W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI POLAND

Region: Mazowsze
ul. Mickiewicza 63
01-625 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:

e-mail:
Widok

Po spotkaniu MPI Poland Autumn Meeting

Po spotkaniu MPI Poland Autumn Meeting -

MPI Poland Club Autumn Meeting odbyło się 5 września w Warszawie, na Stadionie Narodowym. Tematem spotkania były duże produkcje sportowe i artystyczne oraz sposób ich wykorzystania przy organizacji spotkań.


Tomasz Wierczewski z Polsat Group mówił o wydarzeniach specjalnych w kontekście współpracy z dużymi firmami i korporacjami. W oparciu o zapotrzebowanie klientów przygotowywane są pakiety VIP-owskie, dzieki którym pracownicy firmy czy przedstawiciele handlowi mogą uczestniczyć w wydarzeniach, takich jak koncerty, gale i imprezy sportowe. Organizowane są również wyprawy zagraniczne z aktywnym wypoczynkiem, np. offroad na trasie Dakaru. Pakiety mogą być uzupełnieniem programów lojalnościowych, a w porozumieniu z klientem mogą być stopniowane, różnicowane i dopasowywane na miarę do potrzeb danej firmy.

Rafał Rosiejak, Dyrektor Centrum Konferencyjnego i MICE Stadionu Narodowego zaprezentował potencjał konferencyjny i eventowy obiektu - gospodarza spotkania. Stadion Narodowy sprawdził się podczas dużych konferencji takich jak Konferencja Klimatyczna, targów - Targi Pracy oraz masowych wydarzeń sportowych - Zimowy Narodowy.

W obiekcie można również przygotować wydarzenie specjalne dla firm m.in. piknik dla wielu tysięcy osób (z atrakcjami na płycie oraz na terenie zielonym wokół stadionu), imprezę integracyjną z elementami sportowymi (meczem, zabawą na lodowisku). Rafał Rosiejak mówił również o sposobach pozyskiwania i zaangażowania kluczowych sponsorów dla tego typu wydarzeń. Zaprezentował możliwości Centrum Konferencyjnego i zapowiedział jego rozbudowę o salę kongresową na 2000 osób.
 

O biegu angażującym przedstawicieli biznesu z kilku polskich miast - Poland Business Run - mówił prezes MPI Poland Club Wojciech Liszka. Inicjatywa ta łączy kilka aspektów. Jej celem jest wsparcie Fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty" i ufundowanie protez nóg konkretnym, młodym osobom. 

Ponadto wydarzenie wzmacnia zaangażowanie społeczne biznesu i stwarza okazję do promocji miast, w których odbywają się biegi. Tegoroczna edycja odbyła się 14 września w pięciu miastach - Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Warszawie.

 

Prezes Agencji PSP (Polish Sport Promotion) - Tomasz Rachwał opowiedział o organizacji cyklicznego projektu sportowego “Super Mecz”. Przedstawił etapy organizacji takiego przedsięwzięcia i sposoby zażegnywania sytuacji kryzysowych. Ogromne, komercyjne przedsięwzięcie, w którym biorą udział dziesiątki tysięcy osób, może być również traktowane jako produkt i stać się okazją do stworzenia specjalnych pakietów dla firm ze zindywidualizowanymi biletami.  

 


W przerwach między wystąpieniami uczestnicy spotkania mogli zrobić sobie zabawne zdjęcia w fotobudce Katarzyny Cegłowskiej (ketti.pl). Po spotkaniu odbył się koktajl z winami Prosecco promowanymi przez Le Barbatelle, promotora włoskiego regionu Prosecco.
Potem uczestnicy przenieśli się na trybuny Stadionu Narodowego, żeby obejrzeć zmagania sportowców z wiatrem i falami na specjalnym basenie w ramach Halowych Mistrzostw Świata w Windsurgingu.

Gospodarzami spotkania byli - Stadion Narodowy i firma VES, zajmująca się techniką estradową. Wsparcia udzieliło Gdańsk Convention Bureau i firma Conrego.
 

Zdjęcia: ketti.pl.