W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Gdańsk Convention Bureau

Region: Pomorze
ul. Długi Targ 28/29
80-830 Gdańsk
woj. pomorskie
Kontakt:
telefon:58 300 06 59
fax: 58 301 66 37

e-mail:
Widok

GCB zaprasza na konferencję o nowych trendach w turystyce

GCB zaprasza na konferencję o nowych trendach w turystyce -

Blogi, questing, działania CSR, promocja i komercjalizacja produktów turystycznych to główne tematy konferencji "Nowe Trendy w Turystyce, która odbędzie się 13 marca 2013 r. w Hotelu Radisson Blu Gdańsk.

 

 

 

 

 

 


To już czwarta edycja konferencji organizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną/Gdańsk Convention Bureau, która z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem branży turystycznej z całej Polski.  Jej celem jest prezentacja najważniejszych trendów, które w roku 2013 będą kształtować branżę. W w tym roku mowa będzie m.in. o questingu jako pomyśle na wyróżnik destynacji, wykorzystaniu nowych mediów i technologii, użytecznością designu i CSRu w budowaniu promocji i turystyki oraz wielu innych, ważnych dla branży turystycznej działań.

Gośćmi tegorocznej edycji konferencji będą osoby od wielu lat związane nie tylko bezpośrednio z turystyką, ale również specjaliści od PR, marketingu, promocji i Internetu. Będą to: Adam Mikołajczyk (Prezes Zarządu, Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc), Natalia Hatalska (blogerka, ekspert komunikacji marketingowej, prowadząca blog hatalska.com), Jacek Smit Kowalski (właściciel, lider i ekspert Smit&Smit Consulting), Szymon Sikorski (Prezes Zarządu, Publicon i Polskie Stowarzyszenie Public Relations), dr Bartłomiej Walas (Wiceprezes, Polska Organizacja Turystyczna), Wojciech Kreft (Prezes, Centrum Promocji Kocham Bałtyk), Łukasz Wilczyński (właściciel, Planet PR) oraz Joanna Kontkiewicz-Studzińska (Marketing Communication Executive, Amadeus)

Konferencja rozpocznie się o godzinie 8:55 rejestracją uczestników. Poza wystąpieniami prelegentów organizatorzy konferencji zaplanowali na godzinę 13:00 prezentację zwycięskich produktów turystycznych w konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2013. Gdańsk Convention Bureau zachęca wszystkich uczestników konferencji do wykorzystywania w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram) oficjalnego hashtagu #nttGdansk - wszystkie zdjęcia i opisy z jego użyciem stworzą relację z konferencji.

 

Partnerem konferencji jest Wyższa Szkoła Bankowa (Gdańsk, Gdynia). Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki, Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz oraz Polska Organizacja Turystyczna. Patronat medialny sprawują Portal aktualnosciturystyczne.pl, magazyn "Online Marketing" oraz firma AMS. Więcej informacji na temat spotkania można znaleźć pod adresem www.trendywturystyce.pl

źródło: Gdańsk Convention Bureau