W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Convention Bureau Katowice

Region: Górny Śląsk
ul. Rynek 13/110
40-013 Katowice
woj. śląskie
Kontakt:
telefon:32 259 32 15
fax: 32 253 74 23

e-mail:
Widok

Miasto wprowadza Strategię Promocji Katowic

Miasto wprowadza Strategię Promocji Katowic -

W dniu 30 stycznia 2013 r. Rada Miasta Katowice przyjęła uchwałę w sprawie Strategii Promocji Katowic, w efekcie czego stolica Górnego Śląska zyskała nowe hasło i logo, znane już ze wcześniejszych starań miasta o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury.

 

 

 

 

 

 


Nowe hasło promocyjne Katowic to "Katowice. Dla odmiany”. Zostało ono wybrane przez mieszkańców miasta w internetowej ankiecie i ma obrazować przemiany, jakie które zaszły w Katowicach w ciągu kilku ostatnich lat. Dolna część elementu graficznego odnosi się do górniczych korzeni Katowic, a górna - do aktwyności i wielobarwności stolicy Górnego Śląska.

Za Strategię Promocji Katowic odpowiedzialne było konsorcjum katowickich firm – Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc, Business Consulting i Imago Public Relations. Przyjęty przez radnych dokument zawiera charakterystykę miasta i otoczenia konkurencyjnego Katowic, analizę badań marketingowych dotyczących wewnętrznych i zewnętrznych odbiorców promocji, zrealizowanych w październiku i listopadzie 2011 roku, raport z cyklu warsztatów moderacyjnych poświęconych kolejno potencjałowi kulturalnemu, inwestycyjnemu, społecznościom lokalnym i turystyce Katowic,    wnioski i rekomendacje kwerendy materiałów prasowych, analiz, raportów i dokumentów diagnozujących oraz ogramujących rozwój Katowic,  pozycjonowanie marki Katowice, oraz analizę wzajemnych powiązań sił, słabości, szans i zagrożeń marki Katowice. Do powstania Strategii, autorzy zaangażowali m.in. zespół badawczy dr. Krzysztofa Wrany z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dr. Krzysztofa Łęckiego z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i zespół badawczy Millward Brown SMG/KRC, który pod kierownictwem Wojciecha Hołdakowskiego przeprowadził badania sondażowe dotyczące wizerunku miasta.

źródło: Katowice Convention Bureau