W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI POLAND

Region: Mazowsze
ul. Mickiewicza 63
01-625 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:

e-mail:
Widok

Członkowie MPI Poland Club na szkoleniu z pracy w zespole

Członkowie MPI Poland Club na szkoleniu z pracy w zespole -
Praca w międzynarodowym zespole była głównym tematem konferencji i szkolenia zorganizowanych przez MPI Poland Club, które odbyło się 6 września 2013 roku w Olivia Business Park. W spotkaniu wzięło udział łącznie 20 osób związanych z branżą turystyczną i eventową.
 
Konferencja MPI Poland Club po raz pierwszy została zorganizowana w Gdańsku. Szkolenie poświęcone bylo pracy w międzynarodowych zespołach. Nie bez przyczyny – Polacy coraz częściej stykają się z różnymi kulturami nie tylko podczas prywatnych wyjazdów wakacyjnych, ale również w codziennej pracy. Dla uczestników szkolenia spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i przećwiczenia tych umiejętności, które przydają się w kontaktach międzynarodowych.
 
Mocne strony polskiej branży
 
Na początku spotkania Anna Górska, Prezes GOT/GCB, v-ce Prezes MPI Poland Club ds. członkostwa, przeprowadziła z pierwszym prelegentem, Jakem Jepcottem, krótki wywiad, podczas którego spytała m.in. o jego wrażenia z pobytu w Gdańsku, mocne i słabe strony Polaków jako współpracowników. W trakcie rozmowy padały pytania od samych uczestników: o doświadczenia z pracy z innymi narodowościami (nie tylko Polakami), wskazówki jak pracować w międzynarodowym zespole i jaka role odgrywa w tych relacjach komunikacja. - Po przyjeździe do Polski zapomnij, że jesteś Brytyjczykiem. Poznaj polską kulturę, język, historię. Stań się jednym z nich. Taką radę od swojego dziadka usłyszał przed przyjazdem do Polski Jake Jepcott, Dyrektor ds. Sprzedaży w Olivia Business Centre. Wskazówka okazała się trafiona i bardzo pomocna – Jake, który od 12 lat mieszka w Gdańsku czuje się bardzo związany z miastem i jego mieszkańcami. Na pytanie, co najbardziej ceni w Polakach jako współpracownikach podkreślił naszą kreatywność (której sami często niedoceniamy), a która jest naszym silnym atutem. Był zdziwiony, kiedy polskie produkty, których sprzedażą się zajmował, cieszyły się większą popularnością pod nazwami zagranicznych marek niż z etykietą „Made in Poland”. Gość spotkania docenił również naszą bardzo dobrą znajomość angielskiego (sam uczy się polskiego, który jak przyznał, jest trudnym językiem).
 
Praktyczne warsztaty
 
W drugiej części spotkania Bartosz Jurkiewicz, trener biznesu mający bogate doświadczenie w pracy w międzynarodowych zespołach poprowadził czterogodzinne warsztaty. W ich trakcie uczestnicy podzielili się swoimi doświadczeniami w kontaktach z obcokrajowcami, rozmawiali o tym, czym są stereotypy, ale też ćwiczyli kompetencje przydatne w kontaktach międzyludzkich (i międzykulturowych) m.in. to, jak być dobrym słuchaczem i jak ważne obok werbalnych są również zachowania niewerbalne.
 
W trakcie warsztatów m.in. w dwuosobowych grupach ich uczestnicy wymieniali się doświadczeniami z naszych kontaktów z innymi kulturami; wyjaśniali pojęcie „kultura” i „stereotyp”, ćwiczyliśmy kreatywne myślenie. - Ciekawi goście, bardzo aktywni uczestnicy i świetna atmosfera – podkreśla Anna Gorska - cieszę się, że spotkanie MPI Poland Club w Gdańsku było tak udane. Mam nadzieję, że nie była to ostatnia wspólna inicjatywa MPI Poland Club i Gdańsk Convention Bureau/GOT.
 
Gdańsk Convention Bureau/GOT jest Partnerem Strategicznym MPI Poland Club.