W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Gdańsk Convention Bureau

Region: Pomorze
ul. Długi Targ 28/29
80-830 Gdańsk
woj. pomorskie
Kontakt:
telefon:58 300 06 59
fax: 58 301 66 37

e-mail:
Widok

Relacja z Jubileuszowego Kongresu ICCA

Relacja z Jubileuszowego Kongresu ICCA -

W dniach 23-27 października br. w Lipsku odbył się 50 Kongres ICCA International Congress And Convention Association - największego międzynarodowego stowarzyszenia w branży spotkań.

 

 

 

 

 

 


Tegoroczny kongres  został połączony z Walnym Zebraniem Członków Stowarzyszenia. Wśród ponad 1000 uczestników z całego świata w kongresie uczestniczył zespół GCB - Gdańsk Convention Bureau. Była to jedyna organizacja reprezentująca Pomorze.


W tym roku do grona prelegentów zaproszona została Prezes GOT/GCB - Anna Górska, która wzięła udział w panelu poświeconym modelom funkcjonowania Convention Bureaux na świecie.
W ostatnim czasie GCB zdobyło dla Gdańska dwie konferencje stowarzyszenia: spotkanie podmiotów Europy Centralnej zrzeszonych w ICCA (ICCA Central European Chapter Meeting) oraz coroczne szkolenie dla członków ICCA -  ICCA Research, Sales & Marketing Programme. Oba wydarzenia, które miały miejsce w Polsce odbiły się szerokim echem na międzynarodowej arenie spotkań. ICCA promowała gdańskie konferencje na wszystkich największych imprezach targowych, zarówno w Europie (IMEX, EIBTM, spotkanie chapterów europejskich) jak i Azji (CIBTM) oraz Ameryce (AIBTM oraz IMEX America).


W tym roku Polska była reprezentowana przez kilka firm tj. dwa convention bureaux: Poland Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, dwóch PCO (profesjonalnych organizatorów kongresów): Grupę Trip oraz Symposium Cracoviense oraz reprezentanta POIT Berlin.


Jubileuszowy Kongres był ważnym spotkaniem dla polskiego przemysłu spotkań także z powodu zakwalifikowania się kampanii promującej Polskę jako destynację biznesową do prestiżowego tytułu Bedouk / ICCA Best Marketing Award 2011. Zwycięzcą tegorocznego plebiscytu zostało City of Glasgow, jednak starania Polaków nie przeszły bez echa.

Jak co roku, kongres oferował bogaty program edukacyjny i podejmował najbardziej nurtujące tematy przemysłu spotkań. Były to m.in.: wykorzystanie Social Media w kampanii promującej destynacje biznesowe, alianse miast partnerskich, współpraca convention bureaux i profesjonalnych organizatorów kongresów; współpraca między stowarzyszeniami, pomiar wpływu przemysłu spotkań na rozwój gospodarczy regionów. Ponadto odbyły się liczne panele dyskusyjne, spotkanie one-on-one oraz tzw. sesje Business Exchange - czyli wymiana informacji dot. konkretnych kongresów między miedzy członkami ICCA.
 

 

źródło: www gdanskconvention.pl