W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Klub Agencji Eventowych

Region: Mazowsze
ul. Foksal 18
00-372 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:
telefon:22 379 25 51

e-mail:
    Widok

    Szok przyszłości na ostatnim Business Mixerze KAE

    Szok przyszłości na ostatnim Business Mixerze KAE -

    Na początku marca odbyła się kolejna edycja Business Mixera – cyklu konferencji organizowanych przez Klub Agencji Eventowej. Tegoroczna odsłona pod hasłem „Szok Przyszłości” przygotowana została przez agencję Jet Events.

     

    Celem inicjatywy KAE jest integracja przedstawicieli agencji eventowych, którzy podczas wspólnych spotkań mogą wymienić się poglądami i podzielić doświadczeniem wyniesionym z działalności w branży. W tym roku uczestnicy spotkali się w stołecznej restauracji Smaki Warszawy i rozmawiali na temat przyszłości rynku eventowego i zmian w nim zachodzących oraz aktualnych projektów klubu. Głównym punktem programu tegorocznego Business Mixera była debata „Szok przyszłości – szanse, nadzieje, utopie”, podczas której zaprezentowano prognozy dotyczące rozwoju świata na najbliższe 15 lat – zarówno w aspekcie gospodarczym i politycznym, jak i demograficznym i technologicznym. Przede wszystkim skupiono się jednak na przyszłościowej wizji branży eventowej – poruszono m.in. temat możliwości jakie daje powszechna cyfryzacja i nowe technologie oraz dyskutowano nad opcją współtworzenia eventów przez uczestników i społeczności. Przyglądano się również stanowi zarządzania zasobami ludzkimi i badaniom stawek godzinowych i płac, a także „Zasadom Dobrych Praktyk” KAE odnoszących się relacji biznesowych pomiędzy agencjami.

     

    Powstały w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR Klub Agencji Eventowych zrzesza obecnie 10 agencji z całej Polski. Celem funkcjonowania klubu jest działalność na rzecz wysokich standardów i dobrych praktyk w branży, a także wspieranie projektów edukacyjnych związanych z rynkiem eventowym i budowanie relacji pomiędzy marketerami i agencjami.