W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE

Region: Mazowsze
ul. Kowalczyka 1 lok. 31
03-193 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:
telefon:50 501 06 03

e-mail:
Widok

Meetings Week Poland - wszystko o branży spotkań w ciągu jednego tygodnia

Meetings Week Poland - wszystko o branży spotkań w ciągu jednego tygodnia -

Ideą wydarzenia organizowanego przez branżowe stowarzyszenia w dniach 19-22 marca 2013 r. w Warszawie jest połączenie w ciągu kilku dni szkoleń, warsztatów i konferencji, wyspecjalizowanych w danym segmencie branży spotkań, oraz wydarzeń, które służyć mają networkingowi i nawiązywaniu relacji B2B.
 

 

  

 

 


Projekt wielodniowej konferencji pod hasłem Meetings Week Poland został zainicjowany przez MPI Poland podczas debaty stowarzyszeń branżowych, która odbyła się w ramach targów ITM Warsaw 2013. Podstawą decyzji o realizacji tego projektu było porozumienie marketingowe MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej, Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel i  Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji w Warszawie (organizującą projekt z edukacyjnego portfolio międzynarodowego stowarzyszenia Site – Society of Incentive and Travel Executives). Jego celem było uzyskanie efektu skali oraz skupienia w jednym czasie osób odpowiedzialnych za realizację różnego rodzaju wydarzeń. Organizatorzy kierują zaproszenie do udziału w Meetings Week Poland 2013 do przedstawicieli działów marketingu, HR, PR, sprzedaży, zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, agencji działających w sektorze spotkań, przedstawicieli dostawców jak m.in. hoteli, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników, oraz dziennikarzy.

W ramach Meetings Week Poland 2013 odbędą się: Akademia SOIT „Jak profesjonalnie improwizować – czyli warsztat kreatywnego myślenia w biznesie” (19 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel), EventCamp Biz „Event na akord – czyli o evencie zza kulis estrady: scena, muzyka, publiczność i gwiazdy” (20 marca, organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej), szkolenie Certified Incentive Specialist, które kończy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu w zakresie realizacji podróży motywacyjnych (20-21 marca, organizator Society of Incentive and Travel Executives, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji),wieczór stowarzyszeń – Gala inauguracyjna Meetings Week Poland 2013 (20 marca, organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej), biznes mikser „Tworzenie warunków społecznych i gospodarczych dla rozwoju przemysłu spotkań w Polsce” (21 marca, organizator Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce), ogólnopolskie spotkanie convention bureaux (21 marca, organizator Poland Convention Bureau, spotkanie zamknięte), MPI Poland Spring Meeting „Zbuduj zespół swoich marzeń. Utrzymaj najlepszych ludzi na lata” (22 marca, organizator MPI Poland), walne zgromadzenie zarządu MPI Poland (22 marca, organizator MPI Poland), a także konferencja IMEX/ MPI/ MCI Future Leadres Forum Warsaw (22 marca, organizatorzy Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, MPI Poland, IMEX, MCI). Dla uczestników więcej niż jednego spotkania w ramach Meetings Week Poland 2013 organizatorzy przygotowali system rabatów.

Program tygodnia ma pokazać różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom, oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Mimo że rynek wyspecjalizowany w organizacji konferencji, kongresów, eventów korporacyjnych, wydarzeń masowych czy incentive travel jest w Polsce dość młody – bo pierwsze profesjonalne firmy w tym segmencie powstały w latach 90. – to jest już nie tylko mocno osadzony w międzynarodowym kontekście, ale także dojrzały, w coraz większym stopniu usystematyzowany i efektywny z punktu widzenia biznesu. – Meetings Week Poland 2013 ukazuje dojrzałość naszej branży w Polsce w skali międzynarodowej. Poprzez tę inicjatywę chcemy pokazać także, jak funkcjonuje ten rynek, jak jest istotny w różnego rodzaju działaniach korporacji czy instytucji i jak często ma bardzo duży wpływ na efekty marketingowe, promocyjne, sprzedażowe czy też na funkcjonowanie zespołów naszych klientów – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland, organizacji, która zainicjowała przedsięwzięcie.

Portal Konferencje.pl jest jednym z patronów medialnych przedsięwzięcia - wraz z Mice Poland, Meetings Poland, MeetingPlanner.pl, EventMapa.pl, Konferencje.com, Salebiznesowe.pl, Mojekonferencje.pl, Organizatorzyimprez.pl oraz SpoldzielniaDziennikarzy.pl. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć pod tym adresem.