W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE

Region: Mazowsze
ul. Kowalczyka 1 lok. 31
03-193 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:
telefon:50 501 06 03

e-mail:
Widok

SBE zaprasza na konferencję o eventach w promocji miast

SBE zaprasza na konferencję o eventach w promocji miast -
Stowarzyszenie Branży Eventowej zaprasza do udziału w konferencji „Event jako narzędzie biznesowe w promocji miast i regionów”, które w ramach Meetings Week Poland odbędzie się 18 marca 2014 r. na Stadionie Narodowym.
 
- Event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną  przedsiębiorczość oraz samorządy - przekonują przedstawiciele SBE. Między innymi z tego powodu stowarzyszenie przygotowało konferencję oraz panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli wybranych urzędów miast i województw oraz mediów, których tematem będzie znaczenie i rola eventów w marketingu miejsc. Poniżej prezentujemy program tego wydarzenia.
 
„Event jako narzędzie biznesowe w promocji miast i regionów” - Stadion Narodowy, 18 marca 2014 r.
 
09:00-09:15 - Rejestracja i powitalna kawa 
 
09:30-10:00  - Przywitanie – Anna Nowakowska (Członek Zarządu SBE). Prelekcja 1: Znaczenie eventu w promocji miast i regionów. Prelegent: Olga Pietrzak (Agencja Power)
 
10:00-10:30  
Prelekcja 2: Marketing miejsca czy promocja miejsca? Prelegent: Grzegorz Kiszluk  (Redaktor Naczelny Magazynu BRIEF, organizator Welcome Festiwal)
 
10:30-11:00
Prelekcja 3: "Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – case study”. Prelegent: Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant)
 
11:00-11:45
Prelekcja 4: Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki Prelegenci: Piotr Jakubowski (Burmistrz miasta Mikołajki), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX)
 
11:45-12:00
przerwa kawowa
 
12:00-13:00 Event jako narzędzie marketingowe do budowania silnej marki miejsca, która przyciąga turystów, inwestorów oraz przyczynia się do rozwoju eksportu  - Panel dyskusyjny. Prowadząca: Katarzyna Gembalik-Kinas (zast. Red. Nacz. BRIEF for POLAND). Goście: Izabela Stelmańska, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krzysztof Komorski,  Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin, Łukasz Napora - dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Audioriver Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief" i "Brief for Poland"
 
13:00-13:45 
Prelekcja 5: Promocja regionu poprzez Event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej Stare Jabłonki. Prelegent: Kamil Sapeta (Manager ds. Rozwoju Grupy Anders)
 
13:45-14:30 
Prelekcja 6: Industriada - festiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu. Prelegent: Adam Hajduga (Kierownik  Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury)
 
14:30 – 15:15
lunch
 
15:15 – 16:00 
Prelekcja 7: Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu – Karolina Zuzaniuk  (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie)   
 
16:00 – 16:40  
Prelekcja 7: Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów”. Prelegent: Wojtek Lewandowski (Smak  i Tradycja, producent eventów kulinarnych)
 
16:40
podsumowanie i zakończenie konferencji
 
Koszt udziału w konferencji to 290 zł. Dla członków SBE, SOIT, MPI i SKKP przewidziano zniżkę - cena końcowa to 145 zł. Meetings Week Pass (udział we wszystkich wydarzeniach) kosztuje 435 zł.