W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Incentive Concept

Incentive Concept

Al. Wilanowska 303a, 02-665 Warszawa
http://www.incentive-concept.pl

Dane kontaktowe

...... Pokaż telefon
Kategorie: Agencje i organizatorzy
  • Opis
  • Usługi
  • Aktualności

Opis

Incentive Concept – zajmuje się planowaniem i realizacją strategii motywacyjnych, programów i wyjazdów incentive. Firma działa na polskim i międzynarodowym rynku od ośmiu lat. Jako pierwsza w Europie Środkowej otrzymała Crystal Award przyznawaną przez międzynarodowe stowarzyszenie SITE (The Society of Incentive and Travel Executives) – za najlepszy program incentive. Jest pionierem spotkań typu „give instead of take” („dawaj zamiast brać”), które angażują i pobudzają poczucie społecznej odpowiedzialności. Do kluczowych klientów agencji należą m. in. Astellas, Amgen, BASF, Knauf, Merck, Michelin, Polbank, Warta.

Usługi

Agencje i organizatorzy

  • Wyjazdy integracyjne

    Podstawowym celem tego typu wyjazdów jest zbudowanie silnego zespołu, który funkcjonując perfekcyjnie będzie osiągał zakładane przez pracodawcę cele. Integracja może przebiegać na różnych poziomach i dotyczyć nawet całej firmy, jeżeli celem takiego spotkania jest poznanie się i wspólne emocje związane np. z jakimś wydarzeniem istotnym dla firmy.

Aktualności

  • Incentive Concept w... Uzbekistanie

    Incentive Concept  w... Uzbekistanie - Organizacja tego wyjazdu była o tyle trudna, że uzbecki rynek incentive dopiero powstaje. Dlatego zadanie było podwójnie skomplikowane – poradzić sobie z brakiem infrastruktury, ale również zaskoczyć uczestników. Postawiono więc na przewodnika fotografa, który uczył jak patrzeć, żeby widzieć. A w kraju takim jak Uzbekistan trzeba najpierw zrzucić stereotypy na temat byłych republik radzieckich, by móc odkryć piękno i wyjątkowość tego kraju. „Dla mnie, jako organizatora tego wyjazdu, największym wyzwaniem było przekonać grupę podróżników do tego, że prawdziwym wyzwaniem nie tylko jest wyprawa przez dziką Amazonię, ale zanurzenie się w kulturę, zrozumienie jej oraz pełna akceptacja odmienności – mówi Agata Kondracka-Drążkowska z ICP Group – Uzbecy to naród, który jest bardzo serdeczny i gościnny. Jednak przez położenie oraz historię bywa zamknięty i nieufny. Dlatego gesty takie, jak spontanicznie wypiekany chleb dla naszej grupy, są czymś więcej niż zwykłą uprzejmością”. Agencja położyła więc największy nacisk na zanurzenie się w niesamowitej kulturze uzbeckiej. Stąd wizyta na targu i wymiana dolarów na lokalną walutę – sum, gdzie przelicznik 500 dolarów był siatką lokalnych pieniędzy. Wymiana musiała odbyć się wedle tradycyjnych metod, czyli ostrych negocjacji i zbijania cen, gdyż Uzbekistan to specyficzne połączenie wpływów europejskich (szczególnie rosyjskich) oraz azjatyckich. Dlatego uczestnicy mogli zasmakować herbaty parzonej w samowarze na korytarzu pociągu pędzącego z Taszkientu do Samrkandy, ale także spędzić noc w jurtach, odwiedzić tradycyjny hamman z XVI wieku, nauczyć się jak przygotować lokalną potrawę pilawa w jednym z uzbeckich domów. W ramach wyjazdu widzieli rozciągające się jak okiem sięgnąć dziewicze stepy, ale również największą budowlę w Azji Środkowej – wieżę telewizyjną w Taszkiencie i miasto wyjęte niczym z Baśni Tysiąca i jednej nocy – Bucharę. To właśnie charakteryzuje ten kraj – połączenie rzeczy, które nie powinny w ogóle do siebie przystawać. Dlatego zachwyca kontrastami i pozwala każdemu czuć się odkrywcą nieodkrytego.