W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Krakow Convention Bureau

Region: Małopolska
ul. pl. Wszystkich Świętych 3-4
31-004 Kraków
woj. małopolskie
Kontakt:
telefon:12 616 60 69
fax: 12 616 60 80

e-mail:
    Widok

    Kraków członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów

    Kraków członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów -
    Kraków został przyjęty do prestiżowego grona członków największego branżowego stowarzyszenia ICCA - International Congress and Convention Association. Decyzje o przyjęciu miasta do stowarzyszenia podjął zarząd ICCA w kwietniu 2013 r.
     
     
     
     
     
     
     
    Dzięki przystąpieniu do ICCA, władze Miasta będą miały większe możliwości sprowadzania do Krakowa wielkich międzynarodowych konferencji, kongresów i warsztatów (np. organizowanych przez European Association of Social Psychology). Przyjęcie do stowarzyszenia ICCA z pewnością przyczyni się do jeszcze lepszego promowania miasta i regionu pod kątem turystyki biznesowej.
     
    ICCA pomaga swoim członkom wzmocnić ich mocne i zwalczyć słabe strony, rozreklamować ofertę i sukcesy, wyszkolić zespoły i pomóc im lepiej zrozumieć wymagania rynku i potrzeby klientów. Członkostwo w stowarzyszeniu to nie tylko doskonały sposób na pozyskanie międzynarodowych wydarzeń, ale także dołączenie do globalnej platformy łączącej wszystkie sektory przemysłu spotkań, uzyskanie dostępu do indywidualnie dobieranego programu szkoleniowego, oraz na promowanie działań miasta w zakresie turystyki biznesowej.
     
    Członkostwo w ICCA jest ważne także ze względu na konieczność pozyskania dużych wydarzeń do nowo powstających obiektów w Krakowie: Centrum Kongresowego ICE (Rondo Grunwaldzkie) oraz hali widowiskowo–sportowej w Czyżynach. Umożliwia ono korzystanie z bazy organizatorów cyklicznych konferencji i kongresów na świecie, co pozwala na nawiązanie bezpośrednich kontaktów i ubieganie się o przyciągnięcie tych imprez do miasta.
     
    Stowarzyszenie ICCA zostało założone w 1963 r. przez biura podróży w celu połączenia działań branży turystycznej z powiększającym się rynkiem spotkań międzynarodowych i wymianą informacji na ich temat. Pomysł okazał się bardzo udany – przemysł spotkań rozwijał się szybciej niż przewidywano i wkrótce kandydaci z całego świata zaczęli starać się o członkostwo w ICCA – nie tylko organizatorzy konferencji, ale także przedstawiciele innych sektorów turystyki biznesowej.
     
    Jest to jedyne stowarzyszenie, do którego należą najwięksi specjaliści w zakresie obsługi, transportu i organizowania imprez międzynarodowych. Sieć ICCA to ponad 950 usługodawców, firm i organizacji z 88 krajów świata. Międzynarodowi organizatorzy spotkań mogą polegać na sieci ICCA, by wybrać najlepsze miejsce do zorganizowania wydarzenia, dopracować szczegóły czy uzyskać informację jak najlepiej zadbać o transport delegacji. Członkowie ICCA reprezentują najbardziej prestiżowe destynacje na całym świecie i posiadają w tym zakresie najwięcej doświadczenia. Siedziba główna ICCA znajduje się w Amsterdamie – ICCA posiada również trzy biura przedstawicielskie: w Malezji, w Urugwaju oraz w USA.