W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Gdańsk Convention Bureau

Region: Pomorze
ul. Długi Targ 28/29
80-830 Gdańsk
woj. pomorskie
Kontakt:
telefon:58 300 06 59
fax: 58 301 66 37

e-mail:
Widok

Gdańsk Convention Bureau zbada, ile wydaje turysta biznesowy

Gdańsk Convention Bureau zbada, ile wydaje turysta biznesowy -
Gdańsk Convention Bureau GOT i Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku przeprowadzą badania wpływu ekonomicznego turystyki biznesowej na rozwój metropolii. Obecnie opracowywana jest ankieta oraz metodologia badań.

- Od 5 lat Gdańsk Convention Bureau GOT prowadzi badania dot. przemysłu spotkań w Gdańsku i Regionie – tłumaczy Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau GOT. - Badania za rok 2014 będą dodatkowo uzupełnione o informacje na temat wydatków turysty biznesowego. Do tej pory posługiwaliśmy się przelicznikiem m.in. ICCA czy Poland Convention Bureau POT. Czas, aby takie kompleksowe badania przeprowadzić w Gdańsku. Liczba spotkań biznesowych w Gdańsku i Regionie rośnie z roku na rok – warto, abyśmy wiedzieli, jak duży wpływ ekonomiczny na miasto i region ma organizacja kogresów i konferencji - dodaje.
 
Zbadają uczestników i organizatorów konferencji
 
Badania, które Gdańsk Convention Bureau przeprowadzi we współpracy z dr Mirosławem Boruszczakiem z Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, będą odbywały się dwutorowo. Uczestnicy wybranych kongresów i konferencji odpowiedzą na pytania dotyczące wydatków, takich jak: transport, zakwaterowanie, wyżywienie i inne (z podziałem na koszty, które są opłacane w ramach opłaty rejestracyjnej i te poza nią). Organizatorzy wydarzeń zostaną zaś poproszeni o podanie wydatków związanych z organizacją spotkania (wynajem sali, catering, obsługa, wydarzenia towarzyszące i inne).
 
Pierwsi wolontariusze Gdańsk Convention Bureau rozpoczną zbieranie danych do ankiet najprawdopodobniej już we wrześniu 2014 r.