W katalogu firm konferencje.pl znajdziesz organizatorów i profesjonalnych podwykonawców, którzy dostarczają kompleksowe usługi około konferencyjne. Sprawdź firmy z każdego regionu!

Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce SKKP

Region: Mazowsze
ul. Pl. Powstańców Warszawy 2
00-030 Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt:
telefon:50 176 43 99

e-mail:
Widok

Innowacyjnie na konferencji "Meeting Innovations" w Kielcach

Innowacyjnie na konferencji Meeting Innovations w Kielcach -

Około 100 uczestników wzięło udział we wrześniowej konferencji naukowo-branżowej pn. „Innowacje w przemyśle spotkań”. 26 września br. w Centrum Kongresowym Targów Kielce od 10 rano aż do późnych godzin popołudniowych trwały sesje poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom w planowaniu kongresów i wydarzeń biznesowych oraz o wykorzystaniu do tego celu narzędzi internetowych i nowych technologii.


Konferencja bardzo nowoczesna


To, czym kielecka konferencja odróżniała się od innych było aktywne zaangażowanie uczestników w testowanie ww. narzędzi. Jedną z form aktywizacji było użycie aplikacji konferencyjnej na smartfony i tablety, która pozwalała każdemu być zawsze w temacie. Ponadto, specjalnie na potrzeby wykładów konferencyjnych zastosowano oprogramowanie online prosto z Brukseli. Meeting Lab, czyli laboratorium, jakie stworzyli organizatorzy to nowoczesna forma konferencji, zdaje się skuteczniejsza i przede wszystkim ciekawsza niż wystąpienia wyłącznie oratorskie.
Co jeszcze wyróżniało Meeting Lab? Sofy, fotele i dywan, na których można było położyć się i odpocząć, fanfary, które wybrzmiewały, kiedy któryś z mówców powiedział coś wyjątkowo istotnego, czy „food for brain” – paliwo dla mózgu, czyli konferencyjne menu skomponowane tak, by wspierać pracę umysłową uczestników.


Autorytety branży konferencyjnej


Podczas konferencji głos zabrali zagraniczni goście – Ivo Miksy, prezydent Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów EFAPCO (Czechy), Maarten Vanneste z Meeting Design Institute (Belgia), Elling Hamso z Event ROI Institute (Norwegia) oraz Aziz Keftouna, Goomeo (Francja). Ponadto znaczną część sesji konferencyjnych zajęło przedstawienie wyników badań nad branżą spotkań, którym zajęli się pracownicy wielu polskich uczelni wyższych, m.in. Szkoły Głównej Handlowej, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, czy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Dodatkowo tematyka konferencji była szansą dla przedstawicieli firm takich, jak Syskonf.pl, BSC SA, NextGen Meetings, Lemon&Orange, meeting.pl czy SalesMANAGO, którzy omówili nowe produkty i rozwiązania konferencyjne.


Wydarzenie zostało przygotowane przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce przy współpracy spółki akcyjnej Targi Kielce oraz Grona Targowego. Meeting Lab patronatem honorowym objął Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, a mogło się ono odbyć dzięki wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystyki. Serwis konferencje.pl był patronem medialnym konferencji.


Ci, których w tym roku zabrakło na Meeting Lab będą mieli szansę wziąć w niej udział już za rok. Ma się ona odbyć w powiązaniu z Galą Ambasadorów Kongresów Polskich.