Już we wrześniu 2013 r. trzygwiazdkowy Best Western Hotel Trybunalski stanie się doskonałym miejscem do organizacji małych i średnich szkoleń, konferencji, bankietów oraz imprez integracyjnych. Na jesień tego roku zaplanowano bowiem ponowne otwarcie obiektu. Obecnie prowadzone są w nim intensywne prace remontowe, które obejmują m.in. modernizację sal konferencyjnych.

Renowacja pomieszczeń potrwa do końca sierpnia 2013 r. W jej efekcie do dyspozycji organizatorów konferencji oddane zostaną dwie w pełni wyposażone, nowoczesne, klimatyzowane sale konferencyjne (mogące pomieścić 70 i 50 osób) oraz luksusowa sala VIP (idealna do przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych i spotkań z udziałem maksymalnie 10 osób). Wszystkie sale konferencyjne wyposażone będą w sprzęt multimedialny: nagłośnienie, mównicę, dostęp do bezprzewodowego internetu, flipchart, ekran, projektor, sprzęt CD/DVD, laptop oraz mikrofony bezprzewodowe. Obecnie w skład znajdujących się w ofercie obiektu pakietów konferencyjnych wchodzą: nocleg w pokoju, śniadanie w hotelowej restauracji, wypożyczenie sali konferencyjnej i znajdującego się w niej sprzętu, lunch, przerwa kawowa oraz kolacja.

Po remoncie na gości Best Western Hotelu Trybunalski czekać będzie 55 komfortowo urządzonych pokoi oraz monitorowany parking. Na terenie całego obiektu udostępniony zostanie bezpłatny dostęp do Wi-Fi. Atutem hotelu będzie także restauracja, mogąca pomieścić do 100 osób. W menu lokalu znajdą się dania kuchni światowej, w szczególności włoskiej, przyrządzane zgodnie z oryginalną recepturą. W sąsiadującej z restauracją sali będą mogły odbywać się konferencje, szkolenia, prezentacje, zjazdy, jubileusze oraz spotkania integracyjne.

Best Western Hotel Trybunalski to również bogata oferta cateringowa - obiekt jest w stanie zadbać o profesjonalną obsługę spotkań biznesowych oraz różnorodnych imprez okolicznościowych, odbywających się nie tylko w hotelu, lecz również na terenie całego miasta. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że specjalnością hotelowej kuchni są mięsa pieczyste i pasztety. Na specjalne życzenie klienta możliwe jest także stworzenie indywidualnego menu, w którym znajdą się potrawy z całego świata.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości Best Western Hotel Trybunalski proponuje meeting plannerom wiele dodatkowych atrakcji. Na poziomie -1 hotelowego budynku już wkrótce znajdzie klub z kręgielnią. Ofertę obiektu uzupełnią: paintball, spływy kajakowe, imprezy taneczne z DJ-em, a także przejażdżki quadami lub bryczką. Dodatkowe informacje na temat oferty konferencyjnej i eventowej obiektu można otrzymać pod numerem telefonu 695 320 482 oraz po przesłaniu e-maila na adres hotel@hoteltrybunalski.pl.

Hotel Trybunalski przystąpił do sieci Best Western ze względu na konieczność zwiększenia rozpoznawalności obiektu wśród gości zagranicznych. Do grudnia 2012 r. większość sprzedawanych w hotelu noclegów stanowiły rezerwacje krajowe. Obecnie znaczną część gości obiektu stanowią goście z Włoch, Niemiec, Anglii, Czech oraz krajów skandynawskich. Za ponowne otwarcie hotelu odpowiedzialna jest Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak Kordasiewicz, pełniącą również rolę doradcy hotelowego. W związku z trwającą obecnie modernizacją hotelu w Piotrkowie Trybunalskim zarządzający hotelem zapraszają organizatorów konferencji do skorzystania z drugiego należącego do nich obiektu, którym jest Hotel Podklasztorze w Sulejowie. Obecnie obowiązują w nim takie same stawki jak w Best Western Hotelu Trybunalskim.