W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Klub Agencji Eventowych

Region: Mazowsze
ul. Foksal 18
00-372 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:
telefon:22 379 25 51

e-mail:
    Widok

    Wybrano nowy zarząd Klubu Agencji Eventowych

    Wybrano nowy zarząd Klubu Agencji Eventowych -
    Pod koniec września 2014 r. członkowie Klubu Agencji Eventowych zadecydowali o składzie nowego zarządu organizacji. Podczas zebrania podsumowano też pierwsze dwa lata funkcjonowania Klubu.
     
    Wybory odbyły się, ponieważ upłynęła dwuletnia kadencja dotychczasowego zarządu. Prezesem Zarządu został ponownie wybrany Szymon Walkiewicz, partner w Walk. Na kolejną kadencję została też wybrana Anna Gogacz z Agencji Allegro. Do Zarządu dołączyli również Mariusz Pleban z Multi Communications / Multi Event i Sebastian Oprządek z El Padre. W wyborach uzupełniających do Sądu Koleżeńskiego Klubu wybrano Pawła Kwiatkowskiego z STX Jamboree. Pozostałymi członkami Sądu są Adam Górko z My Place oraz Sławomir Nowaczewski z Rochstar Events. 
     
    - Przed nowym zarządem stoi wiele wyzwań, lecz wszyscy będziemy starać się z jak największą korzyścią działać na rzecz środowiska event marketingowego - rzyznał Mariusz Pleban. - Bardzo ważne jest również to, że wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest pewna ciągłość na stanowiskach kierowniczych, dlatego cieszą mnie wyniki głosowania, w którym wspólnie zadecydowaliśmy, że chcemy kontynuować dotychczasową strategię rozwoju KAE - dodał. - Wszyscy liczymy, że w najbliższej przyszłości Klub Agencji Eventowych będzie rozwijać się jeszcze prężniej – dla naszych firm, ale również całej branży, jest to bardzo ważna inicjatywa - powiedział Sebastian Oprządek. - Dlatego tym bardziej się cieszę, że wchodząc w skład zarządu, będę mógł w jeszcze większym stopniu działać w słusznej sprawie - zaznaczył.
     
    Eventy i dyskusje ważne dla branży
     
    W ciągu pierwszych dwóch lat działalności Klub Agencji Eventowych odnotował wiele sukcesów. Jednym z nich jest cykl spotkań pod nazwą Business Mixer, podczas których przedstawiciele agencji eventowych, nie tylko zrzeszonych w Klubie, spotykają się z zaproszonymi gośćmi i dyskutują na kwestie istotne z punktu widzenia branży. Równie ważny jest cykl dyskusji pomiędzy eventowcami a klientami, dzięki którym obydwie strony mogą lepiej zrozumieć swoje potrzeby i przyjrzeć się wzajemnej współpracy z różnych perspektyw.
     
    - W czasie ostatnich dwóch lat udało nam się uruchomić kilka ciekawych projektów własnych, jak i w dużym stopniu zaangażować się w liczne projekty prowadzone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - mówi Anna Gogacz. - Dzięki aktywności Klubu Agencji Eventowych rozbudowana została podkategoria związana z event marketingiem w konkursach Innovation Award i KTR. Klub zaangażował się również w działalność szkoleniową prowadzoną przez SKM SAR, dzięki czemu udało się wzbogacić Szkołę Strategii Marki o moduł związany z event marketingiem - przyznaje.
     
    - Bardzo cieszymy się z aktywności i chęci działania członków naszego Klubu, tym bardziej że nasze grono stale się powiększa - zauważa Szymon Walkiewicz. - Potwierdza to tylko fakt, że branża ma wyraźną potrzebę, aby ciało takie jak KAE działało na rzecz nas wszystkich. Trzeba również powiedzieć, że te dwa lata były dla nas bardzo owocne, ale mamy pełną świadomość, że jako środowisko firm event marketingowych dopiero jesteśmy na początku naszej drogi i jeszcze wiele pracy przed nami - dodaje.
     
    Klub Agencji Eventowych powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Obecnie w jego skład wchodzi dziewięć agencji: Agencja Allegro, El Padre, Em Lab, Multi Event, My Place, Rochstar Events. STX Jamboree, Jet Events, Walk Events oraz jedna agencja ze statutem członka oczekującego - Polymus Events. Klub ma za zadanie współtworzyć wysokie standardy i wskazywać dobre praktyki, angażować się w projekty edukacyjne, a także działać na rzecz usprawniania dialogu między marketerami zainteresowanymi usługami z zakresu event marketingu a agencjami.