W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Gdańsk Convention Bureau

Region: Pomorze
ul. Długi Targ 28/29
80-830 Gdańsk
woj. pomorskie
Kontakt:
telefon:58 300 06 59
fax: 58 301 66 37

e-mail:
Widok

Gdańsk Convention Bureau po szkoleniu ICCA

Gdańsk Convention Bureau po szkoleniu ICCA -
Prawie 150 uczestników z niemal całego świata wzięło w udział w szkoleniu ICCA Research, Sales&Marketing Programme, które odbyło się w dniach 8-10 lipca 2013 roku w Amsterdamie.
 
 
 
 
 
 
 
ICCA (International Congress&Convention Association) to największe na świecie stowarzyszenie skupiające ponad 800 podmiotów (hoteli, obiektów konferencyjnych, PCO/DMC, firm eventowych) związanych branżą przemysłu spotkań. Gdańsk Convention Bureau/GOT jest jego aktywnym członkiem od 2007 roku; od 2013 roku Anna Górska Prezes Gdańsk Convention Bureau/GOT jest Przewodniczącą Oddziału Europy Centralnej ICCA.
 
Organizowane co roku szkolenie ICCA Research, Sales&Marketing Programme (RSMP) jest punktem obowiązkowym, dla tych którzy swoją karierę wiążą z przemysłem spotkań. Podobne szkolenie odbyło się w 2011 roku w Gdańsku – wtedy udział w nim wzięło 130 uczestników z całego świata. W 2012 roku spotkanie odbyło się w Bregenz (Austria).
 
Research, Sales&Marketing Programme to trzy intensywne dni wypełnione spotkaniami i warsztatami, podczas których uczestnicy nie tylko zdobywają wiedzę od profesjonalistów od wielu lat związanych z branżą, ale również wymieniają się swoimi doświadczeniami i pomysłami. Szkolenie jest silnie nastawione na networking i pracę w grupach, tak aby jak najefektywniej wykorzystać kilkudniowe spotkanie.
 
W szkoleniu, które tym razem odbyło się Amsterdamie (gdzie swoją główną siedzibę ma ICCA) wzięli w nim udział przedstawiciele convention bureaux, centrów kongresowych, również firm eventowych m.in. z Polski, Niemiec, Szwajcarii, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, ale również z USA, RPA czy Malezji.
 
Podczas tegorocznego szkolenia uczestnicy mieli okazję m.in. wziąć udział w spotkaniach poświęconych wykorzystaniu nowych technologii (i tu Gdańsk został podany jako pozytywny przykład destynacji rozumiejącej nowe technologie), badaniom statystycznym (ponownie przykład Gdańska i skoku, jaki odnotował w 2011 roku w rankingu ICCA), programowi Ambasadorów i wielu innym.
 
Gdańsk Convention Bureau wzięło również w trzydniowych warsztatach, podczas których podzieleni na grupy uczestnicy mieli za zadanie przygotować oferty na konkretne zapytanie dotyczące organizacji konferencji. Było to znakomite doświadczenie głównie dla tych, którzy po raz  pierwszy mieli okazję krok po kroku odpowiadać na RFP (Request For Proposal) – od zapewnienia sali konferencyjnej, po przygotowanie social programme i CSR.
 
Szczególnie istotne z punktu widzenia Gdańska jako destynacji konferencyjnej była możliwość udziału w tzw. Business Exchange (BE). Uczestnicy szkolenia mieli możliwość wymiany informacji na temat konferencji, kongresów zorganizowanych w ich destynacjach, które ze względu na określona rotację w kolejnych latach muszą odbyć się w innych krajach. Gdańsk podzielił się swoim leadami dotyczącymi dwóch konferencji zorganizowanych w 2012 roku w Gdańsku (WOCCU, lipiec 2012; 1000 delegatów) i Sopocie (EUMETSAT wrzesień 2012; 400 uczetsników) w zamian uzyskując informacje dotyczące spotkań biznesowych, które w najbliższym czasie mają szansę odbyć się w Gdańsku.