W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Klub Agencji Eventowych

Region: Mazowsze
ul. Foksal 18
00-372 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:
telefon:22 379 25 51

e-mail:
    Widok

    Za nami drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych

    Za nami drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych -
    10 lipca 2013 r. w apartamencie pokazowym budynku Cosmopolitan przy ul. Twardej w Warszawie odbył się drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Tematem dyskusji pomiędzy przedstawicielami agencji i zaproszonymi reprezentantami ze strony klientów była ocena jakości produkcji i obsługi eventów. 
     
     
     
     
     
     
     
    Gośćmi specjalnymi panelu była Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU, Piotr Gołos, dyrektor Departamentu Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR w PZPN oraz Artur Szyman, Lighting Designer w firmie Light Up. Z ramienia KAE w rozmowie udział brali: Szymon Walkiewicz, partner WALK, Prezes Zarządu Klubu Agencji Eventowych, Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace oraz Kuba Śliwiński, Dyrektor Zarządzający MyPlace. 
     
    Spotkanie poświęcone było próbie odpowiedzi czym jest jakość eventu i jakimi parametrami klienci się posługują dokonując oceny realizacji. Ponadto uczestnicy dyskutowali na temat tego czy na etapie oferty można dokonywać oceny jakości przyszłego eventu. Ponadto omawiane kwestie związane 
    z relacjami panującymi na linii klient – agencja oraz ich wzorcowymi modelami. Na końcu uczestnicy skupili się na obszarze pomysłów własnych agencji – ich specyfiki, tego jak powinny być one przygotowywane oraz prezentowane. 
     
    Dialog od samego początku miał żywy charakter, gdyż szybko okazało się, że zebrani goście często różnie postrzegają sukces wydarzenia. Podczas dyskusji paneliści wskazywali subiektywne zadowolenie klienta czy też finalnych odbiorców, jako najważniejsze czynniki oceny. Kluczowe są również stopnień realizacji założonych celów biznesowych, zwrot z inwestycji czy zyskane leady. Zebrani goście podkreślali również wagę poziomu kreacji i jakości dostarczanego w ramach wydarzenia contentu np. zaproszonych artystów czy prowadzących galę. 
     
    Podczas tej części dyskusji uczestnicy podkreślali ogromną rolę wysokiej jakości prezentacji i tego co o niej świadczy. Oprócz swojej roli sprzedażowej, wykonanie prezentacji pokazuje zaangażowanie oraz profesjonalizm firmy. W branży eventowej prezentacja szczególny nacisk powinna kłaść na precyzyjne przedstawienie oraz zobrazowanie przygotowanej przez agencję koncepcji. W tym zadaniu bardzo pomocna jest współpraca z podwykonawcami oraz włączanie ich w dialog z klientem. Pozwoli to lepiej przedstawić poszczególne elementy realizacji, a także zrozumieć oczekiwania i tok myślenia klienta. 
     
    W pracy nad poszczególnymi wydarzeniami bardzo istotne jest również zaangażowanie się macierzystej agencji reklamowej współpracującej z danym klient. Przekłada się to nie tylko na usprawnienie przepływu informacji oraz ułatwienie pracy, ale również na sprawną koordynację poszczególnych działań wychodzących poza kompetencje firmy realizującej event. 
     
    Wszyscy zgodzili się, że koncepcje te najczęściej obejmują wydarzenia bardzo duże i spektakularne. Z tego względu rzadko dochodzi do ich realizacji, gdyż zdaniem klientów są one zwykle obciążone ryzykiem i wiążą się z ponad przeciętnymi kosztami. Zwrócono uwagę, że pomysły takie, aby zwiększyć szansę ich wprowadzenia w życie, powinny być bardzo dokładnie dopracowane, w miarę możliwości skonkretyzowane, uwzględniając nawet wstępne rozmowy ze stronami trzecimi kluczowymi dla organizacji np. władzami miasta czy policją. Ważne jest również to, aby agencja sama była w stanie wziąć część ryzyka na swoje barki. 
     
    – Cieszy mnie fakt, że frekwencja zdecydowanie dopisała, a sama dyskusja była bardzo owocna. Uważamy, że możliwość spokojnego porozmawiania o istotnej dla branży tematyce z naszymi klientami jest bardzo cenne dla obu stron. Dzięki temu możemy lepiej poznać nasze postrzeganie różnych kwestii – tematów nam z pewnością nie zabraknie. Mam również nadzieję, że wszystkim zaproszonym gościom spodobało się także samo miejsce naszego ostatniego spotkania – powiedział Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace, agencji organizującej środowy Business Mixer. 
     
    Członkowie Klubu Agencji Eventowych już planują kolejne spotkanie w ramach swojego cyklu Business Mixer.
     
    Klub Agencji Eventowych powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład aktualnie wchodzi osiem agencji: Agencja Allegro, El Padre, Em Lab, Multi Event, Myplace, Rochstar Events, STX Jamboree oraz Walk Events. Klub ma za zadanie współtworzyć wysokie standardy i wskazywać dobre praktyki, angażować się w projekty edukacyjne, a także działać na rzecz usprawniania dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi usługami z zakresu event marketingu a agencjami.