W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

Region: Mazowsze
ul. Paca 37
04-386 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:
telefon:22 333 88 00

e-mail:
    Widok

    Jak poradzić sobie z wahaniem obłożenia i przychodów w hotelu? Szkolenie Akademii Hotelarza

    Jak poradzić sobie z wahaniem obłożenia i przychodów w hotelu? Szkolenie Akademii Hotelarza -

    Hotel w miejscowości wypoczynkowej to wahania obłożenia i przychodów, kłopoty z utrzymaniem jakości serwisu, wreszcie problemy z dostawcami. Twórcy Akademii Hotelarza (sekcja szkoleniowa miesięcznika Hotelarz) wiedzą, że zarządzanie takim obiektem to największe wyzwanie jakie może spotkać hotelarza. Dlatego też specjalnie dla Was stworzyli dedykowane szkolenie, które odbędzie się 22 maja w Warszawie. 

     

     

    Jeśli chcesz wiedzieć, jak sobie poradzić z:

    • sezonowością sprzedaży,
    • tworzeniem pakietów pobytowych,
    • pozyskaniem i wyszkoleniem pracowników,
    • zarządzaniem i zarabianiem na hotelowym SPA,
    • kontrolą kosztów,

    to przyjedź 22 maja 2014 r. do Warszawy na najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza Zarządzanie hotelem SPA.

    Szkolenie odbędzie się w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie


    Najlepsi eksperci, praktycy z sukcesami podzielą się z Tobą swoją wiedzą i sprawdzonymi metodami zarządzania:

    robert węglarz Robert Węglarz - doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer (przez niektórych uznawany za „człowieka od trudnej roboty” lub  „faceta do zadań specjalnych”) z ponad 25 letnią, popartą sukcesami praktyką zawodową. Pracował między innymi w hotelach  sieci Intercontinental (IHG), Holiday Inn, Forum, Accor (Ibis i Sofitel), zarządzał kilkoma dużymi obiektami prywatnymi typu SPA,  był prezesem zarządu w hotelarsko-turystycznej spółce Interferie S.A.

     

     

     

     

     

     

     

     Kamil Lipski - dyrektor marketingu i sprzedaży w 145 pokojowym sopockim hotelu Mera SPA****. Od wielu lat związany z branżą  hotelową. Doświadczenie zdobywał w największej sieci hotelowej w Polsce – ORBIS / ACCOR gdzie pracował w obszarze  marketingu i sprzedaży. Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki MERA SPA na rynek Polski. Pasjonat hotelarstwa,  doświadczony menadżer doskonale znający tajniki sprzedaży w hotelach typu leisure.

     

     

     

     

     

     

    Rejestracja na szkolenie na http://akademia-hotelarza.pl/szkolenia/2014/zarzadzanie-hotelem-spa/
    Kontakt z organizatorem:
    Mira Włodarczyk
    m.wlodarczyk@pws-promedia.pl; 22 333 88 04