Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Praktycy.com

Braci Gierymskich 156, 50-950 Wrocław
www.praktycy.com

Dane kontaktowe

...... Pokaż telefony
  • PR

Usługi

  • Promocja - Praktycy.com

    Rejestracja i obsługa recepcji

    Dlaczego niektóre firmy sprzedają na rynku takie same usługi, produkty dwu lub trzykrotnie drożej niż konkurencja? Dlaczego klienci, nie bacząc na cenę, wybierają właśnie ich towary, choć na półce w sklepie lub na rynku są setki praktycznie identycznych ofert - produktów lub usług? Dlaczego niektórym firmom udaje się permanentnie zwiększać sprzedaż, także w kryzysie?

    W czasach kiedy problemem przestało być jak wyprodukować - stworzyć produkt czy usługę, a coraz większym wyzwaniem staje się jak sprzedać z zyskiem, o sukcesie firmy przesądza taki element jak silna i rozpoznawalna marka, czy też skutecznie realizowany marketing oraz promocja online i offline.

    W zakresie marketingu i reklamy oferujemy:

    • Tworzenie długo i krótkookresowych strategii marketingowych
    • Planowanie i realizację działań strategicznych i operacyjnych w zakresie marketingu, w tym:
        • przygotowanie i egzekucja kampanii promocyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych (zarówno ATL, jak i BTL)
        • przygotowanie i realizacja konkretnych form reklamowych online i offline
        • planowanie i zakup mediów tradycyjnych i online
    • Pełen pakiet usług związanych z e-marketingiem, w tym przygotowanie serwisów internetowych
    • Przygotowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW) - logo, strona www, wizytówki, papier firmowy, etc.
    • Przygotowanie oraz realizacja badań rynkowych - ilościowych i jakościowych w zakresie:
      • świadomości marki produktu lub firmy, a także marek konkurencyjnych
      • postrzegania firmy, w tym analizy SWOT i conjoint
      • marketingu - mix firmy, ze szczególnym uwzględnieniem analizy produktowej i grupy docelowej (wielkość, branże, przychody),
      • relacji z klientami i otoczeniem firmy: liderami opinii, mediami, klientami, pracownikami, partnerami,
    • Organizację eventów i spotkań firmowych
    • Niestandardowe formy marketingu, m.in.:
      • Guerilla marketing
      • Marketing szeptany
      • Marketing wirusowy, w tym online.