚ

    Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego w stylu Polska w czasach PRL-u. Specjalnie dla Państwa organizujemy niezapomniane widowiska, atrakcje i konkursy. Jak miło jest wrócić do czasów kiedy sąsiad na klatce schodowej kradł mleko spod drzwi, kiedy w całym mieście główną rolę odgrywały manifestacje, pochody, plakaty i propaganda. Miło nam będzie zaprosić Państwa w podróż w czasie kiedy to za sprawą naszych scenografów cała sala bankietowa zamieni się w symbol Polskich lat 1960 - 1990. Wszystkim uczestnikom imprezy zostaną rozdane gazety z tamtych lat, a w skupie butelek i barze piwnym Goście będą mogli wymienić towary na zabawne gadżety. Oczywiście nie obędzie się bez kawy i "WZ-etki" czyli zestawu obowiązkowego, a Goście będą mieli okazję spróbować potraw serwowanych przez stołówkę w oryginalnych przykręcanych do stołów miskach, nie zabraknie także łyżek na łańcuchach. Wszystkim Gościom zostaną także rozdane kartki żywnościowe, a gumiaki będą obowiązkowym obuwiem dla Gości biorących udział w konkursach. Jednym zdaniem całą Polskę PRL-u zmieścimy w jednym miejscu i czasie gwarantując doskonałą zabawę i powrót wspomnień z tamtych lat.Całość imprezy okraszona będzie patriotycznymi przemówieniami towarzysza z partii, a flagi i chorągwie będą wzywać obywateli do marszu za ojczyznę. Nie zabraknie także piosenek i przebojów z tamtych lat, które dla Gości zaśpiewają ucharakteryzowani artyści. Zapraszamy. Artur Szulc.

  • Czasy Średniowiecza - Hevent Organizacja Imprez Czasy Średniowiecza

    Średniowiecze to czasy dzielnych mężów, pięknych panien i wystawnych biesiad do białego rana. Czasy pełne niebezpieczeństw, przygód, pojedynków i walk rycerskich. Pełną wersję naszego wieczoru tworzy wyjątkowa zamkowa scenografia doskonała muzyka i efekty świetlne oraz to co najważniejsze: doskonała gra aktorska wspaniałe zabawy i konkursy oraz perfekcyjne stroje, choreografia i charakteryzacja. Gwarantujemy doskonałą zabawę i niespotykaną aranżację wieczoru. Polecamy Państwu także aranżację wieczoru średniowiecznego organizowanego po za hotelem, np w ogrodzie hotelowym lub koło paleniska. Jeśli planują Państwo organizację tego wieczoru tematycznego proponujemy, aby jeden z posiłków w zależności od pogody i możliwości terenowych był podany w formie grilla lub potrawy z ogniska. Dzięki takiemu rozwiązaniu Goście zapraszani są na zewnątrz hotelu gdzie na czas konsumpcji danego dania możemy przeprowadzić zewnętrzne pokazy takie jak: walki grup rycerskich, taniec ognia czy nocne konne przejażdżki z rycerzami. Gwarantujemy Państwu widowisko pełne zwrotów akcji, z doskonałą oprawą muzyczną i scenografią z kostiumami i wyśmienitą grą aktorską. Zapraszam. Artur Szulc.

  • Potęga Rzymu
    rzedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego w stylu rzymskim. Specjalnie dla Państwa Gości organizujemy niezapomniane widowiska, atrakcje i konkursy. Wieczór rzymski należy do grupy najbardziej widowiskowych i atrakcyjnych form rozrywki tematycznej. Dzięki technice multimedialnej mamy przyjemność zaprosić Państwa Gości do podróży w czasie. Przy wejściu na salę bankietową na Gości będą czekać rzymscy strażnicy, a służące będą rozdawać Gościom tuniki i elementy starożytnej garderoby. Po wejściu na salę igrzysk Państwa Goście zostaną oczarowani scenografią, oprawa muzyczną i multimedialną wieczoru. Gdy już wszyscy Goście zostaną odprowadzeni na swoje miejsca, jeden z rzymskich gubernatorów, jako prowadzący całość wieczoru w prawdziwie dostojny sposób opowie o czekających na Gości atrakcjach. W zależności od ustaleń po przywitaniu Gości następuje uczta lub rozpoczynamy część pokazów poprzedzających igrzyska. (Serwowanie potraw można zsynchronizować z pracą animatorów, którzy podkreślą ich smak oraz stworzą artystyczne tło dla serwujących kelnerów.) Do pokazów przeprowadzanych podczas wieczoru można zaliczyć: -rewię taneczną w stylu Starożytnego Rzymu -koncert gry na instrumentach starożytnych -pokaz siły i sprawności -body painting -zabawy i pokazy fircyków Gdy Państwa Goście skończą ucztowanie przy głównym daniu i "raczeni" będą winem w prawdziwych rzymskich kielichach oraz owocami i wyrafinowanymi słodkościami, które do stołów podadzą piękne rzymskie sługi, nasz rzymski gubernator zapowiada rozpoczęcie igrzysk i nadejście wszechwładnego Cezara. Słychać trąby, przygasają światła i w specjalnej loży honorowej zasiada sam imperator, który gestem ręki rozpoczyna igrzyska. W zależności od wybranej formy imprezy Goście mogą być zapraszani do udziału w igrzyskach lub będą uczestniczyć w zmaganiach jako publika, która zdecyduje o losach naszych gladiatorów. W czasie igrzysk Państwa Goście będą mogli zobaczyć walki na miecze, zapasy, oraz emocjonujące pojedynki pełne niesprawiedliwych podstępów i kapryśnych zagrywek Cezara. W czasie trwania igrzysk mamy przygotowane specjalne zabawy i konkursy dla Gości, którzy będą mogli się zmierzyć z potężnymi gladiatorami. Wszystkich wychodzących na arenę Gości przebieramy w fantazyjne zbroje, a ich zmagania pobudzają resztę kibicujących Gości. Gwarantujemy Państwu widowisko pełne zwrotów akcji, z doskonałą oprawą muzyczną, scenografią, kostiumami i wyśmienitą grą aktorską. Świadczone usługi są na najwyższym teatralnym poziomie, a dostępność organizacji niektórych atrakcji uzależniona jest od powierzchni dla nich przeznaczonych. Każdy z elementów wieczoru rzymskiego może być oddzielną niezależną atrakcją. Przedstawiony kosztorys zawiera ceny, montażu i realizację danej atrakcji, koszty transportu są kalkulowane osobno po zapoznaniu się z miejscem przeprowadzenia atrakcji. Ceny przedstawione są dla indywidualnej atrakcji. W przypadku wykorzystania większej ilości atrakcji lub realizacji pełnego show ceny ustalane są indywidualnie. - Przeprawa Gości przez maszynę czasu -Wypożyczenie kostiumów i rekwizytów dla Gości -Serwowanie potraw przez rzymskie służące -Pełna scenografia areny rzymskiej -Organizacja pokazów i walk gladiatorów - Rewia taneczna -Gra na instrumentach dawnych -Pełna oprawa multimedialna
  • Wieczór Egipski - Hevent Organizacja Imprez Wieczór Egipski
    Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego w stylu egipskim. To przepełniona wschodnią muzyka animacja, w której Goście zapraszani są do krainy Kleopatry - egipskiej władczyni. Do krainy kolorów, zapachów, wspaniałych tańców, przepychu i pełnych zagadek konkursów i zabaw.Dla przybyłych Gości Szejk zorganizował wspaniałe atrakcje, do których należeć będą: pokaz tańca brzucha z możliwością nauki tańca brzucha oraz pokaz tańców egipskich - show taneczne wykonywane przez grupę 6 osobową, Fakir show – leżenie na szkle, na gwoździach, taniec z wężem – pyton, pokaz połykania ognia, pokazy z nożami. Organizacja konkursów i zabaw prowadzonych przez Mustafę – egipskiego handlarza: konkurs odwagi i plag egipskich – zaczarowane dzbany, zabawa w odszyfrowywanie hieroglifów, bandażowanie mumii na czas, nauka tańców egipskich, palenie fajki sziszy. Na zakończenie wieczornych animacji zaprosimy Państwa na około 20 minutowy, spektakularny pokaz tańca z ogniem. Serdecznie zapraszam. Artur Szulc.
  • XIX wiek
    Szanowni Państwo. Poniżej przedstawiamy przykładowy opis wieczoru tematycznego dla Państwa Gości. Specyfikacja oprawy artystycznej. Pragniemy być z Państwa Gośćmi od ich przyjazdu, aż do pożegnania, stąd też prezentujemy poszczególne punkty przebiegu imprezy od strony artystycznej: Pragniemy zaznaczyć, że wszystkie osoby biorące udział w oprawie artystycznej na co dzień są aktorami grającymi na "deskach" wielu teatrów w całym kraju, a wieczorny bankiet od strony technicznej, zabezpieczają: informatyk, akustyk i oświetleniowiec. 1. Przywitanie Gości. Przed wejściem głównym do hotelu na Państwa Gości w planowanych godzinach ich przyjazdu będą oczekiwać XIXw. lokaje, którzy w pełnym przebraniu z tamtej epoki w perukach i pełnej charakteryzacji będą witać Państwa Gości, tak jak za czasów dworskich witano Gości zapraszanych na bankiety zamkowe. Przy recepcji hotelowej będą oczekiwać lokaje, którzy chętnie pomogą Państwa Gościom w przejściu do swoich "komnat" a XIXw damy schowane za gustownymi wachlarzykami będą naszeptywać o przybyłych Gościach. Dzięki tak specyficznemu powitaniu Państwa Goście będą zdumieni i zostaną przeniesieni do trochę innego XIXw. świata. 2. Konferencja Przedstawieni już Państwo lokaje będą oczekiwać Gości przed salą konferencyjną i swoja grą aktorską będą zabawiać przechodzących Gości. Istnieje także możliwość, aby nasz "nadworny" mówca w sposób charakterystyczny przywitał Gości zgromadzonych na konferencji lub w sposób bardzo podniosły przedstawił np. sponsorów. Nasi aktorzy mogą także być obecni podczas przerw kawowych dostojnie serwując zakąski czy słodycze. 3. Bankiet Rozpoczyna się uroczysty bankiet, tradycyjnie w drzwiach sali bankietowej nasi aktorzy w uroczysty sposób witają Gości i zapraszają do stołów. Na sali przy blasku świec rozbrzmiewa subtelna muzyka klasyczna wygrywana na skrzypcach przez parę zamkowych muzyków w galowych XIXw strojach. Przy klasycznym akompaniamencie na sale są wnoszone potrawy, których podanie może być zapowiadane w języku francuskim. Całość naszych wieczornych atrakcji prowadzi postać ducha zamkowego, za sprawą którego podczas wieczoru klimat dworski będzie się zmieniał w zależności od życzeń Gości. W zanadrzu nasi aktorzy przygotowane mają występy sobowtórów takich postaci jak: Maryla Rodowicz, Krzysztof Krawczyk, Africa Simon, którzy będą dla Państwa Gości śpiewać na żywo największe swoje przeboje prowadząc wspaniałą taneczną rewię. Podczas wieczoru nie zabraknie też wspólnych z Gośćmi dworskich tańców, zabaw i konkursów, których intensywność i przebieg będą dopasowywane do życzeń Gości. Nie zabraknie też dobrego humoru np. w takich przypadkach, gdy duch imprezy chcąc wyczarować kolejnego artystę przez pomyłkę zapowiada występ zespołu filipinki, które pod postacią czterech panów w krótkich spodenkach i z warkoczykami zaśpiewają przebojowe i wesołe kawałki. Wszyscy wykonawcy są doskonale przygotowanymi wokalnie profesjonalistami i gwarantują rozrywkę na najwyższym poziomie. Całość wieczoru obfituje w grę świateł, efekty dźwiękowe i doskonałą scenografię. Podczas imprezy nasi aktorzy w stylizowany sposób mogą rozdać Gościom upominki lub nagrody przekazane przez sponsorów. Podczas imprezy istnieje możliwość charakteryzacji Gości przez naszą wizażystkę. Oferujemy oprawę fotograficzną całej imprezy. Pozostałe elementy inscenizacji pozostają naszą tajemnicą, którą z przyjemnością odsłonimy podczas Państwa bankietu.
  • Gotowanie

  • Danie Dnia - Hevent Organizacja Imprez Danie Dnia
    Wyjeżdżając na spotkanie integracyjne Państwa Goście nie spodziewają się, że każda z ich funkcji i umiejętności zawodowych może zostać wykorzystana i oczywiście doceniona przez innych uczestników, podczas zabawy. „Wieczorna biesiada przy grillu coraz bliżej, a tu kucharz hotelowy wyjechał na mistrzostwa obsmażania pstrąga do Mrągowa, okoliczny sklep nieczynny – bo dziś sobota. Nie ma ani prowiantu, ani węgla, ani zapałek, nie mówiąc już o rozpałce do grilla.” Istnieją dwie możliwości albo powrót, albo coś zorganizować. Wybór jest prosty, żeby nie zmarnować tak miło rozpoczętego weekendu zapraszamy Państwa do wspólnej zabawy. Gra fabularna „DANIE DNIA” Uczestnicy zostaną podzieleni na trzy drużyny. Każdej z drużyn przydzielony zostanie jeden pomocnik – instruktor, który będzie pomagał podczas konkurencji i naprowadzał na właściwe rozwiązania. Każda z drużyn będzie musiała w wyznaczonym czasie przejść określoną trasę, wykonując zadania na poszczególnych stanowiskach. Zadania, które uczestnicy muszą wykonać będą podzielone na zadania: sprawnościowe, logiczne i twórcze. Aby je wykonać zawodnicy będą musieli ze sobą współpracować i uzupełniać się wzajemnie. Podczas zabawy, drużyny na swojej drodze spotykać będą naszych ucharakteryzowanych aktorów, którzy ubarwią zabawę, jednocześnie wchodząc z Gośćmi w interakcję. Na starcie wszyscy zawodnicy otrzymują: instrukcję, mapę, plecak z niezbędnymi do wykonania poszczególnych zadań rekwizytami, sakiewkę z monetami, które będą mogli wykorzystać w czasie zabawy na wyznaczonych stanowiskach. Każdemu uczestnikowi zostanie przydzielona osobna funkcja. Miejscem docelowym, każdej z drużyn jest teren grillowy, gdzie wieczorem odbędzie się biesiada, jednak żeby tam dotrzeć uczestnicy muszą przejść odpowiednie stanowiska z specjalnie przygotowanymi zadaniami do wykonania. Do stanowisk należą m.in.: - stanowisko zdobywania mięsa - stanowisko zdobywania przypraw - stanowisko zdobywania ognia - stanowisko zdobywania naczyń i wiele innych równie ciekawych przystanków, gdzie są przewidziane różnego rodzaju zabawy i zadania do wykonania. Przed dotarciem do mety uczestnicy mają możliwość zrobienia zakupów w specjalnym leśnym sklepie, w którym mogą zakupić produkty, których nie udało im się zdobyć na poszczególnych stanowiskach, a także takie, które mogą wzbogacić i urozmaicić przygotowanie posiłku. Czas na wieczorne grillowanie!!! Serdecznie zapraszam. Artur Szulc
  • Pozostałe/Inne

  • Disco Polo Szał - Hevent Organizacja Imprez Disco Polo Szał
    Niezwykle barwna scenografia oraz konkursy i zabawy są idealnym pomysłem na zorganizowanie nietypowej imprezy firmowej. Państwa Goście będą mogli miedzy innymi zaprezentować się jako prawdziwy zespół disco polo, wymydlić wielki kubeł piany z mydełka Fa, wystąpić w pokazie discopolowej mody, a także namalować plakat reklamujący dyskotekę w tym klimacie. W czasie wieczoru przypomnimy Państwu największe przeboje disco-polo, wyświetlając videoclipy na ekranie.
  • Wieczór brazylijski - Hevent Organizacja Imprez Wieczór brazylijski
    Brazylia to kraj gorących rytmów, samby, kraj kolorów i zabawy stąd też organizowany dla Państwa Gości wieczór musi być niezwykle atrakcyjny i może zawierać takie elementy jak: - pokaz i rewia Brazylijskich tańców karnawałowych, które zaprezentują nasze doskonałe tancerki w przepięknych, różnorodnych i kolorowych strojach. - pokaz i nauka samby, prowadzona przez rodowitego Brazylijczyka. - pokaz oraz nauka brazylijskiego narodowego stylu walki -tańca - „Capoeiry”. - nasze piękne hostessy zaproszą Państwa Gości do ciekawych i oryginalnych brazylijskich zabaw. - zaprosimy Państwa Gości także do baru, za którym barmani - mistrzowie stylu flair w prawdziwie brazylijski sposób będą wyczarowywać smaczne i chłodzące drinki.
  • Imprezy regionalne

  • Dziki Zachód - Hevent Organizacja Imprez Dziki Zachód

    Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego w stylu country. Specjalnie dla Państwa organizujemy niezapomniane widowiska, atrakcje i konkursy. Elementy wieczoru standardowego: * - Aktor animator - cowboy prowadzący imprezę - Cztery hostessy lub cowboy'e (w zależności od płci przeważającej w grupie) - Kowbojskie przywitanie kieliszkiem whisky – zapewnia organizator - Nauka grupowego tańca country - Wyznaczanie szeryfów i bandytów - Pojedynki na rewolwery - Konkurs otwierania skrzyni Braci Daltonów - Wyścigi konne - Konkurs wiązania indianina - Zabawy i konkursy taneczne. Znakomita zabawa w stylu kowbojskim z zespołem country, pięknymi kowbojkami i doskonałym animatorem rodem z dzikiego zachodu oraz indiańskim wodzem. Zapraszam. Artur Szulc

  • Wieczór Cygański - Hevent Organizacja Imprez Wieczór Cygański

    Biesiada cygańska to prawdziwa uczta dla ducha i ciała. Wprowadzimy Państwa w pełen niespodzianek i tajemnic świat Romów, którego wróżby, wino, taniec i śpiew są nieodłącznym elementem. Na uczestników imprezy czekać będzie zespół muzyczny, który z początku imprezy będzie przygrywał Gościom do kolacji, a następnie porwie wszystkich Gości na parkiet do szalonej zabawy. W czasie tego barwnego wieczoru do dyspozycji Gości będą kraciaste koszule, zwiewne chusty oraz specjalnie dla Pań piękne kolorowe suknie. Goście będą mogli zasięgnąć porady prawdziwej wróżki, która zaglądając w karty fusy i kości przepowie najprawdziwszą przyszłość. Całości wieczoru okraszona będzie winem i cygańskimi zabawami w czasie których Goście mogą zostać zaproszeni do takich konkursów jak: * Gra w trzy kubki * Sprzedawanie lewego buta * Odzyskiwanie porwanego cygana * Wybory miss taboru * Granie na tamburynie Oczywiście nie zabraknie wspólnego cygańskiego karaoke w rytm takich szlagierów jak: "Ore, ore", "Graj słodki cyganie" czy "Czorne oczy". Serdecznie zapraszam. Artur Szulc

  • Wieczór Hawajski - Hevent Organizacja Imprez Wieczór Hawajski
    Zapraszamy Państwa w świat kwiatowych wieńców, gorących rytmów, pięknych kobiet i kolorowych drinków. W Państwa hotelu zagości prawdziwie hawajski klimat, a zaproszeni do zabawy Goście zapomną o codzienności i oddadzą się wspaniałej zabawie. W czasie wieczoru hawajskiego uczestnicy imprezy będą mogli wziąć udział w licznych konkursach i zabawach takich jak: taniec “Hula”, zabawa “Limbo”, granie na bębnach, rozłupywanie kokosów, prostowanie bananów, czy taniec miłości. Dodatkową atrakcją wieczoru może być animacyjne show “Uga Buga” - dzikiego hawajskiego plemienia. Państwa Gości zachwyci piękno naszych hawajskich hostess oraz prezentowane liczne pokazy tańca. Dla uatrakcyjnienia zabawy oferujemy dostarczenie piasku, który wysypany w sali bankietowej na specjalnej macie doskonale pasuje do organizacji różnego rodzaju zabaw. Istnieje możliwość zainstalowania pełnej scenografii łącznie z palmami kokosowymi, a efekty świetlne i autentyczność podkładów muzycznych stworzą doskonały wakacyjny klimat. W czasie wieczoru oprawę muzyczną zapewnić mogą wokaliści, którzy do tańca porwą takimi przebojami, jak “Ramaja” czy “Makumba”. Podczas gorącej hawajskiej zabawy ochłody dodadzą pyszne owocowe koktajle serwowane przez profesjonalnych barmanów, którzy za ladą pięknie udekorowanego baru mogą zaprezentować techniki barmańskiej sztuki flair. Serdecznie zapraszamy. Artur Szulc.
  • Wieczór Wenecki - Hevent Organizacja Imprez Wieczór Wenecki

    Przedstawiamy Państwu ofertę organizacji niezapomnianego balu karnawałowego utrzymanego w konwencji weneckiego balu maskowego. Podczas tych niezapomnianych chwil nie zabraknie wielu zaskakujących pokazów, animacji aktorskich, zabaw i konkursów, które swoją unikalną formą prezentacji będą zaskoczeniem dla wielu z Państwa. Konferansjer witając wszystkich karnawałowych Gości zaznaczy wyjątkową atmosferę tego wieczoru oraz przedstawi zaplanowane atrakcje. W czasie, gdy do stołów zostaną podane pierwsze dania lub Goście zostaną zaproszeni do bufetów na scenie lub parkiecie rozpocznie się około 5 min pokaz taneczny wprowadzający atmosferę weneckiego karnawału. Goście zostaną zaproszeni do wspólnego weneckiego tańca, w czasie którego zgodnie z tradycją obowiązywać będzie nakaz założenia weneckiej maski. Wśród tańczących Gości pojawią się kuglarze i postaci weneckie w oryginalnych robiących niezapomniane wrażenie weneckich strojach i maskach. W kolejnych częściach naszego balu karnawałowego na Gości czekają zabawy i konkursy weneckie prowadzone przez aktorów i animatorów oraz pokazy magii prezentowane przez profesjonalnego magika wraz z asystentką. Zapraszamy. Artur Szulc.

  • Wieśniak Party - Hevent Organizacja Imprez Wieśniak Party

    Propozycja oryginalnego wieczoru dla wszystkich tych, którzy na co dzień zagonieni z komórkami i laptopami tęsknią za swojskim klimatem i wiejskimi obyczajami i prostotą. Jednakże wcielić się w role wieśniaka nie każdemu będzie łatwo bo wcześniej Goście muszą przejść test czy na wieśniackie miano zasłużyli. Aktorzy - animatorzy to chłop i baba prowadzący konkursy i zabawy dla wszystkich Gości, otoczonych animatorami lub animatorkami w zależności od płci przeważającej w grupie, którzy odziani w wiejskie stroje wraz z grupą tancerzy zadbają o doskonała rozrywkę wszystkich Gości. Do niezapomnianych atrakcji tego wieczoru należy zaliczyć między innymi: - nauka tańców wiejskich, - pokazy taneczne, - sztafeta chłopska, - otwieranie skrzyni babci Maryny i inne. Zapewniamy doskonałą scenografię prosto z wiejskiego „kurnika”, profesjonalne oświetlenie oraz nagłośnienie wraz z obsługą przez akustyka i DJ. Zapewniamy prawdziwą wiejską nutę. Serdecznie zapraszamy. Artur Szulc

  • Imprezy taneczne

  • HEVENT DANCE - Hevent Organizacja Imprez HEVENT DANCE
    HEVENT DANCE to profesjonalna grupa taneczna składająca się z młodych utalentowanych tancerzy, zdobywców wielu nagród na krajowych i międzynarodowych konkursach tanecznych. Grupa posiada swoje własne oryginalne choreografie, aranżacje oraz kostiumy. Dzięki pasji naszych tancerzy potrafimy w widowiskowy sposób uświetnić swoimi pokazami każdą konferencję, piknik, czy imprezę firmową. W swoim repertuarze posiadamy cały szereg różnorodnych układów tanecznych we wszelkich stylach tanecznych, co pozwala z łatwością dopasować program artystyczny występów do charakteru konkretnego eventu. Jako jedna z nielicznych grup tanecznych w kraju tworzymy choreorafię pod zamówienie klienta np. taniec Haka czy Dutch Dance, którego nie wykonuje żadna inna grupa taneczna w kraju.
  • Imprezy filmowe

  • Hollywood na wesoło - Hevent Organizacja Imprez Hollywood na wesoło

    Przedstawiamy propozycję organizacji imprezy tematycznej w stylu Hollywood. Uczestnicy zostają podzieleni na grupy, którym zostają wręczone kamery oraz przygotowane wcześniej scenariusze lub stworzone razem z Gośćmi podczas zabawy. Każdej z drużyn zostanie przydzielony animator - pomocnik, który wytłumaczy zasadę posługiwania się kamerą, przydzieli Gościom pomocne rekwizyty oraz pomoże wytypować zawodnikom każdej grupy funkcje do wypełnienia takie jak: reżyser, kamerzysta, aktor. Zapewniamy możliwość wypożyczenia elementów garderobianych oraz rekwizytów. Czas trwania nagrań filmów pozostawiamy do indywidualnych ustaleń. Po zakończeniu części związanej z produkcją Państwa "hitów kinowych" nasi montażyści przystąpią do obróbki nagranego materiału. Wszystkie zmontowane filmy możemy odtworzyć podczas wieczornej "Gali Oskarowej", w czasie której specjalne Jury przyzna oskarowe statuetki w różnych filmowych kategoriach. Prezentowane filmy mogą być filmami niemymi obfitującymi w śmieszne napisy dialogowe bądź prawdziwymi filmami z głosem występujących aktorów. Formuła wieczornego oglądania Państwa filmów może być zróżnicowana. Od profesjonalnej gali obfitującej w elementy scenograficzne i występy artystyczne do niskobudżetowej wersji, w której następuje odtworzenie materiału filmowego i rozdanie nagród. Posiadamy scenografię i elementy kostiumów oraz pełne kostiumy i profesjonalne rekwizyty teatralne do takich motywów filmowych jak: Dziki zachód - Japonia - Hawaje - Rosja - Bawaria - Górale - Piraci z Karaibów - Egipt i wiele innych. Przykłady scenografii , rekwizytów oraz strojów mogą Państwo zobaczyć na stronie internetowej w zakładce galeria - wieczory tematyczne. Zapraszamy do współpracy. Artur Szulc.

  • Wieczór Rajdowy - Hevent Organizacja Imprez Wieczór Rajdowy
    Przedstawiamy Państwu wieczór, w którym dominowały będą: szybkość, rywalizacja, i dynamika i typowo męskie zajęcia. Państwa Gości bawić będzie konferansjer w towarzystwie wielu ucharakteryzowanych Pań. Podczas wieczoru przeprowadzimy tematyczne konkursy pełne humoru, w wyznaczonych miejscach zorganizujemy wyścigi WRC na symulatorach oraz stanowisko z kołem fortuny obsługiwanym przez dwie panie. Wszyscy goście wchodząc na teren imprezy otrzymają od hostess kupony upoważniające do zakręcenia kołem fortuny. Kupony będą również nagrodami w tematycznych konkursach. Losowanie nagród będzie koordynowane przez dwie animatorki. Większość pól na kole będzie dawała możliwość wzięcia udziału w wyścigach WRC na trzech symulatorach, a najlepszym wręczymy puchary na specjalnym podium. Powstanie również centrum prezentacji wyników wraz z monitorem, na którym wyświetlane będą czasy. Flagi WRC oraz personalizacje symulatorów wzbogacone będą scenografią rodem z warsztatu zespołu rajdowego. Jednym z rekwizytów konkursowych będzie mały fiat.
  • Wieczór z sobowtórami - Hevent Organizacja Imprez Wieczór z sobowtórami

    Szanowni Państwo pragniemy przedstawić Państwu niespotykaną ofertę wspaniałej zabawy i uatrakcyjnienia każdej imprezy czy zabawy. Sobowtóry znanych postaci to utalentowani i doskonale przygotowani animatorzy, którzy, Państwa Gościom zaprezentują unikalny program artystyczny, zaprezentują pokazy, przeprowadzą konkursy i zabawy. Noc w Hollywood i zabawa z sobowtórami to także niespotykana okazja do zrobienia pamiątkowego zdjęcia z gwiazdami show biznesu. W naszej ofercie znajdą Państwo sobowtórów takich postaci jak:, Keanu Reevesa znany z filmu Matrix, Rowana Atkinsona znany z roli Jasia Fasoli, Pameli Anderson, Liz Tylor, Chucka Norrisa, Marilyn Monroe, Elvisa Presleya, Jorge Garcia, Kirka Duglasa Artura Barcisia, Artura Żmijewskego, Krzysztofa Henke (Bercika), Janusza Rewińskiego, Maryli Rodowicz, Violetty Villas, Lecha Wałęsy, Aleksandra Kwaśniewskiego czy Napoleona Bonaparte. Zapraszamy. Artur Szulc.

  • Imprezy baśniowe / fantazy

  • Przygody z Zeusem
    Przedstawiamy Państwu propozycję organizacji wieczoru tematycznego w stylu biesiady z mitologicznymi bogami. Specjalnie dla Państwa Gości organizujemy niezapomniane widowiska, atrakcje i konkursy. Zapraszamy Państwa Gości w świat boskich uciech, gdzie wszechmogący Zeus z całą plejadą najsławniejszych bóstw i bogów udostępni naszym Gościom miejsca przy swoim "stole". Naszą boską przygodę nasi Goście mogą rozpocząć już przed wejściem do hotelu lub sali bankietowej gdzie "niebiańskie stwory" rozdawać będą monety, które są niezbędnym elementem umożliwiającym przejście do boskiego świata mitologicznego Zeusa. Przechodząc przez "bramę niebios" nasi Goście mogą otrzymaną monetę zamienić na białe szaty, lub związany z tematyką imprezy rekwizyt. W czasie boskiej biesiady Goście mają okazję podziwiać pokazy tańców, w czasie których na salę wtacza się niezbyt trzeźwy Zeus, a swój stan tłumaczy za dużą ilością wypitej ambrozji. Zeus w humorystyczny sposób opowiada o swoim królestwie i licznym boskim potomstwie. W czasie tej doskonałej i pełnej humoru animacji, nagle cała sala zapada w półmroku, a efekty dźwiękowe i wizualne towarzyszą wyłaniającej się spod ziemi Herze, która opleciona groźnymi wężami postanowiła wykorzystać stan Zeusa i odebrać mu jego boską władzę. W dalszej części naszego wieczoru na ratunek Zeusowi przybywają pozostali bogowie: Apollo, Artemida, Dionizos, Ares i Atena, którzy oferują swoją pomoc w zgładzeniu Hery. W zależności od ustaleń ciąg dalszy tej niezwykłej wieczornej imprezy może być przeprowadzony zarówno pod kątem zabaw i aktywnego udziału Gości, którzy u boku wybranego przez siebie Boga staną do walki o złoty piorun Zeusa, lub w sposób bierny będą śledzili przebieg dalszych wydarzeń. Dla wszystkich chętnych Gości przewidziane mamy ciekawe i pełne humoru konkursy i animacje w czasie których, uczestnicy na pokrzepienie sił mogą być częstowani boskim eliksirem. Całość finałowej walki pomiędzy bogami stanowi wyjątkowe show pełne emocji, humoru i niezwykłych efektów specjalnych. Po zakończeniu boskich zmagań nasi Goście mogą być zaproszeni do zabawy przy kapeli grającej na żywo lub muzyce mechanicznej. Oczywiście na parkiecie nie zabraknie także naszych wszystkich bogów, którzy razem z Gośćmi będą świętować zwycięstwo nad okrutną Herą. Jeśli przy dużej grupie Gości istnieje możliwość włączenia do imprezy innych sal to możemy zorganizować na każdej sali unikalny dla danego boga czy bóstwa klimat i scenografię, a Goście przechodzący z sali do sali będą mogli ucztować i bawić się z wybranym przez siebie bogiem. Oczywiście najważniejsze wydarzenia i atrakcje będą odbywać się na głównej sali. Gwarantujemy Państwu widowisko pełne zwrotów akcji, z doskonałą oprawą muzyczną i scenografią z kostiumami i wyśmienitą grą aktorską. Świadczone usługi są na najwyższym teatralnym poziomie, a dostępność organizacji niektórych atrakcji uzależniona jest od powierzchni dla nich przeznaczonych. Każdy z elementów wieczoru "Przygody z Zeusem" może być oddzielną niezależną atrakcją. Przedstawiony kosztorys zawiera ceny, montażu i realizację danej atrakcji, koszty transportu są kalkulowane osobno po zapoznaniu się z miejscem przeprowadzenia imprezy. Przedstawione ceny odpowiadają indywidualnym atrakcjom. W przypadku wykorzystania większej ilości atrakcji lub realizacji pełnego show ceny ustalane są indywidualnie. - Wypożyczenie kostiumów i rekwizytów dla Gości - uzależnione jest od ich liczby. Istnieje możliwość zakupu wybranych kostiumów np. dla "ważnych" osób z pośród grona Państwa Gości. Ceny zakupu kostiumów kalkulowane są indywidualnie. - Boskie "stworki" towarzyszące Gościom podczas imprezy -Pełna scenografia krainy Zeusa (Istnieje możliwość wyboru elementów scenograficznych wg indywidualnych ustaleń) -Organizacja pokazów tanecznych - Oprawa animatorów i aktorów -Zespół grający na żywo - Pełna oprawa multimedialna (Istnieje możliwość wyboru elementów multimedialnych wg indywidualnych ustaleń)
  • Pokazy teatralne

  • Wieczór z teatrem
    Wieczór z teatrem nie ma nic wspólnego z tradycyjną formą tej rozrywki. Proponujemy Państwa Gościom różnego rodzaju zabawy i zgadywanki oraz konkursy. Oprócz fragmentu doskonałej komedii prezentowanej przez naszych aktorów Państwa Goście będą mogli sami spróbować swoich sił w różnego rodzaju śmiesznych zadaniach. Teatr na wesoło to pomysł na wspaniałą wieczorną zabawę.
  • Gry fabularne

  • „ W poszukiwaniu złotego jabłka” - Hevent Organizacja Imprez „ W poszukiwaniu złotego jabłka”
    Po otrzymaniu od instruktora informacji, w którym kierunku drużyna ma zacząć swoją przygodę, uczestnicy będą musieli szukać dalszych kawałków mapy oraz wskazówek, które naszych podróżników w pierwszej kolejności mają doprowadzić do ekwipunku. Fabułę naszej zabawy uczestnikom przybliży pierwsza na ich trasie napotkana postai, która w charakterystyczny dla siebie sposób i używając pełnego zagadek języka opowie o historii o tym jak: pewnego razu w słoneczny dzień do lasu na spacer wybrał się jeden z najmłodszych synów drwala, który pobłądził na leśnych ścieżkach i dotarł do starej leśnej chaty, przy której rosła jabłoń. Chłopak postanowił zerwać wszystkie jabłka, aby mieć posiłek w dalszej drodze. Jak się później okazało, jabłoń należała do starej wiedźmy, która za karę postanowiła zatruć źródło z którego wypływała woda zasilająca całą pobliską wioskę. Uczestnicy okażą się ostatnią nadzieją mieszkańców wioski, którzy bez czystej wody nie wytrzymają zbyt długo. Przed przystąpieniem do wyprawy drużyny będą musiały wykonać w wiosce pewne prace co pozwoli na ich stopniowe startowanie. Podczas drogi na uczestników czeka mnóstwo nieprzewidywalnych zadań. Czas wyruszyć do baśniowej krainy zaczarowanego jabłka. Serdecznie zapraszamy do współpracy. Artur Szulc.