W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE

Region: Mazowsze
ul. Kowalczyka 1 lok. 31
03-193 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:
telefon:50 501 06 03

e-mail:
Widok

Zmiany w Stowarzyszeniu Branży Eventowej

Zmiany w Stowarzyszeniu Branży Eventowej -
Po raz pierwszy od momentu powstania w 2010 roku Stowarzyszenie Branży Eventowej zmienia swoją identyfikację wizualną i przedstawia swoją nową strategię działania.

Nowe logo SBE, mające lepiej odzwierciedlać misję stowarzyszenia, ma nowocześniejszą, bardziej dynamiczną czcionkę i żywsze kolory. Ujednoliceniu uległa także wielkość kół symbolizujących trzy grupy członków zrzeszonych w Stowarzyszeniu: agencje eventowe, podwykonawców oraz przedstawicieli lokalizacji, w celu pokreślenia ich równoważności i partnerstwa. – W nowym logotypie staraliśmy się zachować to, co najbardziej charakterystyczne dla SBE, wprowadzając jednocześnie takie zmiany, dzięki którym Stowarzyszenie zyska nową energię i będzie postrzegane jako bardziej nowoczesne – mówi Dyrektor Zarządzająca SBE, Dorota Zdanowska. – Obecna zmiana jest pierwszą modyfikacją używanych przez Stowarzyszenie Branży Eventowej elementów graficznych od początku jego istnienia.
 
Zmiana identyfikacji wizualnej pociągnęła za sobą modyfikacje strategii, zintensyfikowanie działań i zaostrzenie kryteriów przyjmowania nowych członków - zmiany wdrożone przez wybrany w lutym 2014 r. zarząd Stowarzyszenia Branży Eventowej. – Zmiana ta ma odzwierciedlać główną misję SBE, jaką jest kompleksowe wspieranie wszystkich kluczowych segmentów polskiej branży eventowej – dodaje Marta Dunin-Michałowska, Członek Zarządu SBE ds. Komunikacji, zdobywczyni tegorocznej nagrody MP Power 12 w kategorii Agencja Eventowa. - Chcemy, aby nowe logo symbolizowało równorzędność wszystkich podmiotów reprezentujących rynek eventów w Polsce, gdyż to właśnie one, poprzez współpracę i wzajemny szacunek, budują wizerunek branży, jej siłę i komplementarność - przyznaje.