Czterogwiazdkowy hotel na warszawskim Okęciu zachęca do organizacji konferencji z panoramą Warszawy w tle, w wyposażonych w nowoczesny sprzęt multimedialny salach konferencyjnych znajdujących się na najwyższym piętrze obiektu.

Airport Hotel Okęcie oddaje do dyspozycji organizatorów wydarzeń 10 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni ponad 500 mkw. oraz 6 apartamentów przeznaczonych do kameralnych spotkań biznesowych. Sale konferencyjne zostały wyposażone w indywidualnie sterowaną klimatyzację, naturalne oświetlenie, dostęp do bezprzewodowego internetu, najwyższej jakości mikrofony bezprzewodowe i przewodowe, rzutniki multimedialne, nagłośnienie, laptopy, komputery stacjonarne, telewizory LCD, odtwarzacze DVD, drukarki, kserokopiarki, kamery i sprzęt do tłumaczenia symultanicznego. Ponadto każda z sal ma na swoim wyposażeniu ekrany, flipcharty oraz linię telefoniczną. Znajdująca się na parterze budynku Sala Caravelle o powierzchni 40 mkw. jest przystosowana do prowadzenia w niej negocjacji i szkoleń, w których ważny jest bezpośredni kontakt z grupą. Z kolei znajdująca się w pobliżu recepcji i Business Center Sala Dacota (65 mkw.) umożliwia realizację spotkań i szkoleń do 60 osób w ustawieniu kinowym. Obie sale można ze sobą łączyć tworząc jedno przestronne pomieszczenie o wielkości 105 mkw. Na pierwszym piętrze budynku mieszczą się kolejne trzy pomieszczenia konferencyjne. Pierwsze z nich, Sala Challenger o powierzchni 45 mkw., z powodzeniem może być wykorzystywana na szkolenia, których uczestnicy prowadzą prace w mniejszych grupach. Sala posiada naturalne oświetlenie oraz prywatną łazienkę. Na tym samym piętrze znajdują się bliźniacze sale Galaxy oraz Vega (32 mkw.), przeznaczone na szkolenia w kameralnym gronie. Na siódmym, najwyższym piętrze obiektu znajdują się dwie bliźniacze sale - Concorde i Zeppelin - każda o powierzchni 100 mkw. Ich wielkość umożliwia ustawienie stołów dla 30-50 osób lub przygotowanie sali dla 100 uczestników konferencji. Pomieszczenia mogą być ze sobą łączone tworząc przestrzeń 200 mkw. a ich usytuowanie stwarza optymalne warunki do pracy. Mieszczące się na tym samym piętrze sale Cessna i Douglas - każda o powierzchni 45 mkw. - są polecane na szkolenia w ustawieniu w podkowę lub kinowym. Do dyspozycji meeting plannerów pozostaje również przestronne, oszklone foyer z widokiem na panoramę Warszawy. Ofertę konferencyjną hotelu uzupełnia Salon 720 składający się z dwóch niezależnych pomieszczeń – apartamentu mieszkalnego oraz sali konferencyjnej o powierzchni 40 mkw. Wystrój sali sprawia, że apartament świetnie nadaje się dla organizacji spotkań, posiedzeń zarządu, a także prywatnych kolacji. Przestrzeń 200 mkw. pozwala na zorganizowanie różnych imprez okolicznościowych jak np. komunie czy wesela z udziałem do 160 osób w ustawieniu bankietowym.

Ponadto w Airport Hotel Okęcie mogą Państwo zorganizować niecodzienne szkolenie na wesoło lub pełen niespodzianek bankiet. Dzięki umiejętnie dobranej scenografii, grze świateł i świetnej muzyce dostarczamy naszym Gościom niezapomnianych wrażeń. Po wyczerpującym dniu pracy, wymagającej konferencji lub spotkaniu, Airport Hotel Okęcie proponuje ich uczestnikom różnorodny program rekreacyjny. Do dyspozycji gości obiektu pozostają siłownia oraz pokój kąpielowy z jacuzzi i sauną parową. Koneserzy drinków docenią z pewnością hotelowe bary - w jednym z nich, Sky Barze, można podziwiać panoramę Warszawy, oglądać startujące samoloty lub rozegrać partię bilarda. Hotelowa restauracja specjalizuje się w daniach kuchni polskiej i międzynarodowej, serwowane są w niej również bufety tematyczne. Na terenie hotelu znaduje się także podziemny, strzeżony garaż. Ponadto hotel oferuje darmowy transport z lotniska i na lotnisko oraz usługę wypożyczenia limuzyny. Na zaplecze noclegowe Airport Hotel Okęcie składa się 170 klimatyzowanych pokoi z bezprzewodowym dostępem do internetu - 147 pokoi Standard, 16 pokoi typu Superior, 6 Apartamentów oraz Apartament Executive z kominkiem. Pokoje znajdujące się na pięciu piętrach obiektu zostały przystosowane do potrzeb osób niepalących. Część pokoi posiada liczne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych (specjalne wyposażenie łazienki, brak progów, szerokie drzwi umożliwiające swobodne poruszanie się wózkiem). W hotelu istnieje również możliwość przebywania ze zwierzęciem oraz skorzystania z takich usług dodatkowych jak budzenie, sejf, czy obsługa biurowa. Z myślą o osobach zajmujących się rezerwacją sal konferencyjnych i pokoi Airport Hotel Okęcie proponuje firmom liczne korzyści wynikające z udziału w Klubie Asystentów Biznesu, w tym m.in. szybsze dokonywanie rezerwacji, prawo do udziału w przedsięwzięciach, imprezach i akcjach klubowych organizowanych wyłącznie dla członków Klubu oraz wielu atrakcyjnych nagród. Aby stać się członkiem Klubu należy zgłosić się do swojego opiekuna w Airport Hotel Okęcie, a następnie dokonywać rezerwacji na podstawie nadanego numeru - każda z nich będzie premiowana specjalnymi punktami. Dodatkowych informacji na temat oferty konferencyjnej obiektu udziela jego Dział Sprzedaży i Marketingu - tel. 22 456 80 11 lub 609 514 603, e-mail: marta.rzepka@airporthotel.pl.