W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Gdańsk Convention Bureau

Region: Pomorze
ul. Długi Targ 28/29
80-830 Gdańsk
woj. pomorskie
Kontakt:
telefon:58 300 06 59
fax: 58 301 66 37

e-mail:
Widok

GCB odbyło na targach Convene kilkadziesiąt spotkań branżowych

GCB odbyło na targach Convene kilkadziesiąt spotkań branżowych -

W ciągu dwóch dni targów Convene, które odbyły się w dniach 13-14 lutego 2013 r. w Wilnie, zespół Gdańsk Convention Bureau spotkał się z ponad 40 hosted buyerami m.in. z Litwy, Estonii, Rosji, Włoch, Niemiec, Wielkiej Brytanii i krajów skandynawskich.

 

 

 

 

 

 


Oficjalnie uczestników Convene podczas programu edukacyjnego powitała Jolanta Beniuliene, Dyrektor Targów. Po jej krótkim wystąpieniu głos zabrał prowadzący część edukacyjną targów Paul Kennedy, właściciel firmy Kennedy Integrated Solutions i pomysłodawca targów EIBTM oraz Conventa, który mówił m.in. o rosnącej roli tzw. secondary cities, wzrostu znaczenia lokalnych i regionalnych eventów), a także o zróżnicowanych kryteriach, którymi kierują się klienci przy wyborze danej destynacji - począwszy do dostępności komunikacyjnej, jakości oferowanych usług aż po bezpieczeństwo uczestników oraz wprowadzane innowacje. Podczas swojego wystąpienia Kennedy przywołał również Gdańsk jako doskonały przykład swoistej brandowej rewolucji - dzięki aktywnym działaniom na rzecz promocji miastaGdańsk stał się rozpoznawalną i coraz chętniej odwiedzaną destynacją zarówno turystyki biznesowej jak i indywidualnej.
 
Podczas programu edukacyjnego swoje wystąpienia miały związane od wielu lat z branżą przemysłu spotkań Linda Pereira (Executive Director at CPL Events), Valentini Amarantidou (Managing Director Artion Events) oraz Carole McKellar (Executive Director, Europe, HelmsBriscoe). Uczestnicy spotkania mogli m.in. dowiedzieć się, czego nie robić podczas site inspection, co decyduje o wyborze danej destynacji oraz tego, że równie ważne jak dobre przygotowanie pod względem infrastruktury są historia i emocje, które dane miasto/region oferuje swoim gościom.

W pierwszym dniu imprezy goście, którzy odwiedzili stand Gdańska i Regionu pytali głównie o oferty incentive związane z morzem i bursztynem, a także również o dostępność komunikacyjną i infrastrukturę konferencyjną. Zdarzały się również ciekawe pytania - o program incentive dla rodzin uczestników dużych konferencji, możliwość spotkania z Lechem Wałęsą oraz najbardziej charakterystyczne dla regionu potrawy.

Ponieważ drugi dzień targów przypadł na Walentynki, popularne również na Litwie - zarówno organizatorzy targów, jak i Gdańsk Convention Bureau przygotowali słodkie walentynkowe niespodzianki. Uczestnicy targów otrzymali od zespołu Convene pyszne, piernikowe serduszka, a punktualnie o godz. 11.00 na stoisku  Gdańsk Convention Bureau pojawił się ogromny, czerwony tort walentynowy z napisem "From Gdansk with love", który zgromadził licznych amatorów słodkości.

Łącznie w pierwszej edycji imprezy  wzięło udział prawie 100 wystawców i ponad 120 hosted buyerów z krajów nadbałtyckich. - Targi Convene zaskoczyły wszystkich niezwykle sprawną organizacją i wysoka jakością programu hosted buyers - komentuje Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau. - Na długo przed rozpoczęciem eventu kalendarz spotkań Gdańsk Convention Bureau był w całości wypełniony. Dla nas, myślę że podobnie jak dla większości wystawców targi okazały się bardzo udane. O tym jak bardzo okaże się w niedalekiej przyszłości - dodaje.

 

źródło: Gdańsk Convention Bureau